Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.אתמול הלכתי לברר לגבי כל קומפוננט והציעו ליכל מיני סוגי קומפוננטים קנווד ,סרווין

ווגה

והמליצו לי גם על איזה רמקול מיוחד 200 וואט עגול של קנווד (לא קומפוננט)משהו כזה בלי מגנט מאחורה נשמע די טוב האם הייתם הולכים על אחד משניהם או בכלל על קומפוננטים אחרים ואיך בכלל הקומפוננט של סרווין ווגה?

 

2. האם צריך חוטים מסוימים בעובי מסויים כדי לחבר את הרמקולים האחוריים(קנווד 300)

לרדיו דיסק (4*50) ?

 

3.האם ניתן לחבר גם קדמיים נגיד 200 וואט של קנווד וגם אחוריים 300 וואט לרדיו דיסק (4*50) ואת שני הסאבים מאחורה למגבר 4 *50 עם שני יציאות לסאב?

 

***חברים תודה רבה על כל העצות שאני מקבלממכם הם עוזרות לי מאוד

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

פורסם

1)

דיברת על רמקול מיוחד בלי מגנט, תן פרטים דגם וכ"ו , אני אישית לא מכיר אבל אולי משהוא אחר יש לו נסיון עם אחד מהדגמים האלו או משהוא דומה.

 

קומפוננט: נו חברה(מהפורום אף אחד לא עונה על זה)? בדרך כלל כול אחד ממליץ על סט קומפוננט מסוים פו בפורום

בכול מקרה יש הרבה חברות טובות אני הייתי ממליץ ללכת ולשמוע כי הכול עניין של טעם.

 

2) צריך חוטים רגילים לרמקולים

לא צריך משהוא מיוחד או בעובי מיוחד.

 

מהרדיו דיסק אתה יכול לחבר גם את הרמקולים הקדמיים וגם את האחוריים בלי בעיה.

בקשר לסאב:

אני משער שיש לך יציאת ????RCA

(תן דגם של המכשיר שבשותך ואני יבדוק אם יש לך יציאה לסאב)

בכול מקרה אם יש לך יציאה של סאב למגבר אין שום בעיה להוסיף את הסאבים

טוב אולי בעיה קטנה של העברת חוטים מהמצבר וכו (התקנה רגילה) :wink:

פורסם

תודה רבה ...

 

האמ פי 3 שיש ברשותי הוא הJVC KD-LHX500 עם המסך מגע ,השאלה שלי היתה אם יהיה אפשר לחבר את הרמקולים האחוריים ואת הקומפוננטים שאקנה בקרוה על הרדיו דיסק בלבד ואת המגבר (דרגסטר 4*50) לחבר לשני סאבים אבל ענית לי על שאלתי בכך שציינת שניתן לחבר את הקומפוננט מהרדיו דיסק (4*50) ...

 

בכל מקרה אני עומד עכשיו לפני קניה של קומפוננט ואני מנסה להשיג משהו נחמד עד איזה 1000 שקל הציעו לי סרווין ווגה בחנות ורציתי לשאול איך הם בהשוואה לקומפוננט של קנווד .

 

לגבי הרמקול הקדמי הרגיל המיוחד שהציעו לי (זה בלי המגנט הזה מאחורה ) אני אברר את הדגם שלו ..

תודה מראש...

HU: JVC KD-LHX500

SPK. AMP : DRAGSTER HP DAB 4075

SUB AMP : GENESIS & DLS Q200X 4*50

REAR :KENWOOD 300 W

SUB: PIONEER 800 W -TS305

COMPONENTS: HYBRID OVATION 6 - MOREL

×
×
  • תוכן חדש...