Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

במהירויות עירוניות ובזינוק מהמקום בשל המומנט הגבוה והעובדה שלמעשה אין גיר והעברת הכח הינה ישירה הפלואנס ZE אכן מאיצה טוב יותר. במהירויות מעל 60 קמ"ש - זה כבר סיפור אחר.

 

לגבי הפסקת פעולת עמדות הטעינה ב-13 לחודש - אני מאמין שעוד לא מעט עורכי דין ידושו בזה, לא לגמרי בטוח שזה יקרה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

קראתי כתבה מדה מארקר שבה רואיינו כל מיני נהגי פלואנס חשמלית. האנשים האלה חיים בסרט. חצי ממה שיש להם להגיד זה כמה שהמכונית מאיצה חזק, שהיא מנצחת מרצדס בקרבות מרמזור לרמזור וש"לאשתי יש טויוטה קורולה 1600 מהעבודה והפלואנס הרבה יותר מהירה". נעזוב לרגע בצד את העובדה שכמו רוב עמישראל הם פשוט clueless לגבי המשמעות של מכונית חזקה, כי הם התרגלו כל החיים לליסינג 1.6 אוטומט. כל כך ברור שמדובר באנשים שלא מאיצים מעל 3500 סל"ד בקורולה שלהם כי "זה קורע את המנוע", וזו הסיבה היחידה שהם חושבים שהפלואנס באמת יותר חזקה (בפועל, אגב, אני מוכן להתערב שבפול גז ה-ZE לא יותר מהירה מקורולה).

 

כבעל הרכב החשמלי הזה של בטר פלייס אני חייב להסכים איתך. ולכן כאשר אני רואיינתי לטלוויזיה הקפדתי לא לדבר על הרכב בצורה זו. הרכב אכן ייתפס כחזק מאד לאדם רגיל שלא ממש חובב רכבים ויש לו איזה רכב שטות 1600 טיפוסי.

אבל אני כן נהגתי ברכבים חזקים ובהחלט מודע למגבלות. מה שכן, כאשר נהגתי פעם לירושלים, שמתי לב שהרכב נענה לי הרבה יותר בקלות מרכב בנזין בעליות. זה בהחלט היה נחמד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמתי לב שהרכב נענה לי הרבה יותר בקלות מרכב בנזין בעליות.

 

זה בגלל שהמכונית צרפתית, הן ידועות כ"יותר זורמות" :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

או קצת יותר ברצינות, בגלל שהפעולה של המנוע לינארית לחלוטין, טבעי שהוא יסחוב טוב יותר בעליות.

בתכל'ס אם לא הייתה מגבלה של סוללה, אין בעיה ליצור רכב חשמלי שיגרום לבוגאטי ויירון להיראות כמו פיאט אונו 88' בתאוצה מהמקום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^^

גם הצרפתייה שלי זורמת (המכונית, כן?)

 

^

אני חושב שהחלק העיקרי שמסרס רכב מודרני בעליות הוא התנהגות הגיר האוטומטי (שלי מוכנס למצב ספורט בעליות. לא לצורך תחרויות, אלא לצורך נהיגה רגועה בטווח היעיל של המנוע)

 

למיטב הבנתי היעדר הצורך בגיר, וכח זמין לאורך כל טווח פעולתו, הוא שמקנה את היתרון למנוע החשמלי בעליות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבעל הרכב החשמלי הזה של בטר פלייס אני חייב להסכים איתך. ולכן כאשר אני רואיינתי לטלוויזיה הקפדתי לא לדבר על הרכב בצורה זו. הרכב אכן ייתפס כחזק מאד לאדם רגיל שלא ממש חובב רכבים ויש לו איזה רכב שטות 1600 טיפוסי.

אבל אני כן נהגתי ברכבים חזקים ובהחלט מודע למגבלות. מה שכן, כאשר נהגתי פעם לירושלים, שמתי לב שהרכב נענה לי הרבה יותר בקלות מרכב בנזין בעליות. זה בהחלט היה נחמד.

 

 

אני נהגתי על הפלואנס החשמלית, בעליות (נס הרים והסביבה). כל התחושה של תאוצה חזקה נגמרת ב-60 קמ"ש בערך.

