Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברצוני לייבא לארץ רכב שאף אחד עוד לא ייבא רכב מיוחד מפני שאני נכנס לבירורים הקטנים אני רוצה להבין במה זה כלול מיסים אגרות וכו אשמח אם מישהו שייבא רכב ובעל ניסיון בנושא יוכל לעזור לי וללמוד מהטעויות של אחרים והשאלה העיקרית זה האם זה כדאי. ד.א מדובר ברכב משומש באזור שנות ה90 תחילת 2000 .

 

תודה משה לאל.

פיאסטה 89 מהגיהנום:twisted: :twisted: :נמכרה

A3 2002:twisted: :twisted: :twisted: :הרכש החדש

למכירה וולו S80 T6 1999 פרטים בפרטי

  • אחראי פורום
פורסם

נתחיל מזה שאתה יכול לייבא רכבים רק בני עד שנתיים ויותר מגיל 30.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

אז תסביר לי איך הצליחו ''להבריח'' M5 E39? הרכב הנ''ל הוא של היבואן, אני מודע לחוק ההגבלה, אבל כשיש קומבינות אז אפשר הכל.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם
אז תסביר לי איך הצליחו ''להבריח'' M5 E39? הרכב הנ''ל הוא של היבואן, אני מודע לחוק ההגבלה, אבל כשיש קומבינות אז אפשר הכל.

 

אל תגיד סתם את מה שאתה לא יודע, ה-M5 שייכת לתושב חוזר - ככה שהכניסה שלה לארץ חוקית.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

אני שמעתי גם שזה מתושב חוזר, וגם שהיבואן הביא את זה איך שהוא. אני לא כל כך בטוח. שיהיה.

יש לי 306 סיבות לחייך בכל סיבוב :lol:

פורסם
ברצוני לייבא לארץ רכב שאף אחד עוד לא ייבא רכב מיוחד מפני שאני נכנס לבירורים הקטנים אני רוצה להבין במה זה כלול מיסים אגרות וכו אשמח אם מישהו שייבא רכב ובעל ניסיון בנושא יוכל לעזור לי וללמוד מהטעויות של אחרים והשאלה העיקרית זה האם זה כדאי. ד.א מדובר ברכב משומש באזור שנות ה90 תחילת 2000 .

 

תודה משה לאל.

 

 

כל כך קשה היה לך לכתוב באיזה רכב מדובר? "רכב שאף אחד לא ייבא"

×
×
  • תוכן חדש...