Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדכן על המשך התקדמות המערכת.

התקנתי את המערכת באיביזה בעזרת חבר (שעשה לדעתי עבודה יפה מאוד).

אקליפס 5030, טרו S45, הרץ היי אנרג'י (וסאב בהמשך).

עשינו גם בידוד בדלתות, והסאונד יצא ממש לטעמי, אבל... יש גם בעיה.

שמנו לב שיש מין רעש סטטי מוזר ברקע שיוצא מהרמקולים, והרעש אף מתגבר בעת לחיצה על הגז של הרכב.

כבר קראתי על רעשי אלטרנטור שיוצאים מהרמקולים, אך נראה לי שמדובר בבעיה אחרת.

 

אחרי שניסינו להבין מאיפה מגיע הרעש הלכנו לבגאז' לראות אם יש סיכוי שזה המגבר.

המגבר עצמו מעט מרעיש בעת העבודה (זה לגיטימי?), אך בטח לא משהו שישמעו בתא הנהג.

אז גם הבנו את מקור הבעיה - רעש העבודה החלש והכמעט לא מורגש של המגבר - מוגבר ומועבר דרך הרמקולים.

מה עשינו לא בסדר?

יש מצב שהבעיה במגבר או בהד יוניט, או שמדובר בחיווט לא נכון או בעית כבלים?

פורסם

המינוס מחובר לגוף הרכב, הוא באותו עובי כמו הפלוס, מחובר עם נעל כבל, באמצעות בורג ואום, במקום בו שויף הצבע.

הרעש לא תמיד מופיע, לפעמים הוא מופיע בלחיצה על גז ונמשך לאחר מכן.

בזמן הרעש מנורת הביקורת של המגבר מהבהבת.

המאוורים של המגבר אינם פועלים, רק זזים ברגע שמכבים את המגבר, האם זה תקין?

(אני החבר שהוא ציין מקודם)

פורסם

אם יש בעיה בRCA, אז למה שומעים רעשים מהמגבר עצמו? התופעה מופיעה בעיקר כאשר מתניעים את הרכב. חיבורי המתח נבדקו והם תקינים.

שאלה נוספת למי שיש קצת הכירות עם מגבר זה: האם המאווררים אמורים לעבוד כל הזמן או רק כשהמגבר מתחמם?

פורסם

המאוורים עובדים ברגע שהמגבר מתחמם, הם לא אמורים לעבוד כל הזמן, זה מה שזכור לי. הרש שאתה מתאר זה רעש של מינוס לקוי, דרך אגב זה הייה לי בפאוראמפ החלפתי RCA וזה עבר.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

פורסם

המאווררים נכנסים לפעולה ברגע שהמגבר מגיע לטמפ׳ עבודה מסויימת.

 

אתה יכול לתאר איזה רעש בדיוק יוצא מהמגבר ?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

יוצא ממנו זימזום, כמו שנוצר ממגע רופף.ניתן לשמוע אותו מהמגבר עצמו, ומהרמקולים. יכול להיות שזה מופיע רק ברגע שמתניעים את הרכב, לא בדקנו את זה מספיק בשביל לקבוע חד משמעי.

בכל אופן כמו שאמרתי זה מופיע ונעלם.

ניסתי להזיז את כבל המינוס , לתת מכות על החיבור ונראה שאין השפעה.

פורסם

שאלה אחרת.

יש לך את הרעש כאשר המערכת עובדת אבל הרכב לא מונע

או יש את הרעש גם כאשר הרכב מונע ולא מונע ?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נכון לעכשיו הרעש עדיין קיים או שהיה רק בהפעלה הראשונה?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
לדעתי לא. שמענו את זה כאשר הנענו פעם ראשונה אחרי ההתקנה.

 

 

אז לך לבדוק.

תבדוק לפני ההתנעה.

תבדוק אחרי ההתנעה.

תבדוק עם גז.

ושוב תבדוק במצב כבוי!

 

ותחזור אלינו

 

במידה והיתה קורא על יללת אלטרנטור.

היית יודע שזה הדבר הראשון שבודקים!

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

Soundman -אני מודה לך על העזרה , אך לא צריך להיות כל כך תקיף. אני יודע על יללת אלטרנטור, ועל רעשי אלטרנטור, אך אני גם יודע שאלה רעשיום ששומעים אותם מהטוויטרים ולא מהמגבר עצמו. ברגע שראיתי שיש רעש מהמגבר, והמנורת ביקורת שלו מהבהבת, היה לי ברור שיהיה גם רעש מהרמקולים, ושמדובר בבעיית חשמל כנראה.

סיבה הנוספת שלא המשכתי לבדוק היא השעה המאוחרת.

פורסם

איזה נורה מהבהבת power או Protection ?

 

מוזר העניין הזה , אתה בטוח שההתקנה לפי הספר? חשמל בצד אחד וRCA בצד שני ולא בקרבת מחשב רכב , פלטה מעץ ( שלא בטעות בורג שמחובר למגבר נוגע בשילדת הרכב)

 

יצא לי לשמוע זמזום שיוצא ממגבר אבל זה היה כשהיה מנחת מחובר והוא הכניס את הרעשים האלו , יכול להיות שיש כבל RCA שקרוב למחשב של הרכב שמכניס רעשים.

 

מלבד הרעש בטוויטרים , הסאונד שיוצא מהרמקולים תקין?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
איזה נורה מהבהבת power או Protection ?

 

מוזר העניין הזה , אתה בטוח שההתקנה לפי הספר? חשמל בצד אחד וRCA בצד שני ולא בקרבת מחשב רכב , פלטה מעץ ( שלא בטעות בורג שמחובר למגבר נוגע בשילדת הרכב)

 

יצא לי לשמוע זמזום שיוצא ממגבר אבל זה היה כשהיה מנחת מחובר והוא הכניס את הרעשים האלו , יכול להיות שיש כבל RCA שקרוב למחשב של הרכב שמכניס רעשים.

 

מלבד הרעש בטוויטרים , הסאונד שיוצא מהרמקולים תקין?

 

שגיא,

קודם כל תודה על הדאגה וההתעניינות.

כבל ה RCA לא קרוב למחשב הרכב, והוא הועבר בצד אחד של הרכב, וכבל המתח בצד השני.

מעבר לזה, עוד לפני שנתייחס לרעשים ששומעים דרך הרמקולים, יש להתייחס למקור הרעש.

לא מדובר ברעשי אלטרנטור.

המגבר עצמו מרעיש. הוא לא מרעיש באופן רציף, אלא מדי פעם.

אותם הרעשים ששומעים מהמגבר (רעשים שדומים לרעשי מחשב או לסי די שמנסה לטעון דיסק) הם הרעשים ששומעים דרך הרמקולים, ולא את רעשי המנוע.

הבעיה הזאת מוכרת לך? נתקלת בזה בעבר במגבר הזה? הוא אמור בכלל להוציא רעש כלשהו (חוץ מהמאווררים)?

×
×
  • תוכן חדש...