Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה טאקרי קונספט: ה-6 הבאה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:shock:

157K?

טוב כנראה שאני ממש לא בקיא זמן האחרון במחירי מאזדה...

 

לא שפויים בעליל!

 

??

זה מחיר התחלתי של כל סגמנט המשפחתיות הגדולות(מנהלים)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אה... מזאודי? וולקזדה?

לפחות זה עיצוב נעים על העיניים, להבדיל מה-6 הישנה והחדשה גם יחד. וגם מה-3 החדשה. וגם מה-2.

ה-3 הישנה דוקא נראית הכי נחמד לדעתי מבין המאזדיינות.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברגע שיתחילו להוציא לכביש מאזדות עם עיצוב נועז כמו הקונספט הנ"ל - אוריד לעצמי אשך.

פורסם

שששש! אל תספר לו שזו בעצם אותה חברה ;-)

(מה גם שבאמת הם לא עושים שימוש בפנסים של אאודי, אולי מזדה הצטרפו למשפחת VAG?)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אני יודע שזו אותה חברה.

פשוט מצחיק אותי לראות תגובות על דמיון לאאודי מבעל פולצווגן.

בכל מקרה, המאזדה נראית מעולה, מעניין מה מכל זה יגיע לגרסה שתעלה על הכביש.

פורסם

מה מצחיק בזה? איפה אתה רואה דימיון מיוחד בין אאודי לפולקסווגן?

ובלי קשר, את האלמנוט של הפנסים באאודי באמת מחקים הרבה, כולל יונדאי, אז מזדה בחברה טובה ;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

157K זה לדגם ה"ליסינג" ו161K לדגם עם חישוקי הברזל (ההבדל היחיד ביניהם, למיטב ידיעתי).

 

להגיד שמאזדה דומה לפלוצוואגן :) או אודי, בחייאת אל תעליבו את המעצבים של מאזדה, הם דווקא עושים עבודה טובה.

 

יש דווקא סיכוי לא רע שהדגם הסדרתי יראה קרוב מאוד למה שאנו רואים כאן. בעבר מאזדה הציגו רכבי קונספט אשר מטרתם הייתה חשיפה של שפת עיצוב בעלת מוטיבים כאלו ואחרים ואילו כאן מדובר על רכב קונספט אשר מקדים דגם ספציפי.

 

 

עם זאת, לדעתי חלק מעניין לא פחות מסוגיית העיצוב הינו (ציטוט מהכתבה בתגובה הראשונה):

 

"הקונספט טאקרי/מאזדה 6 הבאה, מאגד בתוכו את כל פילוסופיית SKYACTIV החדשה של מאזדה הכוללת שלדות חדשות, חזקות וקלות במיוחד העושות שימוש נרחב באלומיניום ובחומרים תרמופלסטיים מתקדמים, מנועים חדשים בטכנולוגיית SKYACTIV הכוללים נכון לעכשיו שלושה מנועים: שני מנועי בנזין 1.3 ליטר (במאזדה 2) ו-2.0 ליטר מסדרת SKY-G, וכן מנוע 2.2 ליטר דיזל מסדרת SKY-D (בשני הספקים של 150 ו-175 כ"ס).

 

בנוסף, הטכנולוגיה כוללת שתי תיבות 6 הילוכים חדשות, ידנית ואוטומטית. מאזדה לא הלכה עם הזרם לכיוון של תיבה רובוטית כפולת מצמדים אלא הביאה את התיבה האוטומטית שלה לרמה של תיבה כפולת מצמדים הן מבחינת משקל ומהירות העברת ההילוכים והן מבחינת נצילות העברת הכוח מהמנוע לגלגלים, זאת עם הנוחות העדיפה של תיבה אוטו' רגילה, כך לפחות מאזדה טוענת.

 

מאזדה 6 הבאה, תהיה הראשונה מבין דגמי מאזדה לעשות שימוש (כסטנדרט) במערכת בלימה רגנרטיבית i-ELOOP המבוססת על קבל ומאפשרת לפי מאזדה לחסוך עד כ-10% בצריכת הדלק העירונית. המערכת משולבת במערכת עצור/סע הנקראת במאזדה i-STOP."

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
מה מצחיק בזה? איפה אתה רואה דימיון מיוחד בין אאודי לפולקסווגן?

ובלי קשר, את האלמנוט של הפנסים באאודי באמת מחקים הרבה, כולל יונדאי, אז מזדה בחברה טובה ;-)

 

תסתכל על כל פולצוואגן חדשה, או בעיקר על הג'טה ותגיד שהיא לא קיבלה השראה מאאודי.

פורסם
תסתכל על כל פולצוואגן חדשה, או בעיקר על הג'טה ותגיד שהיא לא קיבלה השראה מאאודי.

גאוני.

זה בערך כמו להתלהם על העובדה שאמא ובת דומות אחת לשניה.:roll:

זמין 8)

פורסם

אני מבין שאתם מגנים על הרכב הגרמני המשובח שלכם אבל זה כנראה קצת פוגע לכם בתהליכי החשיבה.

אני לא מתלהם, אתם כנראה לא מבינים מה אני מנסה להגיד (וזה לא שאני אומר משהו רע).

 

בקיצור, יום טוב.

פורסם

עם זאת, לדעתי חלק מעניין לא פחות מסוגיית העיצוב הינו (ציטוט מהכתבה בתגובה הראשונה):

 

"הקונספט טאקרי/מאזדה 6 הבאה, מאגד בתוכו את כל פילוסופיית SKYACTIV החדשה של מאזדה הכוללת שלדות חדשות, חזקות וקלות במיוחד העושות שימוש נרחב באלומיניום ובחומרים תרמופלסטיים מתקדמים, מנועים חדשים בטכנולוגיית SKYACTIV הכוללים נכון לעכשיו שלושה מנועים: שני מנועי בנזין 1.3 ליטר (במאזדה 2) ו-2.0 ליטר מסדרת SKY-G, וכן מנוע 2.2 ליטר דיזל מסדרת SKY-D (בשני הספקים של 150 ו-175 כ"ס).

 

בנוסף, הטכנולוגיה כוללת שתי תיבות 6 הילוכים חדשות, ידנית ואוטומטית. מאזדה לא הלכה עם הזרם לכיוון של תיבה רובוטית כפולת מצמדים אלא הביאה את התיבה האוטומטית שלה לרמה של תיבה כפולת מצמדים הן מבחינת משקל ומהירות העברת ההילוכים והן מבחינת נצילות העברת הכוח מהמנוע לגלגלים, זאת עם הנוחות העדיפה של תיבה אוטו' רגילה, כך לפחות מאזדה טוענת.

 

מאזדה 6 הבאה, תהיה הראשונה מבין דגמי מאזדה לעשות שימוש (כסטנדרט) במערכת בלימה רגנרטיבית i-ELOOP המבוססת על קבל ומאפשרת לפי מאזדה לחסוך עד כ-10% בצריכת הדלק העירונית. המערכת משולבת במערכת עצור/סע הנקראת במאזדה i-STOP."

 

זה באמת מעניין אם כי ה- ELOOP הזכיר לי בעיקר את לופי-דה-לופ:

http://www.youtube.com/watch?v=q2S1ite8dPw

 

http://www.youtube.com/watch?v=q2S1ite8dPw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.


×
×
  • תוכן חדש...