Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים מה שלומכם וחג שמח !

מצאתי את הסרטון הזה ברשת והוא עשה לי ממש טוב על הנשמה.

אני מקווה שהוא יחמם אתכם קצת בערב חורפי וחגיגי זה.

תהנו ! :-D

 

זמין 8)

פורסם

הסירטון פורסם פה פעם,ללא ספק נהג מוכשר עם רכב שובב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין חובב רכב שלא מכיר את קן בלוק (והנה גם את מכיר עכשיו).

הבנאדם נותן המון שואו בסירטונים שלו, פעם הוא היה משתגע עם אימפרזות.

פורסם

יצאתי מתוך נקודת הנחה ויש מצב אני ממציא את הגלגל בשנת 2011 :oops:.

הבן אדם פשוט גאון, למרות שברכב שלי לא הייתי נותן לו לגעת :-P.

למרות שהייתי רוצה לראות איזה ביצועים "ספורטייביים" אפשר להוציא מפולו TSI :lol:.

זמין 8)

פורסם

שים לב אבל,בתחילת הסירטון הייתה לו פאשלה קטנה ונגע בגדר,אך יצא לו סירטון חדש לא מזמן,הייתי מעלה אך לא נח מהאייפון

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני מאוד אוהב את הסרטון הזה שלו.

במיוחד את הקטע של הבלונים והפלורסנטים. (כמובן את כל הנהיגה שלו)

http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo&feature=relmfu דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

מגניב המכשיר הזה, תגיד לי משהו, בניתוח, הרדימו לך את הבולבול? כי זאת תחושה מה זה כייפית
פורסם

אכן נהג מוכשר, אך הסרטונים הראשונים שלו הרבה יותר טובים לדעתי, פחות אפקטים, פחות "סרט" יותר ביצועים ונהיגה, הסרטון האחרון שלו, בהוליווד, ממש טוב והוא פגין כישרון אדיר, אבל הוא פשוט עמוס אפקטים ומתמקד בהרבה דברים שונים מלבד הנהיגה, אני מעדיף את הסרטון הראשון עם ה WRX דור קודם השחורה, היה סרטון אדיר.

פורסם

דווקא אני יחסית אוהב את הסרטון הזה (ואני לא מת על קן בלוק) כיון שמוצגת בו הרבה יותר טכניקה: הרבה צילום בתוך הרכב, ואפשר לראות בנקל את עבודת ההגה, תפעול הדוושות (כוללת בלימה "משולבת" ברגל שמאל), המבט והעברות ההילוכים. מעניין.

 

מבחינת הביצוע עצמו: שימו לב שיש כל מיני פשלות קטנות כמו הפגיעה בקיר או הירידה לחול בשולי המסלול, שצולמו באופן שנוטע בצופה רושם שהם חלק מתוכנן מן ה"מופע."

 

למרות שהייתי רוצה לראות איזה ביצועים "ספורטייביים" אפשר להוציא מפולו TSI

 

תן לנהג אמיתי (כמו ראם סמואל או דני G) סיבוב על הרכב שלך. ייתכן שתופתע ממה שהמכונית שלך יכולה לעשות! :lol:

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

 

 

תן לנהג אמיתי (כמו ראם סמואל או דני G) סיבוב על הרכב שלך. ייתכן שתופתע ממה שהמכונית שלך יכולה לעשות! :lol:

 

אין מצב, לא קורה, אפילו לא בחלומות הלילה הפרועים ביותר ! :evil:

אני ורק אני נוגע באפולו המלך עם נעליו המבריקים, גלימתו הלבנה ועיניו הבוהקות :twisted:

זמין 8)

פורסם

מוכר, אבל תמיד תענוג לראות שוב.

 

אני מחכה ליום הזה שהוא יעשה וידאו עם ה-Ken Block של האופנוענים, Jorian Ponomareff.

 

יכול להיות מעניין :naughty:

http://www.youtube.com/watch?v=-zSgCKhV8cY דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=20XsaHpRQC8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...