Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים רכים 195/60R15


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הדגם הזה של ברידג'סטון לא רע, אבל הוא לדעתי פחות טוב מקונטי פרמיום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תגידו, מה אתם אומרים על הצמיגים האלו ללא אוויר?

נראה לי שזה עניין של זמן עד שהאבולוציה של הגלגל תשאיר את הצמיגים הישנים מאחור.

צמיגים שלא מתפנצ'רים...נשמע כמו חלום של כל אשה לא?

מעניין כמה זמן ייקח עד שרוב המכוניות בכבישים יעברו לצמיגים האלו.

פורסם

אתה צריך להבין, שלכל חברה יש מגון דגמים.

צריך להשוות דגם מול דגם.

MY01 זה הדגם הזול ביותר של חברת ברידג'סטון במידה שלך, בניגוד ל B390 (שזה הדגם היותר יקר)/

מבחינת המחיר, ביניהם יש דגם נוסף - B250 (שבא כמקורי במזדה 3 - חלק מהדגמים, יונדאי אקסנט ועוד..)

אני אישית לא מכיר את הדגם הספציפי GOODYEAR EFFICIENT GRIP,

אבל לפי הביקורות מדובר בצמיג בעל אורך חיים גדול.

אני אישית עדיין הייתי בוחר בגודייר הספציפי, ולא ב MY01.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קונטי פרמיום קונטקט אלה צמיגים ברמה של הברידג'סטון המקוריים שלך (B390 ), אולי אפילו יותר טובים.

אבל הם גם עולים לא מעט.

הייתי מעדיף אותם על כל האחרים.

 

אתה לא אוהב לחפור?! :wink:

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בבדיקה מתברר כי במלאי אצל היבואן את ה- 88V ContiPremiumContact 2. יש לו רק 88H.

איך ה-Goodyear EFFICIENT GRIP 88V לעומת המישלין 88V ENERGYSAV ?

מה עדיף?

פורסם

שני הדגמים הם "צמיגים ירוקים" - אורך חיים וחיסכון בדלק ופחות אחיזה בנהיגה אגרסיבית .

לדעתי, הם באותה הרמה - עדיף מה שתמצא יותר טרי מבחינת תאריכי ייצור, מפני שכמות הנסיעות שלך קטנה,

והצמיגים יתייבשו תרם שחיקתם.

אני אישית הייתי קונה מישלין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

 

אני מחפש צמיגים רכים במידה של 195/60R15 לטויוטה קורולה 2007 - 88V.

עד היום היה לי ברידג'סטון B390. משום מה הם נסדקים בדפנות מהר.

האם יש למישהו המלצה, מניסיון, על צמיגים איכותיים רכים יותר?

תודה.

 

אני יכול להמליץ לך על צמיגים מעולים מסוג גרנד טורינג שהם רכים מספיק כדי לתת אחיזה מעולה ובנוסף נסיעה שקטה אך הם לא רכים מדי כך שהם לא יתבלו לאחר שנתיים. ברידג'סטון TG-80. הבעיה היחידה היא שקשה להשיג אותם בארץ והם דורשים הזמנה מיוחדת. בנוסף, המחיר לא זול בכלל :-( . באנטון ביפו הציעו לי אותם ב 470 ש"ח לצמיג. גם הדגם GR-80 הוא טוב מאוד ואם אתה מחפש משהו זול יותר אז אתה יכול ללכת על MY-01.

פורסם

לאחר כמה בדיקות, ותשובות מחברי הפורום, הגעתי לתובנות הבאות:

Michelin ENERGYSAV GRNX - טוב מאוד אבל יקר...

Goodyear EFFICIENT GRIP - טוב מאד, עולה קצת פחות מהמישלין

על שני הצמיגים הללו יש ביקורות טובות באתרי צמיגים בחו"ל.

רציתי לשאול לגבי צמיגים נוספים שעלו על הפרק ופחות יקרים מהמישלין:

Yokohama C. drive

Hankook K415 VR

Uniroyal Rallye 550

שלושת הצמיגים הללו קבלו תוצאות טובות במבחני צמיגים בחו"ל:

האם יש למישהו ניסיון עם הצמיגים הללו?

לדעתי, הם יותר טובים מהפלקן ZE 912' ...צודק?

פורסם

YOKOHAMA C.DRIVE צמיג מעולה.

היתרון של FALKEN הוא המחיר - זהו צמיג במחיר של צמיגים סינים מחברות לא ידועות - תמורה טובה למחיר.

יש לי חבר שכבר שנה נוסע על קורולה 2006 עם צמיגי FALKEN המדוברים ומרוצה מאוד.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...