Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5140 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

מחפשת ייעוץ בקניית רכב יד שניה ממשפחת המיני והסופר מיני.

חשיבות ראשונה היא חסכון בדלק אחכ העיצוב. חשובה לי גם הקלות במכירתו בעוד מספר שנים.

מדובר ברכב ראשון לבחורה צעירה עד 60-65k

בינתיים התעניינתי בסוויפט i10 ו i20

יש הצעות?

פורסם

הרכב מיועד למשפחה או בעיקר לך?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ידני או אוטומטי? אם היא מוכנה לנהוג על ידני, יש כמה אופציות חדשות במחירים קרובים לתקציב שלה.

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

פורסם

סוייפט לא ממש חסכונית בדלק, די ממוצעת. לא ציינת אם גיר אוטומטי הוא חובה ומה דעתך על גירים רובוטיים, אז בהנחה ואת פתוחה להצעות כאלו - פיג׳ו 107 / טויוטה אייגו / סיטרואן c1 (שהם בגדול בדיוק אותה המכונית) יהיו חסכוניות יותר בצורה משמעותית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
סוייפט לא ממש חסכונית בדלק, די ממוצעת. לא ציינת אם גיר אוטומטי הוא חובה ומה דעתך על גירים רובוטיים, אז בהנחה ואת פתוחה להצעות כאלו - פיג׳ו 107 / טויוטה אייגו / סיטרואן c1 (שהם בגדול בדיוק אותה המכונית) יהיו חסכוניות יותר בצורה משמעותית.

 

שאלה בנושא הזה, הסוויפט החדשות (2011-2012, לא מה שהיא מחפשת) עם מנוע 1.2 האוטומטיות לא חסכוניות בדלק?

הבנתי מכמה אתרים שכן ואני מברר על זה.

אשמח לשמוע גם ממך.

תודה.

ארליך, תביא אורז, מקרוני וביצים

פורסם

אם גיר רגיל זאת אפשרות - קיה פיקנטו אמור לעלות בסביבות התקציב שלך, באמת אוטו מעולה ומומלץ. לפי דעתי האוטו הכי טוב שתמצאי בטווח מחירים הזה.

פורסם

דבר ראשון תודה על התגובות.

ולעניין, הרכב הוא לא משפחתי - מיועד רק לי.

לצערי אוטומטי הוא בגדר חובה.. אין בעיה לגבי רובוטי.

השאלה שלי היא האם הקיה פיקנטו תהיה סחירה בשוק..? גם שיקול.

מבין טויוטה אייגו וסיטרואן c1 מי עדיפה מבחינת חסכון בדלק?

פורסם
שאלה בנושא הזה, הסוויפט החדשות (2011-2012, לא מה שהיא מחפשת) עם מנוע 1.2 האוטומטיות לא חסכוניות בדלק?

הבנתי מכמה אתרים שכן ואני מברר על זה.

אשמח לשמוע גם ממך.

תודה.

אני לא מכיר את הדגם החדש. את הדגם הישן היה לנו במשפחה בליסינג במשך שלוש שנים, כך שאני יכול להעיד מניסיון אישי ארוך טווח שלא מדובר ברכב חסכוני.

 

דבר ראשון תודה על התגובות.

ולעניין, הרכב הוא לא משפחתי - מיועד רק לי.

לצערי אוטומטי הוא בגדר חובה.. אין בעיה לגבי רובוטי.

השאלה שלי היא האם הקיה פיקנטו תהיה סחירה בשוק..? גם שיקול.

מבין טויוטה אייגו וסיטרואן c1 מי עדיפה מבחינת חסכון בדלק?

 

קיה פיקנטו די חדשה בשוק וקשה לקבוע כיצד תתנהג כמשומשת והאם תהיה סחירה. לא נראה לי שיש מישהו שיודע מה יהיה מצב השוק שלה בעוד שנתיים-שלוש ולדעתי אין טעם לנחש כי השוק יכול להשתנות בצורה משמעותית.

 

אייגו ו-c1 זהות מבחינה מכאנית - אותו מנוע, אותו גיר, אותה שלדה. אין סיבה שיהיו הבדלים משמעותיים בצריכת הדלק ביניהן. זה אותו האוטו, עם עיצוב קצת שונה לחזית ולתא הנוסעים. צריכת הדלק האמיתית של הרכבים האלו עומדת על משהו באזור ה-17 קילומטרים לליטר. פיקנטו אוטומטית, לשם ההשוואה, עושה משהו כמו 14 קילומטרים לליטר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
פיקנטו אוטומטית, לשם ההשוואה, עושה משהו כמו 14 קילומטרים לליטר.

 

אפילו פחות, מתקרב לאיזור של 13, לכן המכונית אינה מתאימה לסדר העדיפויות שלך (אלא אם כן את לוקחת גיר רגיל כמו שציינתי, אבל כבר הבנתי שזה לא בא בחשבון).

 

לפי מה שהבנתי מאנשים שנסעו על הרכב, האייגו ממש על הפנים. ה C1 יכולה להיות טובה בשבילך, למרות שהיא מעל התקציב שלך אם אני לא טועה.

פורסם

איך האייגו על הפנים וC1 טובה? זאת אותו רכב,אם אין לך בעיה אם רובוטי בהחלט 107/C1/אייגו יכולה להיות אופציה מצוינת,רכב מאוד חסכוני,משמעותית מפיקנטו אוטומט,קטן ונוח לחניה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לכי לסוכנויות ותעשי סיבוב בשניהן. תתרשמי מאיכות הגימור הפנימית , מנוחות הנהיגה ותבחרי. אנחנו בחרנו בפיקנטו ידנית לאשתי.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

×
×
  • תוכן חדש...