Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא כל כך מעוניין בהיסטוריה של תקלות ברכבים צרפתיים אני מעוניין ברכב הספציפי הזה.

כבר הבנתי את הרעיון שזה לא כל כך מומלץ ללכת על האוטומט ופשוט לחכות ולחפש טוב אחת עם גיר ידני.

יש עוד איזה דברים שצריך לדעת בבדיקה של הרכב ומחלות ידועות של ה307?

ואיך היא ביחס לאיביזה ולפאביה גם כן 2003 ידניות? מי עדיפה מבחינת מנוע?

 

ומישהו יכול באמת להגיד לי מה ההבדל בין הXS לXR?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתה לי כזו משנת 2004 אוטומטית עם מנוע 2000. נסעתי איתה 80,000 ק"מ בשלוש שנים והדבר היחיד שהחלפתי היה מפסק אור בלם, מצבר ו-2 מוטות קישור למוט מייצב.

בנוסף היה גם ניקוי מצערת.

 

כל השאר טיפולים (שבאמת קצת יקרים בחברה - לא להכנס!!).

ממליץ להיכנס לאורן שירותי רכב מחולון - מקצועיו אמין. יש גם את מוסך גבע בת"א, אותה המלצה.

 

אלעד

 

הטיפולים הם בידיוק כמו כל רכב אחר .

השמן אותו שמן , הנוזלים אותם נוזלים , פלאגים,מסננים ,צמיגים ומבלמים עולים בידיוק אותו הדבר בכל הרכבים

ההבדל הוא שב307 עושים טיפול כל 30,000 קמ ולכן כל כל טיפול הוא יותר רחב בהשוואה שרכבים אחרים שעושים כל 15,000 טיפול קטן ו30,000 טיפול רחב כמו ב307,

פורסם
אני לא כל כך מעוניין בהיסטוריה של תקלות ברכבים צרפתיים אני מעוניין ברכב הספציפי הזה.

כבר הבנתי את הרעיון שזה לא כל כך מומלץ ללכת על האוטומט ופשוט לחכות ולחפש טוב אחת עם גיר ידני.

יש עוד איזה דברים שצריך לדעת בבדיקה של הרכב ומחלות ידועות של ה307?

ואיך היא ביחס לאיביזה ולפאביה גם כן 2003 ידניות? מי עדיפה מבחינת מנוע?

 

ומישהו יכול באמת להגיד לי מה ההבדל בין הXS לXR?

 

מחלה ידועה זה שידית האיתות אוהבת להתפגר, אבל מכיוון שזה מכלול שלם שצריך להחליף, אז התיקון לא זול במיוחד.

יש לי נסיון רק עם הפאבייה ותלוי על איזה דגם אתה מדבר? יש של ה-75 כ"ס ויש של ה-100 כ"ס. הדגם של ה-75(שהוא הנפוץ יותר אם אני לא טועה) הוא די עגלה והפיז'ו משמעותית חזקה ממנה. גם מבחינת פנים הפיזו' קצת מרגישה איכותית יותר, אבל זה לא קריטי.

פורסם
לכל החכמים שקפצו ומנסים להוציא אותי טמבל

 

1.לא זה לא היה מוסך שמתמחה בצרפתיות

2.לא אני לא לומד סטטיסטיקה

3.לא היה לי אף פעם רכב צרפתי וגם לא יהיה! (מנסיון של חברים וקרובים)

4.רכב צרפתי: החלפת מנורת ברקס עליונה בקליאו 2000 (אי אפשר צריך לקנות את כל היחידה )

החלפת נורה פנס קדמי במגאן: צריך לפרק גלגל

הרשימה עוד ארוכה...

אז אם הדברים הפשוטים האלה כל כך מסובכים מה קורה כשזה משהו יותר רציני?

כמה מוסכים באמת יודעים לטפל ברכב צרפתי בארץ?

אני יכול להמשיך אבל זה חסר טעם...

 

לפותח השרשור שיהיה בהצלחה!

 

אם לפחות היית מביא איזו סטטיסטיקה שמוכיחה שהצרפתיות לא אמינות אולי לא היינו מתווכחים איתך אבל הדברים שהבאת פה הם ממש בדיחה.

אתה יודע בכמה רכבים יש חלקים קומפלט שלא ניתן להחליף ?

אתה יודע שבטויוטה המהוללת לא ניתן להחליף מיסבים בגלגלים אחוריים וצריך להחליף את כל הנאבה אתה יודע מה העלויות של זה במוסך מורשה?

