Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לתושבי הפורום,

יש במשפחתי מגאן 1.6 אוטו' שנת 2003.

לאחרונה התחילה בעיה שאני חושש שנובעת מהגיר.

כשעוצרים, הגיר כאילו לא יורד עד הסוף לראשון אלא "נתקע" אי שם באמצע. רק לאחר קצת גז הוא "מבין" שמשהו לא בסדר ומכניס הילוך.

זה מן הסתם מתבטא במכה (מאוד דומה למצב של הכנסת הגיר ל D לאחר העלאת סל"ד בניוטרל).

לפעמים גם המעבר מהילוך ראשון לשני לא חלק במיוחד.

 

הרכב עם 153 אק"מ מטופל כמו שעון.

 

מה עושים? :-(

אני מפחד שאני הולך לכיוון מכירת כליה ושיפוץ גיר...

 

תודה מראש, טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

זה לא חשד. יש לך תקלה בגיר.

 

תקלה נפוצה ומוכרת בדגם זה.

 

אם שמת לב, זה קורה בעיקר אחרי נסיעה עם הרבה האצות ועצירות, כלומר כשנוזל גיר מתחמם.

התקלה נובעת מאיבוד לחץ שמן דרך טבעת אטימה כלשהי, יש בפורום הסבר מפורט יותר וגם דרכים לפתרון, בצע חיפוש על המילים "מכה בתחילת נסיעה + רנו".

 

 

פורסם

תודה רבה!

יבוצע :mm_yeah:

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

פורסם

מה שבוקי אמר.

 

בנוסף אם זה לא גומיה כלשהי, אז זה וסת לחץ, היה לי את הבעיה כמה עשרות ק"מ אחרי השיפוץ גיר ב406, הוחלפף באחריות וסת לחץ והבעיה נפתרה לעוד כמה אלפים.

 

עכשיו בחום של ישראל הבעיה חזרה.

יש פאק בוסתי לחץ.

 

לא מטפל בינתיים, לא כלכלי, במקום זה אני מדלג עם הבעיה בכך שני לפני כל עצירה מוחלטת מוריד לN ועד שאני על איזה 5 קמ"ש אני מחזיר לD, וההילוך ננעל שוב. (וגם זה אחרי כמה עשרות פעמים ביום לא עוזר).

 

תנסה גם להחליף שמן גיר, אולי זה יעזור. (איבד מהסגולות והתכונות שלו).

עזוב מה המורשה אומר, בגירים האלה מומלץ להחליף שמן כל 60KKM (המלצת יצרן אם אני לא טועה), יש שיגידו גם כל 30KKM, אבל אם יש להם כסף לזה, לבריאות. (נוזל גיר יקר מאוד).

פורסם

ניר, יש לי בקשה קטנה:

 

הסיפור האישי שלך לא מייצג.

 

גיר שתוקן/שופץ כמו שצריך יתפקד כמו שצריך.

 

 

זה שאצלך בוצע תיקון חלקי/לקוי/לא מוצלח - לא אומר שזה המצב אצל כולם.

 

אתה מתעלם מתקלות ולא מטפל בהן- זכותך , אבל לדעתי לא ראוי לציין זאת בכל הודעה.

 

 

מה שכתבת בחלק הראשון לא עוזר לפותח השירשור לפתור את התקלה, ומישהו עוד יכול עשוי לאמץ את הרעיון שלך. אני בתור אחראי פורום מעדיף שזה לא יקרה.

 

 

 

גיר אוטומטי שדורש "עזרה" ותגרילים מיוחדים מהנהג הוא גיר לא תקין ולא בטוח לנהיגה. אם זה מה שאתה מעדיף - אין בעיה, אבל למה לרוץ ולספר לכולם?

 

 

גם מה שכתבת בהמשך אינן מדוייק, היצרן בכלל לא ממליץ לבצע החלפת שמן יזומה, אלא רק במסגרת תיקון.

 

בתור תחזוקה מונעת אפשר להחליף כל כמה שנים, אבל אין המלצת יצרן לכך.

 

 

פורסם

אני כנראה אקפוץ לאחד ממוסכי הגירים (הבנתי ש"ספי" בצומת סגולה מומלץ) ונראה מה הוא יגיד.

 

התקלה קוראת פעם ב, ואני לא נוסע הרבה באוטו. לכן עדיין לא הצלחתי לבודד ולשחזר אותה.

 

 

טל.

אל תעבור על החוק! עברת - אל תתפס! נתפסת - אל תודה! הודית - אל תחתום! חתמת - אל תתפלא!

 

זהו! אין יותר מאזדה :cry: (או אוטו בכלל :shock: )

  • ספונסר פורום
פורסם
×
×
  • תוכן חדש...