Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אם זה כלב בלי תעודות - כן. בהגדרה.

 

 

שמע,שמעתי על "תעשיות" הרבעת כלבים. זה אחלה כסף. לוקחים אמא גזעית,מכניסים להריון,כל גור נמכר באיזה כמה אלפי שקלים,

אחלה הכנסה צדדית....

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פולו_קלאסיק, אכן אני מחפש כלב מיוחד (אחרת כבר הייתי נוסע ליום אימוץ במשפחתומטית 1600 שאין לי).

 

falou, אני מחפש כלב גזעי כי (1) אני רוסי (תמיד עושים תכנית עסקית, מחקר ומחפשים משהו ספציפי) וכי (2) אני אוהב להיות מיוחד ושונה.

 

 

בקשר לגזע הכלב - שיניתי את דעתי ונראה לי שאני אחפש פומרניין, אשמח לקבל עליו מידע חיוני.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

מיוחד ושונה דווקא עם כלב גזעי?

הרי כל הכלבים הגזעיים דומים.

אני חוזר על הצעתי, קח כלב מעורב, בטוח שהוא יהיה שונה ומיוחד יותר מכל כלב גזעי.

תציל חיים ותרגיש הרגשה עילאית, את הגזעיים מישהו בטוח כבר יקנה.

מקווה שתחשוב על זה.

סלע

פורסם

דרך אגב, אחת התכונות שאני מחפש בכלב שיהיה קטן קטן ורוב הכלבים המוצעים לאימוץ הם בינוניים.

 

Pomeranian6.jpg

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

כלב זה יצור חי ולא אביזר אופנה. אך למרות זאת, לכל אחד יש את את העדפה שלו למראה הכלב ומכאן מגיע הגזע. וזה בסדר והגיוני.

אני רק לא מבין מה זה אומר ברמה גבוהה?מתבקש פה 'חחחח' עצבני ביותר.

אני ממליץ פי מיליון לאמץ כלב מעמותות שונות מאשר לקנות. אך אם אין את הגזע שאתה נעול עליו אז אין ברירה ותרכוש.

בכל אופן כמו שנאמר פה ואני אחזק - כל כלב הוא כלב ולא משנה מה המעטפת החיצונית שלו. גם צ'יוואוואה קטנצ'יק מגיע מאותם השורשים של פיטבול ורועה קווקזי. לכולם אותה מנטליות של כלב(אמנם, מן הסתם, לכל אחד את האופי שלו).

כלב ייתן לך אהבה ויהיה נאמן אם אתה תהיה נאמן לו ותאהב אותו. לא משנה אם הוא הגיע מכלבייה עירונית, בית גידול מפואר או מצאת אותו ברחוב.

תזכור מס' דברים חשובים מאוד - גם כלבים קטנים, כמו גדולים, דורשים יחס מסויים. מה שאומר טיולים(ולא סתם לתת לכלב להתרוצץ ולעשות פיפי וקקי), חשיפה לכלבים אחרים, חינוך(חשוב ביותר. כל אותם הכלבים הקטנים שנובחים כל הזמן לא עושים את זה סתם כי בא להם אלא כי הם קיבלו חינוך לא נכון וכעת יש להם בעיות התנהגות), אהבה ותשומת לב, ופעילות גופנית(בהתאם לגודל שלהם מן הסתם).

אל תחשוב שאם תיקח כלב קטן אז הלכו המטלות שקשורות לכלבים גדולים.

והכי חשוב שתדע - אם אתה לא תרכוש גור, מישהו אחר ירכוש אותו, אך אם אתה לא תאמץ כלב ללא בית, לא בטוח שמישהו אחר יאמץ אותו.

כל הזמן כואב לי לראות כלבים ללא בית. אם הייתי יכול הייתי מאמץ את כוללללםםם. כאשר אימצתי את הכלב שלי, הייתי בחווה אצל יובל מנדלוביץ' והוא סיפר כאלו סיפורים על הכלבים האלו פשוט הייתי מת לברוח משם הכי מהר שאפשר כי היה קשה.

מי שיכול - תאמצו, אל תקנו!

פורסם
זה לא נכון.

פשוט אין סטטיסטיקה למעורבים.

 

 

 

זה בטח לא נכון (אני מגדל וגידלתי גם וגם).

כל כלב זה עולם אחר ומערכת יחסים אחרת, אם אימצץ או גידלת מגורות.

