Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5216 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מאזדה 3 שנת 2006, להלן צילום של שתי הפנסים הקדמיים,

בשמאלי ניתן לראות חוסר חדות וגם ממש סימנים, ובימני "רק" חוסר חדות,

כשהעברתי את הרכב טסט לא עשו בעיה, רק אמרו שמומלץ לבצע פוליש.

 

גיגלתי וחיפשתי גם בפורום, ראיתי שאפשר להחליף פנסים,

אפשר לבצע פוליש ע"י בעל מקצוע, אפשר להזמין בארץ ובחו"ל קיט עצמי, אפשר להעביר סמרטוט עם חומר מוכן וכו',

אבל הלכתי לאיבוד בין שלל האופציות, אשמח להכוונה.

 

1. האם הבעיה היא פנימית או חיצונית? (לפחות בפנס השמאלי נראה כמו מים פנימיים).

2. מה עלות ההחלפה לזוג פנסים חדשים (לא בהכרח מקוריים)?

3. האם קיט לטיפול עצמי ומטלית ספוגה בחומר מתאים זו בעצם אותה האופציה?

4. מה בדיוק מבצע הפוליש? הוא מסיר שכבה מהפלסטיק?

5. מה העלות של ביצוע פוליש ע"י בעל מקצוע שמגיע אלי, והכי חשוב, אשמח להמלצה חמה על מישהו באיזור המרכז.

 

תודה רבה.

1.jpg

פורסם

יש לאחותי מאזדה 3 בשנתון כמו שלך והפנסים שלה היו נראים בדיוק כמו שלך..

ביצעתי את המדריך הבא :

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=375998

 

הפנסים נראים כאילו עכשיו יצאו מהחברה ! חדשים חדשים חדשים והעלות היא כ 100 ש"ח.

מומלץ לא לוותר עף אף שלב, ולנסות להשיג ניירות שיוף עדינים למרות שזה לא פשוט.

לאחר השיוף עשיתי עם פוליש, ואחר כך רק את הלקה. מומלץ, לא חובה.

פורסם

תודה, אבל אני לא רואה את עצמי עושה זאת :-)

האם יש המלצה לבעל מקצוע טוב?

 

אגב, האם בטוח שהבעיה היא חיצונית?

לפחות בפנס השמאלי נראה כמו שאריות של רטיבות פנימית.

  • ספונסר פורום
פורסם

בעל מקצוע שמתמחה בטיפול בבעיות כאלו בפנסים הוא קארבון סטודיו שבפתח-תקווה. שם יוכלו ללטש לך את הפנס ולהביאו למצב חדש ככל האפשר.

פורסם

לעכירות החיצוניצ מספיק פוליש ידני בעדינות, לאחר שהסרת קודם את הלכלוך בעזרת מים וסבון.

פורסם
לעכירות החיצוניצ מספיק פוליש ידני בעדינות, לאחר שהסרת קודם את הלכלוך בעזרת מים וסבון.

 

מה זה פוליש ידני? איזה חומר? מהיכן רוכשים?

×
×
  • תוכן חדש...