Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב בסביבות ה30K שיהיה לי בתור רכב ראשון(בן 24 עד עכשיו היה רכב של ההורים) אני מחפש רכב ידני בלבד שיראה טוב ושיסע טוב ואני לא מדבר על רכב ספורטיבי אלא על רכב שיהיה לו קצת כח יחסי כמובן.

אחד התנאים שלי היה שהרכב יהיה בטיחותי ויראה טוב מבפנים ומבחוץ ולא ישן מינימום 2002.

בחיפושים אחר הרכב נתקלתי הרבה פעמים בפיג'ו 307 שנכנסת יפה מאוד בתקציב ועומדת בכל התנאים.

לטעמי ניראה טוב מבחוץ ומבפנים אין בכלל רכב בתקציב הזה שניראה אותו הדבר.

לגבי המנוע אין לי מושג אבל אני מעריך ש1600 ידני יהיה מספיק בשבילי.

הבעיה מתחילה שכל פעם ששאלתי מישהו הוא המליץ לי לא להתקרב לרכב הזה בעיקר בגלל תקלות וחלפים יקרים.

 

האם הרכב הזה באמת כל-כך גרוע או שזה סתם סטיגמה שיצאה על הרכב?(אני מדבר על שנים 2003-2004)

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הייתה לי כזו משנת 2004 אוטומטית עם מנוע 2000. נסעתי איתה 80,000 ק"מ בשלוש שנים והדבר היחיד שהחלפתי היה מפסק אור בלם, מצבר ו-2 מוטות קישור למוט מייצב.

בנוסף היה גם ניקוי מצערת.

 

כל השאר טיפולים (שבאמת קצת יקרים בחברה - לא להכנס!!).

ממליץ להיכנס לאורן שירותי רכב מחולון - מקצועיו אמין. יש גם את מוסך גבע בת"א, אותה המלצה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

יש לאנשים חששות בעיקר מגיר אוטומטי ברכבים צרפתיים.

במיקרה שלך, שאתה מחפש רק ידנית, 307 שמורה יכולה להיות אחלה קנייה.

באותה המידה גם מגאן ידנית יכולה להתאים יופי, אולי במחיר עוד יותר נמוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לאנשים חששות בעיקר מגיר אוטומטי ברכבים צרפתיים.

במיקרה שלך, שאתה מחפש רק ידנית, 307 שמורה יכולה להיות אחלה קנייה.

באותה המידה גם מגאן ידנית יכולה להתאים יופי, אולי במחיר עוד יותר נמוך.

במחיר הנ"ל אפילו יתאפשר לו להביא מגאן 2006-7

כך שאני חושב שכדאי לחשוב על אפשרות זו

פורסם

דעתי האישית היא לא לקנות רכב צרפתי , לפחות לא רכב ראשון למרות שזה מאוד מפתע.

 

אני לא אומר את זה סתם אבל אתה יכול לעבור בכמה מוסכים (לא מורשים של יבואן) אלא כאלה של אדם פרטי ופשוט תראה מה אחוז המכוניות הצרפתיות שעומדות שם יחסית לכל יצרן מכוניות אחר.

 

בביקור האחרון שלי במוסך היו 11 צרפתיות מתוך 13 שהיו במוסך.

פורסם

DIMO

כמה רכבים צרפתיים היו לך?

אולי ביקרת במוסך שמתמחה ברכבים צרפתיים?

במיקרה אתה אולי לומד סטטיסטיקה?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל לגבי המגאן אני ממש לא אוהב את המראה שלה ואני מעדיף רכב קטן.

ולגבי ההכללה של הצרפתיות אני שואל יותר ספציפי לגבי ה307 ויותר לגבי הידני למרות שממש קשה למצוא אחת ידנית במצב טוב.

וdimo לא הבנתי מה ההבדל אם זה רכב ראשון או לא?

מה ההאפשרויות שעומדות בפניי? חשבתי על פאביה או איביזה 2003 אני ישמח ליתרונות או חסרונות מול ה307.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

בן דוד שלי קנה לפני שנתיים אחת גם רכב ראשון 2003, יד 1, עם 70 אלף ק"מ במצב שמור מאוד

וזה רכב מצויין הוא מאוד מרוצה!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

יש לי קרוב משפחה, שבמשך 3 שנים עבר על 307 (אוטומטית) מהעבודה 220 אלף ק"מ.

הרכב היה אמין מאוד ונוח מאוד.

הנוחות זה היתרון הגדול של 307 על איביזה או פביה.

אם אין לך צורך ברכב משפחתי, אתה יכול להסתפק בסופר מיני מבית פולקסוואגן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חוץ מהנוחות של ה307 איך המנוע 1600 לעומת ה1400 של הפאביה והאיביזה?

