Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרצה זה #$% (מגיע לי מזל טוב כפול :) )


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5218 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם וחג שמח!

 

לפני יומיים חגגתי לי יום הולדת (אבל זה לא באמת מעניין) וגם קיבלתי את האוטו במשלוח הביתה!

(עדכנתי את החתימה ואת תמונת הפרופיל - מסתבר שזאת לא עודכנה עדיין).

 

אחרי שחיפשתי וקראתי פה, לא בגעתי למסקה חד משמעית אם צריך להריץ או לא... אז החלטתי לפעול פי

Better be safe than sorry

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

השלכות של העניין יהיו עוד 5-7 שנים. כך שתלוי כמה זמן תחזיק ברכב.

אני אישית עושה הרצות, למרות שאני לא מחזיק רכבים לתקופות כאלה.

פורסם

גם אני החלטתי ללכת על עיניין ההרצה למרות שאני לא באמת יודע כמה אני הולך להחזיק ברכב.

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

קודם כל תתחדש.

 

מה זה משנה כמה זמן אתה מחזיק את האוטו. עדיין אין שום סיבה לגרום במודע נזק שיצא אצל מישהו אחר.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

N_D

תודה רבה, אני מסכים עם הטענה ולכן אוכל להנות מהאוטו עוד חודש בערך :p

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

Night Driver, האם אתה נוהג ברכב חדש או יד שניה? זה מאוד משפיע מאיזה כוון אתה מסתכל.

אף אחד לא מדבר על נזק.

מדובר על רמת פדאנטיות בתחזוקה והתייחסות. בספר רכב לא כתוב שום דבר לגבי הרצה.

לצערי אין לזה ביטוי כאשר אתה מוכר את הרכב.

עם ישראל לא מעוניין לשלם פרמיה על השקעה שאתה עשית כדי לשמור לו על המכלולים. לא מעניין אותו שהשמתשת רק בחלפים מקוריים וטיפלת רק במוסכי היבואן במחיר שחיטה.

הוא רוצה להוריד אותך מתחת למחיר של מגרש שמוכר מכוניות מליסינג עם עבר מפוקפק וגם שתשלם העברת בעלות.

לא חושב שצריכות להיות נקיפות מצפון בהקשר הזה. השיקול היחיד הוא כמה זמן אתה מתכוון להחזיק ברכב.

פורסם

לא צריך לעשות מזה פרוייקט.

500 ק"מ ראשונים סע רגוע.

תתחדש,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
Night Driver, האם אתה נוהג ברכב חדש או יד שניה? זה מאוד משפיע מאיזה כוון אתה מסתכל.

אף אחד לא מדבר על נזק.

מדובר על רמת פדאנטיות בתחזוקה והתייחסות. בספר רכב לא כתוב שום דבר לגבי הרצה.

לצערי אין לזה ביטוי כאשר אתה מוכר את הרכב.

עם ישראל לא מעוניין לשלם פרמיה על השקעה שאתה עשית כדי לשמור לו על המכלולים. לא מעניין אותו שהשמתשת רק בחלפים מקוריים וטיפלת רק במוסכי היבואן במחיר שחיטה.

הוא רוצה להוריד אותך מתחת למחיר של מגרש שמוכר מכוניות מליסינג עם עבר מפוקפק וגם שתשלם העברת בעלות.

לא חושב שצריכות להיות נקיפות מצפון בהקשר הזה. השיקול היחיד הוא כמה זמן אתה מתכוון להחזיק ברכב.

 

אני נוהג ברכבים חדשים ומחזיק במקביל גם רכב ותיק לאשתי (בגיל של אחרי נזקי חוסר הרצה. היא בקושי נוסעת).

 

אני יודע שאני פדנט ולא מעניין אותי אם ישלמו לי את הפרמייה או לא. פשוט משהו מובנה בי לא נותן לי לגרום נזק במודע או לטפל בצורה לא מושלמת ברכב ומנגד הרכב מחזיר לי באותה המטבע (עם המגאן הקודמת במשך 6 שנים היא שירתה אותי נהדר וכמעט 0 תקלות).

 

לא יודע אם באיביזה זה מצויין או לא אבל כמעט בכל הרכבים שנתקלתי בהם בשנים האחרונות מכל מיני תוצרות מופיע בספר הרכב שאין צורך לבצע הרצה אבל לנהוג את 1000 או 1500 ק"מ הראשונים במהירות משתנה, לא לעבור 3000 או 4000 סל"ד ולא לעבור את ה 90. אולי לא קוראים לזה יותר הרצה אבל ההבדל היחיד הוא שהורידו את הגבלת הנוסעים ברכב בזמן ההרצה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לא צריך לעשות מזה פרוייקט.

500 ק"מ ראשונים סע רגוע.

תתחדש,

 

עידן

 

1500 אתה מתכוון.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תודה רבה לכולם על הברכות וזה :)

 

אבל עכשיו אני עוד יותר מבולבל, תמיד אנשים נשלחים לעשות חיפוש.

אחרי חיפושים רבים הבנתי שצריך לעשות הרצה של 1000 ק"מ ולא לעבור את ה100 או 120

 

פה רשמו גם 500ק"מ וגם 1500ק"מ

ונתון של 90קמ"ש

 

יש מצב שמישהו עושה סדר ?(בבקשה)

Current: Seat Leon FR 1.8 2016

 

"Past: Seat Ibiza 1.2 TSI DSG 2012 "Sport

פורסם

בדוק מה רשום בספר רכב.

 

כשאני קניתי סקודה מהניילון יועץ השרות אמר לי במעמד קבלת הרכב שאין צורך לבצע הרצה. והתעקש על כך.

 

עיון בספר הרכב הראה שכתוב במפורש שאין לעבור את ה3000 סל"ד ב1000 ק"מ הראשונים.

 

החבר'ה האלה לא טורחים לקרוא את מה שהם כתבו...:evil:

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

גם בחדשה שלי מאתמול וגם בקודמת ההרצה הייתה באותם תנאים:

 

1500ק"מ שכוללים עד 100קמ"ש (תכל'ס זה 90,לפי ה GPS)

בלי האצות תכופות,ולא לעבור 3000סל"ד.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
,

 

בספר רכב לא כתוב שום דבר לגבי הרצה.

לצערי אין לזה ביטוי כאשר אתה מוכר את הרכב.

 

למה להטעות? בכל ספר רכב שקראתי עד היום היו הוראות להרצה, תקופה שאיננה מוגדרת יותר כ'הרצה' אלא כתחילת השימוש ברכב שאז יש לנהוג בו בעדינות רבה.

 

תתפלא 1:

להתנהגות בתקופה הזו יש משמעות ארוכת טווח, כמו צריכת השמן שתהייה למנוע.

 

תתפלא 2:

עד היום תמיד נתקלתי בקונים שידעו להעריך את מצב הרכב שמכרתי והסכימו לשלם פרמיה משמעותית מעל המחירון.

פורסם
Night Driverלצערי אין לזה ביטוי כאשר אתה מוכר את הרכב.

עם ישראל לא מעוניין לשלם פרמיה על השקעה שאתה עשית כדי לשמור לו על המכלולים. לא מעניין אותו שהשמתשת רק בחלפים מקוריים וטיפלת רק במוסכי היבואן במחיר שחיטה.

הוא רוצה להוריד אותך מתחת למחיר של מגרש שמוכר מכוניות מליסינג עם עבר מפוקפק וגם שתשלם העברת בעלות.

 

מסכים במאה אחוז.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

×
×
  • תוכן חדש...