Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4900 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה הכל יחסי כל מה שרשמת זה לא אומר שבאמת כל התקלות האלה יופיעו לו.כל רכב והתקלות שלו

לעניין אני בעל פיגו 307 אומנם שנת 2007 אוטומט 1600 .והדבר היחידי שהפריע לי זה התיבת הילוכים העצלה שלו והמערכת שמע העלובה שיש פה חח .בסך הכל רכב מעולה נוח ולא לרייסים .,..

לבחור מעליי איך הגעת לפלסטיק זול?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

 

היתה לי 307 XT שנת 2002, אוטו מעולה, אמין, סלוני מאוד ונוח.

אם לא היה לי חיידק שאומר לי לא לחזור על רכב פעמיים אז הייתי קונה שוב 307 או 308.

אני ממליץ

 

בהצלחה

לעבודה פיג'ו 2008, לחיים אלפא 159 ולסופ"ש מרצדס W123

פורסם

לפותח השרשור.

 

יש ברשותי פיג'ו 307 XT שנת 2002 כבר 6 שנים,אני מאוד מרוצה ממנו, ובמחירים שהוא ניסחר,

 

ההייתי רוכש אחת כזו.

 

אני עושה כל שנה טיפול בלי קשר לק"מ שאני עושה,התקלה היחידה שהיתה לי, שהחליפו לי מסילת חוטי הצתה.

 

תמצא רכב שעבר טיפולים בזמן ואתה מסודר.

 

בהצלחה .

 

בני.

פורסם
לכל החכמים שקפצו ומנסים להוציא אותי טמבל

 

1.לא זה לא היה מוסך שמתמחה בצרפתיות

2.לא אני לא לומד סטטיסטיקה

3.לא היה לי אף פעם רכב צרפתי וגם לא יהיה! (מנסיון של חברים וקרובים)

4.רכב צרפתי: החלפת מנורת ברקס עליונה בקליאו 2000 (אי אפשר צריך לקנות את כל היחידה )

החלפת נורה פנס קדמי במגאן: צריך לפרק גלגל

הרשימה עוד ארוכה...

אז אם הדברים הפשוטים האלה כל כך מסובכים מה קורה כשזה משהו יותר רציני?

כמה מוסכים באמת יודעים לטפל ברכב צרפתי בארץ?

אני יכול להמשיך אבל זה חסר טעם...

 

לפותח השרשור שיהיה בהצלחה!

 

מוזר החלפתי לאחותי ברכב זוג מנורות דרך במגאן שלה ולא פרקתי גלגל , כנראה אני מר גמיש.... לא הכי נוח אבל לא צריך לפרק גלגל רק לסובב את ההגה עד הסוף

וברצינות 307 אוטו מאוד נוח ומפנק במידה ותקנה את האבזור הגבוה, אצלנו הייתה 307 sw 2000 לא היו בעיות מיוחדות.

** Alfa Romeo 2007 GT 3.2 v6 **

**למכירה** סאב/מגברים של JBL - ROCKFORD

פורסם

לא יודע לגבי הפיגו אבל הייתה לי איביזה 03 ידנית, רכב לדעתי מושלם לצעירים, לא היה עושה בעיות בכלל, לא אוכל הרבה דלק וזול לתחזוקה..

היתי ממליץ לך גם על פיאט פונטו גרנדה אם תמצא אחת זולה במצב טוב זה רכב מעולה לצעיר.

פורסם

לנו יש 307 כבר הרבה מאוד זמן (יותר מ 8 שנים) רכב נוח מאוד שקט , לא חזק בכלל אבל משייט בכיף ב 120 קמ''ש , תא מטען ממש גדול אם זה מעניין אותך , בקשר לאמינות :

אמא שלי נוהגת ברכב והדבר האחרון שמעניין אותה זה לטפל ברכב - הרכב סובל מהזנחה ממש פושעת , נכון שמטופל במורשים אבל במקום לעבור טיפול פעם בשנה - במקרה הטוב עובר טיפול כל שנה וחצי כשצץ לה איזה משו... על כל פנים דיי אמין יחסית ועבר כבר כמעט 200K .

פורסם

אם לא שמתם לב הקפצתם שירשור מלפני חצי שנה, בסוף התקציב עלה ונקנתה פאביה ידנית חדשה.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

אמנם שרשור ישן,אבל מעניין לראות את התגובות של בעלי הרכב לעומת הקשקשנים ששמעו מאח של הדודה.

אין ספק ששמועות מטעות,ובארץ השמצות סתמיות זה הרי הספורט הלאומי..

פורסם

לפותח השרשור שלום .

 

העלהום הרגיל של אנשים כנגד רכבים צרפתים ידוע תתעלם, לגבי הרכב עצמו הרכב נהדר נוסע טוב ומפנק ובאמת נמכר במחיר שווה לכל כיס.

 

לגבי בעיות כמו כל רכב אחר בדוק הסטוריית טיפולים מצב ידיים ק"מ כמו כל רכב אחר, אני מחזיק סיטרואן וולקן בת 19 שנה ללא שום תקלות ובעיות שמשרתת אותי נאמנה יום יום רכבים צרפתים מעולים, וזקוקים לטיפול כמו כל רכב אחר ולא חסר בעלי מקצוע מעולים.

 

קח בחשבון שכל רכב יפאני או גרמני אינו שיא השלמות מבחינת אחזקה וגם לא מעט מהם עם קופות שרצים למינהם.

 

אז לדעתי ה 307 תוכל לשרת אותך נאמנה מצא את הרכב הטוב ביותר מבחינת פראמטרים של ידיים ק"מ טיפולים.

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם

לכל יצרן צרפתי יש דגמים יותר מוצלחים ופחות מוצלחים וזה בהחלט דגם לא מוצלח.

 

אין ספק שהרכב נוח ומפנק אבל ההחזקה שלו יקרה באופן גבוהה.

פורסם

אין עשן בלי אש

 

כמובן שיהיו כאלו עם יותק תקלות ואחרים מבלי

 

או שיהיה זמן ויגיעו התיקונים , ויש שהם זולים ויש שיקרים וככל הנראה של הפזו יקרים

 

מחירון בשמיים אך אין קונים במחירי מחירון

 

מניסיונה של אחותי שקנתה בהנחה מידיד היו ךה הוצאות רבות עש שהעדיפה למכור

 

ממכרה אחרת הסיפורים רנו נכונים , היא תיד קונה חדש , לא מרבה בנסיעות אך בשנה שלישית מתחילים תקלות רבות העולות הון

 

בקיצר , אם אין לך כסף מיותר עדיף להתרחק

 

העיה ברכב איננה לקנות כי אם להוציא עשרות אלפי ש"ח כל שנה


×
×
  • תוכן חדש...