Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, אני רואה פה המון דיונים על מכמונות ושוטרים שאוהבים לצלם טייסים למינהם..

על כמה אפשר לנסוע מעל המותר בלי לקבל דו"ח או משהו?

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא מדבר כרגע על משטרה עם ממל"ז או שאר אמצעי תפיסת נהגים:

נסעתי לפני כמה ימים באיילון , בשעה 4:30 בערך (לפנות בוקר), והייתה משטרת תנועה שנסעה שם 90 על הנתיב השמאלי.

אני הגעתי ממהירות קצת יותר גבוהה מ90, והרגשתי שאני "זוחל". נתיבי איילון הינם אוטוסטרדה כלומר אפשר לנסוע בהם 100, אז נסעתי 95-100 אבל עקפתי את המשטרה מצד ימין (מה לעשות היא התנחלה בשמאלי לא הייתה לי ברירה).

לא רק זה, גם נסעתי עם מנורה קדמית שרופה.

אח"כ עלינו על כביש 1, הניידת ואני והיא הייתה במהירות שלי. בכביש 1 כבר נסענו 110, והגיע רכב אחר מאחורי המשטרה. המשטרה פינתה את הנתיב השמאלי ונתנה לו לעקוף. הוא היה על 120+

 

כמובן שאין להכליל את המקרה הזה לכל שוטרי התנועה אבל כנראה שלשוטר הזה לא היה חשק/עילה אמיתית לרשום דוח אז הוא וויתר

פורסם

עוד סיפור קטן על שוטרים שאין להם חשק לתת דוחות....

 

 

אני ובן דוד שלי נסענו בשישי אחה"צ (אחרי שטיפת האוטו כמובן) לקיוסק באור יהודה ושלחתי את בן דוד שלי לקנות ברד.

 

כשיצאתי מהחניה נסעה מאחורי ניידת משטרה שגם יצאה מהחניה, זאת הייתה שעה שצריך להדליק אורות (רבע שעה לפני השקיעה) והייתי בלי אורות, ירדתי בשפת כביש נמוכה במעבר חציה (זה מותר?) ועדיין זה לא הזיז למשטרה (הם גם ירדו משם)....

 

כנראה גם הם מיהרו להגיע הביתה ולהתקלח לפני כניסת השבת ולא היה להם כוח לעצור בצד ולרשום דוחות....

 

עוד מקרה...

 

יצאתי מתחנת דלק ושכחתי להדליק אורות, מכונית משטרה עברה מולי (משמאל לימין) ולא שמו לב לזה בכלל....5 דקות אחרי זה שמתי לב ששכחתי להדליק את האורות.

 

הכוונה שלי היא שבגדול לא צריך להבהל מכל ניידת שעוברת לידך ומיד להנהג כמו זומבי עם 2 ידיים על ההגה.

 

ולדיון המקורי

 

50 בעיר, 90 בבינעירוני.

 

אם אתה נתפס עם יותר מזה במכמונת מהירות אז זה דוח ויש מצב לנקודות.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

רק שתדעו ש99% מהמצלמות הקבועות של המהירות הם מצלמים מי שעובר רת 125 קמ"ש

מומלץ לנסוע 110 זה מה שאני עושה ועדיין יש לי רישיון

דרך אגב זה מקור בטוח ולא חרטה לפי סיפורים

פורסם
רק שתדעו ש99% מהמצלמות הקבועות של המהירות הם מצלמים מי שעובר רת 125 קמ"ש

מומלץ לנסוע 110 זה מה שאני עושה ועדיין יש לי רישיון

דרך אגב זה מקור בטוח ולא חרטה לפי סיפורים

 

אל תסמוך כל כך על מד המהירות שלך ועל מד המהירות של מכמונות המשטרה.

 

אני פעם קבלתי קנס על 111 קמ"ש. תאמין לי שזה מאוד מעצבן. הכל בגלל קמ"ש אחד!

פורסם

כמו שהמורה שלי בתיכון היה אומר: "מותר להעתיק - אסור להיתפס"

 

מותר לנסוע רק במהירות המותרת על פי החוק (והשילוט בדרך) נסיעה בקמ"ש אחד מעל המותר - אסורה. אם לא תפסו אותך סבבה :lol: ואם תפסו אז :mm_cry:

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אגב באיילון יש קטעים של 70 קמ"ש אז אני לא יודע על מה אתה מתבסס שזה אוטוסטרדה (לפחות לא לפי מדינת ישראל).

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
אגב באיילון יש קטעים של 70 קמ"ש אז אני לא יודע על מה אתה מתבסס שזה אוטוסטרדה (לפחות לא לפי מדינת ישראל).

 

מדובר על קטעים שהם בשיפוץ כרגע, זה לא מצב קבוע.

 

גיא

פורסם

אם כבר מצלמות וכאלה,אז חבר שלי נסע במהירות של 190+

והיתה מצלמה לא צילמה לא כלום ונוסעים עוד ועוד ומגיעים ל210+

עוד מצלמה לא היה פלאש בשני המקרים כלום וזה מצלמות אמיתיות..

אז ביררתי מכמה חברים אחרים שעשו כאלה דברים גם והם אמרו לי שאם אתה נוסע מעל 180 או יותר המצלמה לא מצלמת..

<<<LIVING LARGE>>>

living The Dream

לפני שהיה שטח,היה JEEP

פורסם
אגב באיילון יש קטעים של 70 קמ"ש אז אני לא יודע על מה אתה מתבסס שזה אוטוסטרדה (לפחות לא לפי מדינת ישראל).

 

מדובר על קטעים שהם בשיפוץ כרגע, זה לא מצב קבוע.

 

גיא

 

למרות שהם בשיפוץ יש קטעים שאתה "רואה" שאתה יכול לנסוע בהם ממש מהר ועדיין כתוב לך 70 קמ"ש.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
אם כבר מצלמות וכאלה,אז חבר שלי נסע במהירות של 190+

והיתה מצלמה לא צילמה לא כלום ונוסעים עוד ועוד ומגיעים ל210+

עוד מצלמה לא היה פלאש בשני המקרים כלום וזה מצלמות אמיתיות..

אז ביררתי מכמה חברים אחרים שעשו כאלה דברים גם והם אמרו לי שאם אתה נוסע מעל 180 או יותר המצלמה לא מצלמת..

 

כנראה שאלה היו דחלילים.

אין שום סיבה שהמצלמה לא תצלם אותך על 180 או על 200. מהירות הצמצם שלה מספיק גבוהה כדי לתפוס אותך במהירויות גבוהות מאלה.

בנוסף, אני יודע מנסיון של חברים שאפשר להידפק טוב מאוד על ידי מצלמה גם ב200 וקצת :mad:

החולמים הגדולים אינם מגשימים את חלומותיהם, הם מתעלים עליהם - אלפרד לורד וייטהד


×
×
  • תוכן חדש...