Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מערכת שלמה?

סאב אוקיי, לסאב אתה צריך מגבר,

רמקולים? איזה סוג? קומפוננט? קווקסיאלי? 9*6? להגביר אותם? לא להגביר?

HU (רדיו) - יש? אין? אם יש איזה דגם, סוג, יצרן משהו?!

ולא פחות חשוב.. איזה רכב?! מידות רמקולים?

 

פורסם

התקציב כולל התקנה? לא כולל התקנה?

סט קומפוננט קדמי בלבד? או גם רמקולים מאחורה?

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם
מערכת שלמה?

סאב אוקיי, לסאב אתה צריך מגבר,

רמקולים? איזה סוג? קומפוננט? קווקסיאלי? 9*6? להגביר אותם? לא להגביר?

HU (רדיו) - יש? אין? אם יש איזה דגם, סוג, יצרן משהו?!

ולא פחות חשוב.. איזה רכב?! מידות רמקולים?

 

כן לדעתי מערכת שלמה כי המכשיר שיש לי JVC אם AUX לא משהו בכלל.

פורסם

הייתי מציע לך ללכת על זה:

רדיו דיסק: pioneer 9350

קומפוננט: hertz esk165\morel dotech ovation

מגבר:jbl gto1004\infinty ref475

סאב: hertz es300

 

נירא לי תהיה פה חריגה קטנה, והייתי משקיע עוד על קצת על איטום!

hu: alpine 117, component: hertz hi energy hsk165, amp: celestra fa275x, monoblock: dc-audio 1.2k, sub: hertz energy es300 x2

פורסם

הייתי מציע לך ללכת על זה:

רדיו דיסק: pioneer 9350

קומפוננט: hertz esk165\morel dotech ovation

מגבר:jbl gto1004\infinty ref475

סאב: hertz es300

 

זאת ההמלצה שלך?!

הבנאדם עוד לא יודע מה זאת מערכת ואתה מפציץ בHU של כמעט 2K ש"ח?!

 

אם הוא אוהב סאונד מקיף? אולי הוא ירצה רמקולים אחוריים גם?

אולי הוא לא יאהב את הסאונד של המורל או של ההרץ?

 

ולפותח השרשור,

מה אתה מחפש במערכת? עוצמה? איכות?

על איזה רכב מדובר?

איזה דגם הHU שלך? JVC, אתה מעוניין להחליף אותו או להשאר איתו?

התקציב שנתת כולל התקנה או לא?

אתה מעדיף רק סט קידמי או גם רמקולים אחוריים להשלמת סאונד ולמתן הרגשה של צליל היקפי?

איזה סגנון מוזיקה אתה שומע?

אתה אוהב סאונד יותר חם או קר?

 

פורסם

אתה ממש נותן הרגשה של משווק לסט אחורי וסאונד היקפי..

אפילו במערכות קולנוע ביתי, כאשר אתה מנגן מוזיקה פועלים רק 2 הרמקולים הקדמיים.

מיותר ועדיף להשקיע את הסכום של הסט הנוסף בשדרוג הסט הקדמי.

פורסם
הייתי מציע לך ללכת על זה:

רדיו דיסק: pioneer 9350

קומפוננט: hertz esk165\morel dotech ovation

מגבר:jbl gto1004\infinty ref475

סאב: hertz es300

 

זאת ההמלצה שלך?!

הבנאדם עוד לא יודע מה זאת מערכת ואתה מפציץ בHU של כמעט 2K ש"ח?!

 

אם הוא אוהב סאונד מקיף? אולי הוא ירצה רמקולים אחוריים גם?

אולי הוא לא יאהב את הסאונד של המורל או של ההרץ?

 

ולפותח השרשור,

מה אתה מחפש במערכת? עוצמה? איכות?

על איזה רכב מדובר?

איזה דגם הHU שלך? JVC, אתה מעוניין להחליף אותו או להשאר איתו?

התקציב שנתת כולל התקנה או לא?

אתה מעדיף רק סט קידמי או גם רמקולים אחוריים להשלמת סאונד ולמתן הרגשה של צליל היקפי?

איזה סגנון מוזיקה אתה שומע?

אתה אוהב סאונד יותר חם או קר?

 

כן זו ההמלצה שלי !

דבר ראשון אני לא יודע באיזה מקום ראית ב2K את הרדיו דיסק הזה אבל שיהיה.

דבר שני פותח השרשור רשם בתחילת השרשור שהוא רוצה באס נקי ואיכותי!

דבר שלישי גם ככה רוב חברי הפורם יציעו לו מה שאני הצעתי !

 

ולפותח השרשור, הסבר קצר: קומפוננט זה סט של רמקולים שמורכב משלושה רכיבים 1.טויטר(רמקול המוציא צליל גבוה)2.מיד(רמקול המוציא צליל נמוך)3.קרוסאובר(הוא מחלק את הסאונד לרמקולים. למיד נמוך, ולטויטר גבוה) שלרוב יושבים בבמה הקדמית(זאת אומרת בדלתות הקמיות של הרכב)

 

וכל השאר אין מה להסביר נירא לי גם ככה ברור.

