Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון קטן:

 

נלשח מייל מהמועצה לצרכנות לסלקום אך הם לא הגיבו עליו.

נשלח להם מכתב חוזר שאם הם לא יגיבו תוך 8 ימים, אז הם יפנו לערכאות משפטיות.

 

אמנם מדובר בכ-350 שקלים, אבל בכל זאת עדין מדובר ביום וחצי משמרת בעבודה שלי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

למה לחכות ? תגלגל את הבעיה אליהם במקום שאתה תהיה בבעיה

 

תגיש תביעה קטנה נגדם - התהליך מאוד פשוט וקצר - צריך למלא טופס אחד בסך הכל עם תיאור תמציתי של הדברים.

תדרוש את הכסף, את שכר העבודה של השעות שבזבזת ותבקש מהשופט פיצוי לדוגמא על הטרחה וההתנהלות (רק לא להזכיר את המילים עוגמת נפש).

פורסם

אצלנו במשפחה סלקום הגדילו ועשו וגבו כסף על תוכניות אחרי שקיבלנו מהם הודעה שאנו יותר לא לקוחות שלהם.

קיבלנו גם גבייה על המכשירים שנמצאים עדיין בתשלומים (זה ליגיטימי, אבל על התוכניות? :?: )

 

הכי כיף לראות דרישת תשלום של 99 ש"ח בלבד, בלי יותר מידי פירוט ובלי שקרים.

יום ראשון סלקום יקבלו טלפון עצבני במיוחד ואם זה לא יעזור, משפט. נמאס מהם!

פורסם

לי החודש גבו 3500 במקום 650...

בדרך כלל לוקחים 'רק' 2500~ במקום 650.. אבל החודש התפרעו.

כמובן שחברת האשראי החזירה לי מיד את הכסף.

8)
×
×
  • תוכן חדש...