Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני לא מחסידי או אוהבי בטרפלייס. אני לא בא להתנצח על כמה באמת עולה לך הגולף שלך. אבל אם כבר שאלת מה שכחת-

 

1. בהקשר למכונית בטר פלייס שאלת למה כ"כ יקר. אנחנו מדברים על כסף ולא על פסיכולוגיה.

לפיכך, כשמדברים על עלויות, גם ירידת הערך באה לידי ביטוי. מה גם, שמהציטוטים הנ"ל עולה שהרכב ברשותך מאז עלה על הכביש, או ממועד קרוב לכך. לפיכך, ירידת הערך שלך הינה משמעותית ביותר (כ-50% ממה ששילמת עליו כחדש? אולי יותר ?).

הרכב עולה לך יותר מ-10K בשנה. הרבה יותר. לא מאות בודדות.

 

אנא, גם אם אתה מציג דברים באופן מגמתי, תציג את הדברים באופן אמין.- אני לא מציג את הדברים באופן מגמתי ואין לי שום אינטרס להציגם בצורה זו.

 

2. אם כבר נכנסים לעניין - לשיטתך הרכב שלי לא עולה לי כלום. אני לא מסתכל על כמה ערכו יורד, או על עלות הביטוח שלו, או על הוצאות האחזקה ובטח ובטח לא על עלויות הדלק וזאת מאחר והוא משמש אותי לשעות הפנאי שלי בלבד ולפיכך, אני פשוט נהנה מכל הוצאה הכרוכה בו.

אני לא מומחה בחישובי עלויות. כאשר אני קונה רכב אני מסתכל על הצדדים המוטוריים (במגבלות התקציב לרכישת רכב חדש) של הרכב ולא כמה עולה לי הדלק או ירידת הערך (כזה אני).

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההסתברות שכל מי שמגיב כאן קרא את כל 1577 התגובות ?אני לא.

אני מבין שיש כאן חברים מענף הרכב וכל ועוד כמה מכורים אמיתיים שמטפטפים תגובות באינפוזיה יומית, אך מה בדבר שאר המגיבים? ואולי צריך בכלל לשנות את שם השרשור ל "מה היה הטעם בפרוייקט השאפתני.."? אני חושש להגיב ולחזור על דבריו של מגיב 1235 ובכך להטריח את הציבור לקרוא את אותה התגובה פעמיים. שרשור חדש?

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות כי אני "מכור אמיתי" אך שירשור העוסק בשינוי הבסיסי החשוב ביותר בתחום הרכב שנעשה אי פעם אמור להיות מקיף וגדול. קריאת 1580 התגובות לוקחת לא מעט זמן אך היא מציגה את הנושא לעומק ומציגה את שינויי הדעה לאורך הזמן.

 

אין צורך לשנות את שם השרשור כרגע. כמובן שאם תופיע כותרת כגון "לאחר ש BP נמכרה לחברת המשמו הסינית הוחלט כי תשנה את מיקודה ותתרכז בשיפור טכנולוגיית עגלות הגולף/קלנועיות/בימבות של החברה" אז יהיה כדאי לדון בזאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תבין אותי לא נכון, גם אני נמנה על נהגי הליסינג ויש לי חולצת מחזור עם הדפס של " עד מתי קבוצה 3 , נובמבר 10", אבל נראה לי שזה פשוט הרבה מידי. מה גם שלא נראה לי שאסכים להושיב את הקטנטנות שלי על חצי טון סוללה, גם אם היא עושה ק"ש- אילת דרך דמשק על טעינה בודדת. מי שזה בדמו = שיזריק.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל 40 ק"ג מיכל שמכיל נוזל נפיץ, דליק ורעיל שמכיל הרבה יותר אנרגיה מהסוללה הנ"ל - אתה מוכן להושיב את הקטנטנות שלך?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועל 40 ק"ג מיכל שמכיל נוזל נפיץ, דליק ורעיל שמכיל הרבה יותר אנרגיה מהסוללה הנ"ל - אתה מוכן להושיב את הקטנטנות שלך?

 

ממממממ, חומר למחשבה:

 

אפשרויות הניוד שלי במסגרת רכב ליסינג ( רכב חובה, זה לא צ'ופר, אני משתמש בו גם לצרכי עבודה ):

 

1. חללית דו מנועית עם מיכל דלק שניתק בזמן חרום.

2. מפרשית עם גלגלים.

3. אופנוע עם סירה מיוחדת לשני ילדים.

4. סילון מים המונע בעזרת טורבינת לחץ אוויר.

5. רכב עם מנוע בנזין.

6. רכב עם מנוע דיזל.