אתה יודע שבאוודי לא ניתן לתקן את המשאבה שנועלת את מנעולי הדלתות וצריך לרכוש חדשה? אתה יודע כמה היא עולה? אני במקרה יודע 12000 ש"ח.

להמשיך או שהבנת את הרעיון?

אהה ודרך אגב כבר ממזמן הבינו איך עובד הפטנט להחלפת מנורה ברנו מבלי להוריד גלגל, אז נכון זה אולי לא הכי נוח אבל גם לא צריך להגזים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
מחלה ידועה זה שידית האיתות אוהבת להתפגר, אבל מכיוון שזה מכלול שלם שצריך להחליף, אז התיקון לא זול במיוחד.

יש לי נסיון רק עם הפאבייה ותלוי על איזה דגם אתה מדבר? יש של ה-75 כ"ס ויש של ה-100 כ"ס. הדגם של ה-75(שהוא הנפוץ יותר אם אני לא טועה) הוא די עגלה והפיז'ו משמעותית חזקה ממנה. גם מבחינת פנים הפיזו' קצת מרגישה איכותית יותר, אבל זה לא קריטי.

 

ולעומת ה100 כ"ס איך המנוע של ה307?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם
הטיפולים הם בידיוק כמו כל רכב אחר .

השמן אותו שמן , הנוזלים אותם נוזלים , פלאגים,מסננים ,צמיגים ומבלמים עולים בידיוק אותו הדבר בכל הרכבים

ההבדל הוא שב307 עושים טיפול כל 30,000 קמ ולכן כל כל טיפול הוא יותר רחב בהשוואה שרכבים אחרים שעושים כל 15,000 טיפול קטן ו30,000 טיפול רחב כמו ב307,

 

קודם כל, לדעתי לא כדאי לסחוב עם שמן שנתיים או 30,000 ק"מ - יקר ככל שיהיה.

מוסכים רבים (מורשי יבואן) ממליצים להוריד את מרווחי הטיפול בחצי על מנת לשמור על אמינות המנוע. גם פלאגים ממליצים להחליף כל 30,000 ולשמור על סלילי ההצתה.

 

בכל זאת - לבצע טיפול במוסכים שאני רשמתי (לדוגמא, כל אחד יכול להמליץ על מי שהוא רוצה) עלות הטיפולים זולה בהרבה ממורשי יבואן ואיכות העבודה לא תיפול מהם (אפילו להפך).

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

אני מעריך שאני הולך לעשות 12-15K ק"מ בשנה אולי אפילו פחות ככה שאם באמת אני יעשה טיפול לכל 30K ק"מ זה יצא אחת לשנתיים שזה באמת נישמע לי המון, כמובן שזה בתנאי שלא יהיו תקלות רציניות בזמן הזה.

 

עכשיו לגבי החיפוש עד עכשיו לא הצלחתי למצוא הרבה רכבים שמתאימים למה שאני מחפש וזה בגלל שאני מחפש רק ידני אבל יחסית ל1600 מצאתי יותר רכבים עם מנוע 2000 ידני השאלה היא כמה המנוע 2000 יגדיל לי את ההוצאות?(ביטוח דלק וטיפולים)?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

כרגע יש בצפון תא 307 ידנית 2002 יד ראשונה xs עם 60000 קמ ושפשוף בצד.חיפוש קטן ברשת ותמצא.עובר לידה כל יום-רחוב לואי מרשל.

פורסם

אשתי החזיקה ברכב הזה במשך 3 שנים . ושירת אותה נאמנה, ללא תקלות .

הבעיה הייתה כשבאנו למכור אותה - ולא הצלחנו!

 

הרכב היה שמור מאוד, מטופל, ועם ק"מ סביר מאוד - ולמרות כל זאת במשך שנה שלמה הרכב לא נמכר .

 

מציע שתבדוק מחדש את השוק שלו כיום.

פורסם

פג׳ו ורנו זה 2 דברים שונים, ולרוץ להכליל את כל הרכבים הצרפתיים זה שטות גמורה.

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם

זה באמת מדהים עד כמה הפיג'ו מדהימה כחדשה, כאשר אתה מוציא אותה מהחברה כבעלים ראשון.

 

 

אבל, לאחר מספר שנים כאשר אתה בא למכור- אנשים נרתעים, דבר שגורם כמובן לירידת מחיר מתחת למחירון.

 

 

בעיה נוספת, זה רכבים של פיג'ו שלא טופלו אצל בעל מקצוע מומחה לרכבים האלה.