ולגבי הגיר האוטומטי אם לא ימצא דגם ידני במצב טוב שווה ללכת על האוטומט או לא? האם הבעיה בגיר האוטומטי היא שהוא לא טוב או שהוא פשוט יותר נוטה להתקלקל ומחירו יקר לתיקון?

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

הגיר באמת לא זול לתיקון, וגם במצב תקין העברת הילוכים לא חלקה לגמרי (יש מין דחיפה).

אם אתה מעדיף רכב ידני ולא תמצא 307 כזאת, תחפש פביה\איביזה ידנית.

רכב ידני מרגיש יותר חזק,הוא יותר חסכוני ופחות סיכויים ליפול על תיקון יקר בגיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

לגבי הבחור שסופר מכוניות במוסך, זה ממש לא רציני.

 

תוכל להיכנס גם למוסכים של יפניות ולספור שם אינספור מכוניות יפניות, אז מה זה אומר? שרכבים יפניים רואים הרבה מוסך?

 

למעשה, אמר לי אדם חכם, שלו היפניות היו כל כך אמינות, מדוע המוסכים של יפניות מרוויחים כל כך הרבה כסף? לכאורה הם היו צריכים להיסגר מזמן, מה שלא קורה- סימן שגם יפניות רואות מוסכים.

 

 

לגבי הפיג'ו 307: היתה ברשותי ידנית, הייתי יד ראשונה, שנת 2002, דגם ספורטיבי מסוג אקס.אס.

 

 

הרכב היה מאובזר: ג'נטים מגנזיום 16 אינטש, מושבים ספורטייבים יחסית, גימור אלומיניום בדשבורד, בקרת אקלים, חיישני מגבים ואורות.

 

באופן כללי, הרכב היה אמין, היתה איזשהי תקלה מרגיזה עם סלילי הצתה, אבל אני חושב שהיבואן התגבר על כך, והחליף את סלילי ההצתה במסגרת האחריות.

 

 

החזקתי את הרכב 3 שנים במהלכן נסעתי 70,000 ק"מ, מכונית מהנה מאוד.

 

לשאלתך לגבי רכישה של רכב כזה משומש, לדעתי אם תקנה מכונית שטופלה כמו שצריך ולא הוזנחה, והחשוב ביותר: טופלה בידי מוסך מתמחה בפיג'ו (לאו דווקא מורשה), לדעתי תעשה דיל מצוין, כי ניתן לרכוש את הרכב הזה בזול.

 

 

 

בהצלחה

פורסם

בגיר ידני אין לך ממה לחשוש, האוטומט זוועה!! זה הגיר הידוע לשמצה ועלות תיקונו גבוה.

מתוך 4 קרובים אלי כולל אני בעבר (שנת 2003 מנוע 2000) ל-3 בעיות בגיר שהחלו ב-80,000 ק"מ לערך. תעשה חשבון לבד.

DOMO2

WELLCOME TO THE END OF THE WORLD

פורסם

לכל החכמים שקפצו ומנסים להוציא אותי טמבל

 

1.לא זה לא היה מוסך שמתמחה בצרפתיות

2.לא אני לא לומד סטטיסטיקה

3.לא היה לי אף פעם רכב צרפתי וגם לא יהיה! (מנסיון של חברים וקרובים)

4.רכב צרפתי: החלפת מנורת ברקס עליונה בקליאו 2000 (אי אפשר צריך לקנות את כל היחידה )

החלפת נורה פנס קדמי במגאן: צריך לפרק גלגל

הרשימה עוד ארוכה...

אז אם הדברים הפשוטים האלה כל כך מסובכים מה קורה כשזה משהו יותר רציני?

כמה מוסכים באמת יודעים לטפל ברכב צרפתי בארץ?

אני יכול להמשיך אבל זה חסר טעם...

 

לפותח השרשור שיהיה בהצלחה!

פורסם

המלצה חמה.

 

לאשתי היה את דגם ה-XT 2 ליטר במשך מספר שנים.

 

חוץ מטיפול שוטף הרכב היה אמין מאוד.

 

אני ממליץ לך לחפש את דגם ה-XS שנותן הרבה יותר אבזור ויופי בתמורה לתוספת קטנה מעל ל-XR הבסיסית (שגם היא לא רעה).

 

למעשה, גם היום ה-307 נחשב לרכב מרווח, מאובזר, בטוח ונוח לעומת רכבים חדשים.

 

המנוע עצמו אמין מאוד. יתכנו מעט בעיות חשמל אבל לא משהו קריטי - בשנת 2002 המערכת היתה חדשה ורוב תקלות הילדות תוקנו במסגרת הטיפולים.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...


×
×
  • תוכן חדש...