Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

תפסיק לכתוב שטויות!

 

מגדלים רציניים מייבאים כלבים מחו"ל, מסיבות טובות. יש הרבה סיבות ענייניות לקניית כלב גזעי, שהן לא קשורות למיתוג של הבעלים. יש גם סיבות טובות לייבא מחו"ל, בייחוד אם מצב הגזע בארץ לא מהמשובחים, מבחינת מגוון וזמינות. אבל תהיה בטוח, אף מגדל רציני לא שולח כלב כאילו הוא חבילה...

צריך לבוא, לראות, לבחור וכו'.

 

מה זה גזע משובח? זה כלב!! אתה מדבר על זה כאילו זה איזשהו אביזר או חפץ. לייבא כלב מחו"ל זה אחד הדברים הכי מטומטמים ששמעתי בחיים שלי.

בכל מקרה, זה אני והדיעה שלי כי אני מתייחס לכלב כאל ייצור חיי בלבד ולא טיפה פחות מזה.

ולדעתי, 'גזע משובח' ולייבא כלב מחו"ל זה שטויות ולא מה שאני רשמתי.

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה זה גזע משובח? זה כלב!! אתה מדבר על זה כאילו זה איזשהו אביזר או חפץ. לייבא כלב מחו"ל זה אחד הדברים הכי מטומטמים ששמעתי בחיים שלי.

בכל מקרה, זה אני והדיעה שלי כי אני מתייחס לכלב כאל ייצור חיי בלבד ולא טיפה פחות מזה.

ולדעתי, 'גזע משובח' ולייבא כלב מחו"ל זה שטויות ולא מה שאני רשמתי.

 

אתה פשוט לא מבין לא בכלבים ולא בכלבנות גזעית, מכאן השטויות שכתבת.

אם מעדיפים כלב עם תכונות כאלו או אחרות זה אומר שהוא חפץ?!

 

מי שמחפיץ כלבים זה אתה, שחושב שכל הכלבים אותו הדבר...

 

יש הבדלים מובחנים שנובעים מהתכונות השונות של גזעי כלבים שונים, ויש סיבות טובות להעדיף גזע כזה על אחר.

אם היית מבין משהו בכלבים, היית יודע את זה.

 

הסיבה להביא כלב מחו"ל היא שלעיתים אין מספיק מבחר מגזע מסויים בארץ. מבחר איכותי הוא תוצאה של הרבעה משולבת של כלבים שאין ביניהם קרבה משפחתית, מה שלעיתים קשה, בגלל מס' הכלבים המצומצם בארץ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou

כול מה שאתה כותב לגבי כלבנות גזעית לא משקף את מה שקורה במציאות בחוג לכלבים זעירים :)

אודי A4

דימה.

פורסם

החלטתי לחפש לעצמי פומרני.

 

מאיפה להתחיל בחיפוש? קראתי באינטרנט שהפומרני יכול להתחלק לכמה סוגים.

פומרני, שפיץ גמרני ננסי, קליין שפיץ קטן וכו' - לא בטוח שהגעתי לזן המדוייק שאני מחפש.

מה שכן אני יודע, פומרני (אותו אני מחפש) צריך להיות בגובה של 18-22 ס"מ ולהיראות כמו דובון ולא שועל.

בכל מקרה בכל המודעות של המכירה כולם כותבים שמדובר בפורמני, אז אני מבולבל.

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
falou

כול מה שאתה כותב לגבי כלבנות גזעית לא משקף את מה שקורה במציאות בחוג לכלבים זעירים :)

 

אין לי מושג מה קורה בכלל, אין לי עניין בכלבי צעצוע.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

בכלבנות גזעית אני לא מבין אבל דווקא לגבי כלבים אתה טועה בגדול. להגיד שאני מתייחס לכלבים כאל חפצים זו טיפשות.

ציינתי גם שכל כלב הוא אינדיבידואלי והכלבים שונים אחד מהשני.

בכל מקרה, זה ויכוח מטומטם.

פורסם

בימים הקרובים הכלב המדהים יהיה אצלי.

 

אשמח לקבל המלצות לגבי אילוף (ספרים טובים, מאמרים באינטרנט וכו').

תודה!

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום


×
×
  • תוכן חדש...