 

לדוגמה: ב- 307 היו מספר עדכוני תוכנה. לא לכל מוסך יש את האפשרות להתעסק עם המחשב והתוכנות של הרכב הזה.

  • 7 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

1.לא זה לא היה מוסך שמתמחה בצרפתיות

2.לא אני לא לומד סטטיסטיקה

3.לא היה לי אף פעם רכב צרפתי וגם לא יהיה! (מנסיון של חברים וקרובים)

4.רכב צרפתי: החלפת מנורת ברקס עליונה בקליאו 2000 (אי אפשר צריך לקנות את כל היחידה )

החלפת נורה פנס קדמי במגאן: צריך לפרק גלגל

הרשימה עוד ארוכה...

אז אם הדברים הפשוטים האלה כל כך מסובכים מה קורה כשזה משהו יותר רציני?

כמה מוסכים באמת יודעים לטפל ברכב צרפתי בארץ?

אני יכול להמשיך אבל זה חסר טעם...

 

לפותח השרשור שיהיה בהצלחה!

בתור אחד שעובד במוסך רנו של צרפתיות ומכיר מקרוב את פג'ו ורנו אני ממליץ בחום הרכבים שאתה ראיתה במוסך אם כנראה רכבים של חברות וליסינג לאדם הפרטי אלה רכבים שנותנים תמורה לכל שקל, יש בהם הנדסת אנוש מעולה נוחות בטיחות ואיבזור משוכלל,

בניגוד לארגזים אם גלגלים שקוראים להם רכבים יפנים לא נוחות רועשות לא אטומות לרעש ולרעש הרוח הפלסטיקים בנסיעה.

ועשויות מהחומרים אכי שילים שיש .רוב היפניות היום מורכבות מחלקים תוצרת סין וטורקיה בחלק מאוד קטן עדין משתמשים בחלקים יפנים. האחזקה שלהם יחסית יותר זולה מהאירופיות בגלל הרכיבים הזולים שמותקנים במכוניות האלו.

יש לבני פגו 307 XR מודל 2002 אוטו ממש נהדר נח בלע ביצועים טובים משוכלל ומפנק .

אם אתה בן מיעוטים ונהג לנסוע בשטחי עפר ובורות תקנה יפנית כי זה הדבר הכי קרוב לטרקטורון אים חלונות .אם אתה רוצה רכב

בטיחותי משוכלל אם כל הפינוקים רק אירופאית

פורסם
אני לא כל כך מעוניין בהיסטוריה של תקלות ברכבים צרפתיים אני מעוניין ברכב הספציפי הזה.

כבר הבנתי את הרעיון שזה לא כל כך מומלץ ללכת על האוטומט ופשוט לחכות ולחפש טוב אחת עם גיר ידני.

יש עוד איזה דברים שצריך לדעת בבדיקה של הרכב ומחלות ידועות של ה307?

ואיך היא ביחס לאיביזה ולפאביה גם כן 2003 ידניות? מי עדיפה מבחינת מנוע?

 

ומישהו יכול באמת להגיד לי מה ההבדל בין הXS לXR?

ההבדל XS 6 כריות אויר במקום 2 ב XR ריפודי קטיפה במקום בד מערכת בקרת אקלים משענות יד למושבים

בגדול לא דברים משמעותים

פורסם

אין לי כוח לקרוא כל מה שכתבו, אז אני אכתוב לך את התקלות הנפוצות ברכב ואתה תחליט אם הוא רכב טוב או לא.

 

נזילת מים מהראש מנוע בין הראש לבלוק מנוע, נזילות שמן מהגומיות בית מסנן שמן מנוע, ידית אורות ומהבהבים מקבלות חופש עד ש למאותתים ניהים חיים משלעצמם, גלגל כרית אויר בהגה נוטה לההרס, זרועות סטבילייזר קצרות חיים, וסת בתה"ל שלא חיי חיי נצח ובשלב מסוים גם כל התיבת הילוכים מצריכה שיפוץ מלא, תושבות תה"ל קצרות חיים, סליל הצתה חייב ללכת בשלב מסוים בחיי האוטו,

בית טרמוסטט שלא מחזיק זמן רב, וגימור פלסטיק זול בפנים הרכב ובטוח יש עוד שאני לא נזכר כרגע.

 

שלא תטעה אני מאוד אוהב רכבים צרפתיים וגם היו לי 2, אבל לפי דעתי זה בין הרכבים הכי לא מוצלחים שנתקלתי בהם.


×
×
  • תוכן חדש...