Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5096 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שתי הדלתות נפגעו - זה לא המקום "לחסוך" עם תיקון - מחליפים וזהו.

תיקונים ללא החלפה נראים אחרי כמה שנים, חד וחלק.

(מה לעשות, רוב הפחחים בארץ אינם מתמחים בשחזור מכוניות מזראטי משנות ה-30.)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

בני - תודה על התגובה. שמח ללמוד דברים חדשים.

 

פותח השרשור, הסתדרת בסוף?

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בחזרה אל פותח השרשור,

מוסך ריטס הוא מוסך מורשה יבואן של סיאט ופולקווסגן ואאודי.

אני הייתי פונה אליהם.

 

מאחורה שם, לידם, יש את מוסך מירו - בזמנו הוא פתר לנו דפיקה באיביזה אחת - העבודה היתה טובה.

 

אני בעד הפעלת הביטוח והחלפת הדלת הראשונה. הדלת השניה נפגעה בעיקר בידית אולי אפשר להחליף רק אותה, ולטשטש את סימני השפשוף. חשבתי שיש רק דפיקה קטנה בדלת.

 

נדמה לי שיש מרכז פחחות של VAG בעמק שרה, תבדוק גם את זה.

 

שיהיה רק טוב.

 

תודה, אני אפנה! הקטע המוזר הוא שמי שהפנה אותה למימד, המוסך של סקודה, הוא הסוכן מהאולם של סיאט. :shock:

 

אל תחליף את הדלת המכה היא לא רצינית בכלל,

תקן את הדלת אצל פחח רציני ומקצועי והוא יוציא לך 95% מהמכה החוצה.

שתבין אם תחליף דלת יתחילו הבעיות חשמל , חלון לא יושב במקום, חדירת מים ואפילו דלת שלא תסגר טוב וצביעת הדלת מבפנים לא תיראה טוב.

יוגב

 

זה ב-ד-י-ו-ק מה שמדאיג אותי בהחלפת דלת.... כל הבעיות שיתחילו לצוץ בעקבות התעסקות עם מנגונים רגישים.

 

יש לך רכב חדש ולכן מגיע לך להליף את הדלת כולה.

 

שתי הדלתות נפגעו - זה לא המקום "לחסוך" עם תיקון - מחליפים וזהו.

תיקונים ללא החלפה נראים אחרי כמה שנים, חד וחלק.

(מה לעשות, רוב הפחחים בארץ אינם מתמחים בשחזור מכוניות מזראטי משנות ה-30.)

 

כאמור, הדילמה היא לתת למישהו להתעסק בדברים רגישים עם פוטנציאל לכאב לב אחר כך. ואצלנו במדינה הכל חאפרי וקומבינה.

 

בני - תודה על התגובה. שמח ללמוד דברים חדשים.

 

פותח השרשור, הסתדרת בסוף?

 

לא, עדיין לא. עוד לא יצא לי לקפוץ למוסכי סיאט לשמוע את דעתם. ועדיין לא החלטתי מה עדיף, להחליף דלת או תיקון פחחות...

נראה לי שכל הדפיקה הזו של האוטו זו מזימה של אישתי להוריד לי את המוטיבציה לבזבז כסף על מוצרי דיטיילינג...

פורסם

אני חושב שלשחזר את עיצוב הדלת הספיציפית הזאת עם הקימור יהיה מאוד קשה ובמבט מהצד זה תמיד יראה גבשושי ולא אחיד, אני מציע לך להתעקש על ההחלפה כי מדובר ברכב חדש וזה מבאס.

 

שבת שלום.

פורסם

אני תיקנתי דפיקה אחורית אצל "פחח השלום" - ליד תחנת הקמח בבאר-שבע (בדיוק מול הכניסה לתחת דלק טן).

בחור נחמד בשם מיקי.

 

עשו אחלה עבודה! ממש מקצוענים. הכל טופל במהירות ויעילות.

קיבלתי ממיקי רכב חלופי מהשכרה (אפילו שאני לא זכאי לכך מהביטוח שלי).

המוסך טיפלו לי בכל ותוך שלושה ימים קיבלתי את הרכב תקין.

כל הטפסים מול חברת הביטוח מולאו על ידי המוסך וקיבלתי תוך שבועיים את הכסף לחשבון.

 

חודשיים אחרי התיקון גיליתי כי נכנסים לי קצת מים לבגאז', פניתי למיקי שוב והמוסך תיקנו הכל בלי שום בעיה.

 

בקיצור, הייתי ממש מרוצה מהשירות והמקצועיות וממליץ בחום!

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

פורסם
אני חושב שלשחזר את עיצוב הדלת הספיציפית הזאת עם הקימור יהיה מאוד קשה ובמבט מהצד זה תמיד יראה גבשושי ולא אחיד, אני מציע לך להתעקש על ההחלפה כי מדובר ברכב חדש וזה מבאס.

 

שבת שלום.

 

אני נמצא בנקודה בה אני יכול להתעקש? ובפני מי? המוסך? השמאי?

פורסם
אני נמצא בנקודה בה אני יכול להתעקש? ובפני מי? המוסך? השמאי?

 

האמת היא שמעולם לא התעסקתי עם שמאי לצורך תיקון פחחות ברכב, אם השמאי הוא זה שקובע את אופן התיקון אז כדאי להתעקש איתו על החלפת דלת לחדשה כי רוב הסיכויים שתיקון פחחות לא יחזיר את המצב לקדמותו בצורה מושלמת ובגלל שמדובר ברכב ממש חדש שאין בו אף פגם זה יהיה מאוד בולט לעין.