 

אם היה לי כוח הייתי מחפש לך את המאמרים - בכלליות מדובר על מחלות כמו למשל מחלת האגן של לברדורים

 

וכלב שאימצת (בגיל של שנה ומעלה) - שלא לדבר על אלו שעברו התעללות, יודע להעריך זאת יותר מאשר גור שנולד בידיך.

 

עד כמה שנתייחס אליהם כנחותים מאיתנו - הכלבים מאוד חכמים, והם יודעים להרגיש

פורסם
שמע,שמעתי על "תעשיות" הרבעת כלבים. זה אחלה כסף. לוקחים אמא גזעית,מכניסים להריון,כל גור נמכר באיזה כמה אלפי שקלים,

אחלה הכנסה צדדית....

 

אני מציע לך לא לעסוק בשמועות, אלא בעובדות.

כלב גזעי, הוא כלב ששני "הוריו" גזעיים וגם לו הונפקו תעודות.

כמו כל תחום, יש מרביעים מקצועיים וקפדנים יותר ויש שפחות, אבל זה דורש הרבה יותר "מלהכניס להריון".

 

לפותח השרשור, אני מתייחס לגידול כלבים ברצינות גדולה מדי מכדי להיות מסוגל להכנס לדיון עם סיבות כל כך שטחיות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא ניזון משמעות,אני ניזון מסיפורים שקרו.

אגב,

מעניין אותי לדעת אם במקומות שמאמצים יש גם כלבים מאולפים.

אוף...אם היו לי התנאים... :|

פורסם

מעניין אותי לדעת אם במקומות שמאמצים יש גם כלבים מאולפים.

אוף...אם היו לי התנאים... :|

 

יש בהחלט עמותות שעובדות עם מאלפים שמוסרות כלבים מאולפים, שזה בכלל מעולה (רק שצריך לזכור שאילוף זה לא התקנת חומרה, שמאז שעשו אותה המכשיר עובד איתה וזהו... אילוף צריך לשמר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש פומרניין בעמותות,צריך לעשות רק כמה טלפונים בשביל לברר.

 

 

כמו כן,

כלבים מאולפים לאימוץ ניתן למצוא בעמותות אך בעיקר בבתי הספר לאילוף.

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

לא חושב שזה לגיטמי להטיף מוסר לאדם מפני שהוא רוצה בע"ח ספציפי,בני אדם עושים סלקציה בינם לעצמם אז למה אפשר לצפות כבר כשזה מגיע לבע"ח?

אישית אני מחזיק ברועה כנעני מעורבת שמצאתי זרוקה במגרש כשהייתה בת חודש וסובלת מפציעה ברגל,אספתי אותה אליי ומסרתי אותה לבית חולים וטרינרי שם עברה 2 ניתוחים באותה רגל .שילמתי כמה אלפי שקלים עבור ניתוחים אלו והיא אצלי כבר 4 שנים.

לא הייתי מתנהג אחרת אם הייתי חוזר לאחור בזמן.

Gn'f'R

פורסם
מציע לך לרדת מהרעיון, הכלב שתאמץ יהיה אומלל.

אתה לא באמת אוהב כלבים, אתה רק רוצה מותג, וכלב זקוק לאהבה שאין לך.

 

כן, אוקיי. לצורך העיניין, הייתה בבעלותי חתולה שאספתי מהרחוב וחיה אצלי כ-10 שנים.

במהלך חייה המליטה כ-20 גורים פרוותיים מתוקים שכולם נמסרו לחברים ושכנים אוהבים.

 

ועכשיו אשמח לחזור לנושא.

איך בודקים כלב לפני קנייה?

איך נקבע תמחור נכון לכלבים?

 

כל אינפורמציה חיונית בכל הקשור לנושא שלפני הבעלות תועיל, תודה.

 

8)

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

אני עדין לא מבין מה הבעיה לקנות כלב גזעי? אז הבן אדם רוצה כלב גזעי למה לא?

אבי רצה חתול פרסי, והעדיף לשלם עוד כמה שקלים (במקרה הזה היה מעל 1000 שח), ממקום אם תעודות,

וכשהמשפחה לא מוסרת אותו לפני 3 חודשים לאנשים, אז היו הרבה חתולים מ"יבוא" שאף אחד לא יודע מה מצבם

למה לקחת סיכון? אם הוא יודע איזה כלב הוא רוצה אז שילך על מה שהוא רוצה.


×
×
  • תוכן חדש...