Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

האם מישהו יכול להמליץ עך צבעי שעושה עבודה יפה ומקצועית באיזור באר שבע?

ואני ישמח עם מישהו יוכל לומר לי לאיזה עלויות אני צריך לצפות.

אני צריך צביעה כללית לרכב בצבע כסף מטאלי.

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

ואני ישמח עם מישהו יוכל לומר לי לאיזה עלויות אני צריך לצפות.

אני צריך צביעה כללית לרכב בצבע כסף מטאלי.

 

האם אתה זקוק לצביעה של כל הרכב? האם זה רק צבע או שגם פחחות? תרשום ואז נדע פחות או יותר עלויות.

 

אני צבעתי במוסך מקס, רח' הפועלים 13 עמק שרה. עשו עבודה יפה.

יש את מוסך גבי בדרך חברון שגם הוא מאוד מקצועי\ פעם נכנס בי רכב והנהג הפעיל צד ג' במוסך זה. צבעו לי גם מאוד יפה.

אבל זה מוסך די יקר.

יש את מוסך אלכסנדר שבו לא ביצעו לי שום עבודה אבל שמעתי עליו המלצות מכמה וכמה אנשים.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

אני רוצה לצבוע את כל הרכב כי הלכה התחילה להתקלף ברוב חלקי האוטו. מכסה מנוע, כנפיים, דלתות ועוד.

אין ברכב דפיקות או משהו כזה, כמה שיפשופים קטנים. ואני לא יודע עם שפשוף דורש פחחות או לא.

רציתי לדעת בנוסף איך הולך תהליך הצביעה בארץ? האם משייפים את הרכב או צובעים על הצבע הישן?

מה מקובל לפרק ומה לא? צובעים שכבת יסוד בהתחלה ושכבה שקופה בסוף או לא?

כי לפי מה שקראתי כאן צביעה נעה בין 2000 ש"ח ל-15000 ש"ח. וזה מרווח דיי גדול.

הסכום שחשבתי להשקיע הוא 6000 לכל היותר. האם אני יקבל צביעה איכותית בסכום הזה?

------------------------------

Nissan Almera Perfect 1.6 2001 

פורסם

ממה שאני יודע הם משייפים, ויש מקומות שגם שמים שכבה של שפכטל מיוחד ואז כמה שכבות צבע ולכה. אם אתה ממש מתעניין אז תבקר במקומות שציינתי ותשאל. הנה לך כתובת של האתר של פארק הרכב גבי: http://www.p-h-gabi.co.il/

6000ש"ח זה די ויותר כולל מע"מ במיוחד אם אין לך קמטים ושברים, לפחות אצלי זה לא הגיע לסכומים כאלה. בכל מקרה צריך להתמקח. אל תגיד במוסך כמה כסף אתה מוכן לשים כי יקחו לך הכל.

"כל מעשנו בחיים נובעים רק מאינטרסים"

פרידריך ניטשה

האינטרס שלי הוא להעזר באנשים ולעזור להם.

:lol:

פורסם

אני ממליץ על שלושה.

1. מוסך מירו (צמוד למוסך ריטס, ליד מוסך גבי). מניסיון בעבר, התאמת הצבע היתה מעולה. מירו ענייני ומסביר את תהליך העבודה.

2. מוסך ארמונד. לא טיפלתי אצלו, אבל הוא נראה לי בן אדם הגון. ומבחינת מחיר לדעתי הוא יהיה בין הזולים.

2. פחח השלום - אני מכיר מישהו שצבע אצלו את כל האוטו במחיר של כמה אלפים, אבל הצביעה היתה סבירה ביותר.

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...