7. הפלואנס של גיא השאסי.

 

 

הבחירה באמת קשה. עד שאורן זריף לא יתחיל לארגן לנו מפגשים במחשבה ואז לא נצטרך לנסוע לכל מקום, אני אקח את הצ'אנס שלי עם האופציות הקיימות. מי שרוצה מכונית חשמלית - שיהנה. אם רכבי בנזין היו נשרפים על יושביהם כל שני וחמישי, אתה כבר לא היית רואה אותם על הכביש. אם החבילה הכללית של הפלואנס החשמלית תהיה מספיק אטרקטיבית - אז אתה כן תראה אותה על הכביש. אז עד אז. וואיה קון דיאוס.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

לא יאומן:

גם המנכ"ל החדש התפטר!

 

 

לא מצליחה להתייצב: מנכ"ל בטר פלייס אוון תורנלי התפטר "בשל חילוקי דעות עם עידן עופר"

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000814761

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאומן:

גם המנכ"ל החדש התפטר!

 

 

לא מצליחה להתייצב: מנכ"ל בטר פלייס אוון תורנלי התפטר "בשל חילוקי דעות עם עידן עופר"

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000814761

 

זה לא מעיד על כלום, זאת התנהלות רגילה [ולא תקינה] של החברה לישראל בכלל ושל עידן עופר בפרט.

אותו הדבר בדיוק קורה בשאר החברות שלו.

פשוט ששאר החברות לא עולות כל יום לכותרות.

מינויי מנכ"לים/סמנכ"לים כל יומיים, בקול תרועה והעפתם אחרי פחות משנה - דרכו של עידן עופר..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יאומן:

גם המנכ"ל החדש התפטר!

 

 

לא מצליחה להתייצב: מנכ"ל בטר פלייס אוון תורנלי התפטר "בשל חילוקי דעות עם עידן עופר"

 

http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000814761

מעניין מה יהיה התירוץ הפעם..

"זה היה מהלך מתוכנן מראש וכך עובדת חברה בהקמה!!"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה גם שלא נראה לי שאסכים להושיב את הקטנטנות שלי על חצי טון סוללה

 

ממממממ, חומר למחשבה:

 

אפשרויות הניוד שלי במסגרת רכב ליסינג ( רכב חובה, זה לא צ'ופר, אני משתמש בו גם לצרכי עבודה ):

 

1. חללית דו מנועית עם מיכל דלק שניתק בזמן חרום.

2. מפרשית עם גלגלים.

3. אופנוע עם סירה מיוחדת לשני ילדים.

4. סילון מים המונע בעזרת טורבינת לחץ אוויר.

5. רכב עם מנוע בנזין.

6. רכב עם מנוע דיזל.

7. הפלואנס של גיא השאסי.

 

 

הבחירה באמת קשה. עד שאורן זריף לא יתחיל לארגן לנו מפגשים במחשבה ואז לא נצטרך לנסוע לכל מקום, אני אקח את הצ'אנס שלי עם האופציות הקיימות. מי שרוצה מכונית חשמלית - שיהנה. אם רכבי בנזין היו נשרפים על יושביהם כל שני וחמישי, אתה כבר לא היית רואה אותם על הכביש. אם החבילה הכללית של הפלואנס החשמלית תהיה מספיק אטרקטיבית - אז אתה כן תראה אותה על הכביש. אז עד אז. וואיה קון דיאוס.

 

לגבי אם הפלואנס היתה אטרקטיבית מבחינה כספית אז היינו רואים אותה - מסכים לגמרי. ואנחנו לא רואים אותה.

אבל איך זה קשור להושבת קטנטנות על חצי טון סוללה?

מה רע בזה בכלל?

שזה סוללה?

שזה חצי טון?

שזה לא נוזלי?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה היה השיקול של אנשים, היינו רואים את כולם נוהגים ברכבי דיזל ולא ברכבים האלה עם ה 60 ליטר נוזל נפיץ בבג'אז.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שמדהים הוא שנשאר שם משהו, אחרי הפלופ של "החלפת" אגסי ציפיתי מהחברה שתעלם לפני 2013. נראה לי כי לפי מספר המכוניות שנמכרו עד היום מספיק להשאיר שם את המזכירה ו 2-3 אנשי תמיכה, לכל השאר קשה לי לדמיין מה יש להם לעשות שם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובימים הקרובים צפויות התפתחויות נוספות:

על פי הערכות, המהלך ילווה בשינויים נוספים במערך הניהולי הבכיר של בטר פלייס, כולל פרישת כמה מבכירי המערכת הבינלאומית של החברה, וביניהם דובר החברה בארצות הברית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...