מעבר לזה הרכב נהיה עגלה בלי סוס. סוחב בעליות כמו 1.6 עצלה (משהו כמו פוקוס דור2). הקורולה רובוטית שלי

הייתה הרבהההה יותר חזקה בעליות. שלא לדבר על זה שבנהיגה עם דוושה ברצפה בעליות האנרגיה בסוללה יורדת בקצב של צניחה חופשית. הגעתי לתחנה עם 4% בערך אחרי פחות מ-90 ק"מ.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שכל דיון בסגולותיו הדינמיות של הרכב הזה, הפלואנס ZE, הוא בזבוז זמן מוחלט. אילו תכונות דינמיות? על מה מדברים? בהשוואה למה, משאית מאק?

 

בסיום יום נהיגה על הרכב, מבלי שלחצתי אותו, שמחתי מאד לחזור לרכב נורמלי.

 

ליבי ליבי לרוכשים ולעובדים המפוטרים. להגיד שהכתובת היתה על הקיר זה אנדרסטייטמנט המאה.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כתבה מדה מארקר שבה רואיינו כל מיני נהגי פלואנס חשמלית. האנשים האלה חיים בסרט. חצי ממה שיש להם להגיד זה כמה שהמכונית מאיצה חזק, שהיא מנצחת מרצדס בקרבות מרמזור לרמזור וש"לאשתי יש טויוטה קורולה 1600 מהעבודה והפלואנס הרבה יותר מהירה". נעזוב לרגע בצד את העובדה שכמו רוב עמישראל הם פשוט clueless לגבי המשמעות של מכונית חזקה, כי הם התרגלו כל החיים לליסינג 1.6 אוטומט. כל כך ברור שמדובר באנשים שלא מאיצים מעל 3500 סל"ד בקורולה שלהם כי "זה קורע את המנוע", וזו הסיבה היחידה שהם חושבים שהפלואנס באמת יותר חזקה (בפועל, אגב, אני מוכן להתערב שבפול גז ה-ZE לא יותר מהירה מקורולה).

 

זהירות - יש אנשים רגישים בנושא הקורולה... :wink:

Now : Renault clio sport 2009

 

In the past : Peaugeot 106 xs 1998

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבוקר עמדה פלואנס ZE בחניון של הקריון, ללא לוחית זיהוי אחורית, והלוחית מלפנים ציינה את שם הדגם. מוזר מאוד שרכב כזה - שנראה רכב תצוגה - זרוק באמצע חניון. מעניין מאין הגיע ולמה הוצב כך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

אולי הנהג התעצבן, זרק שם את הרכב והלך לקנות דלק כדי להצית את הרכב? :lol:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמא תמיד אמרה לי שבחרתי קריירה לא נכונה, פאקינג 100 אלף דולר לחודש על ייעוץ אירגוני? :shock:

 

 

בטר פלייס שילמה מאות אלפי דולרים על ייעוץ בזמן הקיצוצים

ממסמכי החברה שהגיעו לכלכליסט עולה כי בטר פלייס שילמה לחברת ייעוץ ארגוני 100 אלף דולר מדי חודש, בעודה מתכננת פיטורי עובדים נרחבים. בחמשת החודשים האחרונים החברה המשיכה לספק שירות לבטר פלייס, אף שזו הפסיקה לשלם לה

 

ועוד שורה קטנה מכתבה אחרת לגמרי, חושפת לנו קצת מידע פנימי שככל הנראה כולנו פה חשדנו בו אבל אף אחד לא העיז לגלות לנו אותו:

 

יצוין כי חילוץ וגרירה היו בין השירותים המבוקשים ביותר של בטר פלייס, בשל ריבוי כלי הרכב שנתקעו בשל טעינת לא מספיקה, היתקעות בפקקים וכדומה.

 

אתם מבינים? לא מיעוט, לא "פה ושם", לא מידי פעם, ריבוי!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגירה, זה לא מפתיע: הרבה חברות, דווקא על סף פשיטת רגל, מעסיקות חברות יעוץ בדיוק על מנת לנסות ולהימנע מסגירת החברה. בהתחלה, כשהאופטימיות עוד קוסמית, מנהלים רבים חושבים שהם מתת האל לארגונים, ורק כשהחברה מתחילה לקרוס מבינים שאולי חברת יעוץ חיצונית תוכל לעזור להם - מה שלפעמים עוזר ולפעמים (כשהחברה כבר בדיפ שיט) לא.

 

קרה וקורה, ולא רק בבטר פלייס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, שום חברת ייעוץ בשום מקרה לא שווה 25 אלף דולר בשבוע בסדר הגודל של המשק הישראלי. בחו"ל בחברות ענק, אולי.

תיאוריית קונספירציה- אם יחפרו טוב יגלו שזו הייתה הדרך של עופר לקצץ בהפסדים וחברת הייעוץ בכלל שייכת לו.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

 

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...