פורסם
מימד הם מורשה של סקודה, לא זכרתי שהם מטפלים גם באיביזות.

 

נדמה לי שהחלפת דלת תבוצע אצל פחח, ולא אצל מוסך מורשה.

 

ממול למימד יש לך את ריטס ולידם את מירו ממוסך מירו. בדוק מולם.

 

בהצלחה.

 

אגב, בדקתי ומימד הם ברשימת המוסכים המורשים גם של סיאט.

פורסם
אני תיקנתי דפיקה אחורית אצל "פחח השלום" - ליד תחנת הקמח בבאר-שבע (בדיוק מול הכניסה לתחת דלק טן).

בחור נחמד בשם מיקי.

 

עשו אחלה עבודה! ממש מקצוענים. הכל טופל במהירות ויעילות.

קיבלתי ממיקי רכב חלופי מהשכרה (אפילו שאני לא זכאי לכך מהביטוח שלי).

המוסך טיפלו לי בכל ותוך שלושה ימים קיבלתי את הרכב תקין.

כל הטפסים מול חברת הביטוח מולאו על ידי המוסך וקיבלתי תוך שבועיים את הכסף לחשבון.

 

חודשיים אחרי התיקון גיליתי כי נכנסים לי קצת מים לבגאז', פניתי למיקי שוב והמוסך תיקנו הכל בלי שום בעיה.

 

בקיצור, הייתי ממש מרוצה מהשירות והמקצועיות וממליץ בחום!

 

דווקא אני לא מרוצה מהעבודות שהם עשו לי, ועשיתי כמה וכמה עבודות רובן קטנות ואחת גדולה.

המקרה ששבר את גב הגמל לא נגע דווקא לצד המקצועי אלא לניסיון עושק מצידו, וזה ללקוח שבמשך שנים מביא את עסקיו אליו ובפעם היחידה בה הוא צריך לשלם מכיסו במקום להציע מחיר הוגן שלא לומר מיוחד הוא ניסה לעשות עלי סיבוב בתמחור פי 4 מהמחיר הריאלי.

לאחר שהכרתי את פחח אלכסנדר ברחוב הדקל והשוותי את איכות העבודה שלו לפחח השלום התברר שניתן לקבל עבודה מקצועית במחיר הוגן, בלי טיפות ושאריות קטנות בכל מיני פינות כמו שקיבלתי אצל פחח השלום.

קליאו ספורט 03' 2.0, לוגמת 98 - נמכרה :'(

מגאן 07' 1.5, לוגמת סולר - נמכרה :'(

 

Say hello to 2015 Megane RS CUP

פורסם
דווקא אני לא מרוצה מהעבודות שהם עשו לי, ועשיתי כמה וכמה עבודות רובן קטנות ואחת גדולה.

המקרה ששבר את גב הגמל לא נגע דווקא לצד המקצועי אלא לניסיון עושק מצידו, וזה ללקוח שבמשך שנים מביא את עסקיו אליו ובפעם היחידה בה הוא צריך לשלם מכיסו במקום להציע מחיר הוגן שלא לומר מיוחד הוא ניסה לעשות עלי סיבוב בתמחור פי 4 מהמחיר הריאלי.

לאחר שהכרתי את פחח אלכסנדר ברחוב הדקל והשוותי את איכות העבודה שלו לפחח השלום התברר שניתן לקבל עבודה מקצועית במחיר הוגן, בלי טיפות ושאריות קטנות בכל מיני פינות כמו שקיבלתי אצל פחח השלום.

 

טוב לדעת.

כשחיפשתי המלצות פה בפורום "פחח השלום" הוא היחיד שנכתב עליו שהוא מקצוען אמיתי.

אני בכל אופן הייתי מרוצה, אך תמיד טוב לקבל חוות דעת נוספת.

 

שלא נזדקק :wink:

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון:

השבוע התפנתי לטפל במכה המעצבנת הזו בדלת.

אחרי התלבטויות, הוחלט להחליף דלת. מכיוון שהאוטו חדש, הדלת הוחלפה בדלת חדשה ומקורית.

בחרתי במוסך ברע"מ (מורשה סיאט). הפחחות בוצעה במוסך "צמרת" הצמוד לו.

זה המקום מבחינתי להביע את שביעות רצוני מכל התהליך ומהתוצאה הסופית. גיל מברע"מ ואבי מצמרת נתנו לי הרגשה שהאוטו בידיים טובות ומקצועיות וזה גם מרגיש כך.

 

תוכלו לראות בתמונות את האוטו לפני ואחרי.

1.jpg

2.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

פורסם

כדאי היה לצלם למען מכירה עתידית את המכה,כך שיוכלו לראות למה הוחלפה הדלת.

ניראה לי אישתך כבר לא תיסע על הרכב?:wink:

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
כדאי היה לצלם למען מכירה עתידית את המכה,כך שיוכלו לראות למה הוחלפה הדלת.

ניראה לי אישתך כבר לא תיסע על הרכב?:wink:

 

ודאי שהמכה צולמה. בנוסף, יש את השרשור הזה. :wink:

בכל מקרה, אישתי נוסעת ברכב יום יום. בשביל הוא זה הוא פה.


×
×
  • תוכן חדש...