 

איליה

hu: alpine 117, component: hertz hi energy hsk165, amp: celestra fa275x, monoblock: dc-audio 1.2k, sub: hertz energy es300 x2

פורסם
הייתי מציע לך ללכת על זה:

רדיו דיסק: pioneer 9350

קומפוננט: hertz esk165\morel dotech ovation

מגבר:jbl gto1004\infinty ref475

סאב: hertz es300

 

זאת ההמלצה שלך?!

הבנאדם עוד לא יודע מה זאת מערכת ואתה מפציץ בHU של כמעט 2K ש"ח?!

 

אם הוא אוהב סאונד מקיף? אולי הוא ירצה רמקולים אחוריים גם?

אולי הוא לא יאהב את הסאונד של המורל או של ההרץ?

 

ולפותח השרשור,

מה אתה מחפש במערכת? עוצמה? איכות?

על איזה רכב מדובר?

איזה דגם הHU שלך? JVC, אתה מעוניין להחליף אותו או להשאר איתו?

התקציב שנתת כולל התקנה או לא?

אתה מעדיף רק סט קידמי או גם רמקולים אחוריים להשלמת סאונד ולמתן הרגשה של צליל היקפי?

איזה סגנון מוזיקה אתה שומע?

אתה אוהב סאונד יותר חם או קר?

ה HU לפי מה שאני רואה עולה בין 1100-1200 ש"ח

 

אני כרגע בחיפושים של רכב בימים הקרובים אני קונה משפחתי רגיל כנראה מאזדה 323 2004 או משהו בסגנון

אני בטוח יחליף את ה HU שלי הוא לא משהו בכלל הוא דגם ישן

התקציב כולל התקנה .

לגבי הסט אין לי מושג אבל אני רוצה צליל היקפי , ברכבים שהיה לי נעים לשמוע מוזיקה היה גם רמקולים אחוריים טובים

אבל שוב כמו שאמרתה אני לא מבין במערכות אז יכול להיות שזה רק אשליה שלי ו small.smart צודק

סגנון מוזיקה מזרחית וגם מוזיקה אלקטרונית טרנסים וכו'.

 

מה זה סאונד חם וקר?

 

תודה

פורסם
הייתי מציע לך ללכת על זה:

רדיו דיסק: pioneer 9350

קומפוננט: hertz esk165\morel dotech ovation

מגבר:jbl gto1004\infinty ref475

סאב: hertz es300

 

נירא לי תהיה פה חריגה קטנה, והייתי משקיע עוד על קצת על איטום!

 

מה זה אומר איטום ?

 

ותודה!

פורסם

אתה יכול להגדיר צליל היקפי??

שוב, אם תשקיע בסט טוב מקדימה ומגבר טוב לא יהיה חיסרון בעוצמה או בהיקף הצליל (לדברייך) מנסיון עם רכבים הרבה יותר גדולים בנפח.

 

סאונד חם וקר מאופיין ע"י אנשים בצורות שונות וזה לא משהו מוכח מדעית, ההשוואה הכי חזקה היא רמקולים של מורל שמאופיינים בסאונד "חם" ועדין לעומת פוקאל נניח שאצלם הצליל "קר" יותר צלול ומפורט.

 

איטום זה חומר שמדביקים על הרכב במקומות שונים כגון הדלתות תא המטען ועוד מקומות למי שרוצה להתפרע..

בעקרון השימוש שלו הוא למטרת מניעה של רעידות וקרקושים מפח הדלת/המקומות הבעייתיים וגם מניעת גלים חוזרים, יש מלא חומר בנושא בפורום תבצע חיפוש.

בעקרון מומלץ מאוד להשקיע בהתקנה איכותית (כוללת איטום) גם אם הרכיבים הם לא הכי יוקרתיים כי ההתקנה תורמת מאוד לאיכות השמע לפעמים יותר מאשר איכות הרכיבים.

פורסם

scoob +1

אני חושב שכדי מאוד להשקיע בבידוד דלתות, תמורה הרבה יותר גדולה מאשר להשקיע את הכסף הזה ברכיבים יותר יקרים. לפי פותח שירשור 4k כולל התקנה, איתום + התקנה 1500? מה שאומר 2500 לשאר רכיבים... היתי חושב על קומפוננט+סאב+מגבר 4 ערוצים ואולי לפחות חלק מהציוד יד שניה,התקנה טובה + איתום. ניתן להגיע לתוצעה יפה מאוד! בסכום הנ"ל מגבר ככל הנראה jbl1004 ,חזק וגם בגישור(300 rms) במידה וישנה אפשרות ליד 2 סביבות 650-700 שח אני חושב שזה הגיוני,סאבים ישנם כמה וכמה, תלוי מה מחפסים וגם קומפוממטים, כמו שאני חושב ועוד רבים פה,רצוי לשמוע לפני קניה.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם
בדקתי המלצות וכו' . מה שרשמת לי מעולה

רק צריך לברר כמה זה יוצא אם התקנה ואני מסודר

אם מישהו יכול להמליץ לי בחולון אני ישמח

 

כולל התקנה איכותית זה יגיע ל- 4500-5000 ש"ח.

שים לב שאסור להמליץ על מתקינים בפורום, אבל חיפוש קל יכול להניב לך כמה תוצאות.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...