Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סתם שאלה - כמה זמן עוד אתה מתכוון להשאר עם הרכב?



B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 563
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה כול הכבוד 8) . תגיד איך אתה מקרר שם את כול הפלטה מבפנים? יש מאווררים?

Leon 2014: HU: OEM | TW: MT23|MID: PROFI PHASE | AMP: Genesis Profile 4 | MONO: JL :

|Audio 250\1 | SUB: DLS Kw10|ALPINE PXE H650

פורסם
תשמע, נראה לי שזה יהיה בעיה לארגן פוטנציומטרים כאלה. מדובר בפוטנציומטר QUAD GANG כלומר 4 פוטנציומטרים על ציר יחיד. מה שמיוחד בפוטנציומטר שלך זה שאחד מהחלקים שלו שונה בערך הנקוב שלו. מוזר גם שזהו פוטנציומטר באופיין C כלומר אופיין לוגריתמי הפוך כדי לגרום הענות לינארית. כנראה שמעגל סינון (קרוס) בנוי במבנה לוגריתמי ומפצים על זה בפוטנציומטר לוג הפוך.

יש לי רעיון. תנסה לפרק אחד מהם (אבל כך שתוכל להרכיב חזרה) תראה אם אפשר לפרק את הפוטנציומטר עצמו. אם כן - הרווחת. תוכל לקנות בEBAY שני נגדים QUAD GANG של 50K ועוד אחד של 20K גם QUAD GANG ובנוסף עוד DUAL GANG של 50K ומכל העסק להרכיב את הפונציומטרים שאתה צריך. אני יודע שזה קומבינה מסריחה, אבל זה הפתרון הזול שאני יכול לחשוב. אני גם מאוד בספק אם אפשר לארגן בקלות QUAD GANG קרמי שיתאים כאן, בטח לא זול צפה פגיעה של 20-25 ירוקים ליחידה ואני עוד אופטימי. אם אתה לא מוצא פוטנציומטר עם אופיין C - גם B יתאים (לינארי) רק שכיוון לא יהיה לינארי, כלומר ככל שתתקרב לקצה מהלך של הציר תדר הכיוון (חיתוך) יעלה מהר יותר.

אפשר לנסות גם לפנות ליצרן כמו ALPS, אבל זה יכול להיות יקר.

 

אתה בטוח שאופיין "B" הוא מתאים יותר מאופיין "A"?

פורסם

בנוגע למגבר התקול , לי הייתה בעיה דומה עם פוטנציומטר בקרוס של המגבר שהיו לו מגעים רופפים , כל נגיעה בו הייתה מחרפנת את הוופר , לעיתים גם משתקת אותו לגמרי, אני פשוט ביטלתי את הקרוס ועשיתי את החיתוכים דרך ה HU , ככה נפטרתי מהבעיה.

 

מצד שני זה היה אצלי במגבר שהוא ששוה אולי שמינית מהאודיסון המדובר ,ככה שפחות כאב לבטל את הקרוס ,אבל תראה אם זה יוצא לך יקר מידי תשקול לקחת את המגבר לטכנאי ולבטל את הקרוס, או לתת לטכנאי (מוערך) את הלוח עצמו לתיקון, מי שמתעסק עם תיקון מוצרי חשמל יידע מאיפה להביא חלקים זהים או דומים עד כדי שם היצרן.

 

בהצלחה.

SCANSPEAK

פורסם

כאן יש הסבר טוב על אופייני פוטנציומטר

 

נראה לי שהתבלבלתי בעצמי. סימון C אומר אופיין לוגריתמי בסימונים ישנים. B בסימון חדש תקני אומר לינארי. A בסימון חדש מתאים לך בול. אם לא תמצא באופיין A, גם B יעבוד אבל הכיוון לא יהיה נוח

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

השאלה אם אני קונה היום חדש, הוא שייך לדור הקודם, או לדור החדש?

אני בטוח שהמוכרים בEBAY לא יודעים להגיד את זה.

נניח והם דור ישן, אז בכל מקרה אופיין "A" הוא זה שמתאים לי. הוא למעשה כמו שיקוף ראי של אופיין "C".

לא?

פורסם

נראה טוב..שאלה-איך זה יעבוד הכול ביחד-לנצל לפחות ל80% את כול מה ש הם יועדים לעשות -זה עבודה לא פשותה.

לחבר ולחתוך -זה לא מספיק


×
×
  • תוכן חדש...