Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4716 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 563
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

השימחה לא נמשכה יותר מדי זמן.

אתמול באמצע הנסיעה הבחנתי תנודות של הוופר הימני, כיביתי מערכת, הדלקתי שוב, התנודות הפסיקו, לרגע חשבתי שאכלתי סרט, אבל היום בבוקר הכל חזר על העצמו.

עשיתי סבב שני של אותם הבדיקות, כשגיליתי פוטנציומטר תקול לראשונה, רק היום גיליתי עוד אחד נוסף שלא שייך לGAIN.

הוא שייך לחיתוך של הוופרים.

כשהתחלתי לסובב אותו ולשחק איתו, וופר השתגע, ואז הכל נהייה מובן.

דברתי עם יבואן, בקשתי ממנו להזמין את החלקים, אמר שיבדוק וינסה להזמין עבורי את החלקים.

מצרף תמונה של פוטנציומטר התקול, החלטתי להחליף את כולם (סה"כ 3) כדי לא לחזור לנושא הזה בעתיד, אבל אחד כזה לא יהיה קל להשיג, נראה לי שזה הזמנה מיוחדש של AUDISON, ולא יוצרו כאלה.

מקווה יבואן יעזור.

 

img1003ra.jpg

 

img1005tl.jpg

 

מצב חרא.

פורסם

תשמע, נראה לי שזה יהיה בעיה לארגן פוטנציומטרים כאלה. מדובר בפוטנציומטר QUAD GANG כלומר 4 פוטנציומטרים על ציר יחיד. מה שמיוחד בפוטנציומטר שלך זה שאחד מהחלקים שלו שונה בערך הנקוב שלו. מוזר גם שזהו פוטנציומטר באופיין C כלומר אופיין לוגריתמי הפוך כדי לגרום הענות לינארית. כנראה שמעגל סינון (קרוס) בנוי במבנה לוגריתמי ומפצים על זה בפוטנציומטר לוג הפוך.

יש לי רעיון. תנסה לפרק אחד מהם (אבל כך שתוכל להרכיב חזרה) תראה אם אפשר לפרק את הפוטנציומטר עצמו. אם כן - הרווחת. תוכל לקנות בEBAY שני נגדים QUAD GANG של 50K ועוד אחד של 20K גם QUAD GANG ובנוסף עוד DUAL GANG של 50K ומכל העסק להרכיב את הפונציומטרים שאתה צריך. אני יודע שזה קומבינה מסריחה, אבל זה הפתרון הזול שאני יכול לחשוב. אני גם מאוד בספק אם אפשר לארגן בקלות QUAD GANG קרמי שיתאים כאן, בטח לא זול צפה פגיעה של 20-25 ירוקים ליחידה ואני עוד אופטימי. אם אתה לא מוצא פוטנציומטר עם אופיין C - גם B יתאים (לינארי) רק שכיוון לא יהיה לינארי, כלומר ככל שתתקרב לקצה מהלך של הציר תדר הכיוון (חיתוך) יעלה מהר יותר.

אפשר לנסות גם לפנות ליצרן כמו ALPS, אבל זה יכול להיות יקר.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

חשבתי על עוד משהו

לפני שאתה מתחיל את החיפושים שלך, תקנה ספריי לניקוי מגעים, ותמלא את הפוטנציומטרים בחומר הזה. תייבש עם לחץ אוויר. מאוד יכול להיות שזה יעזור, אם כי לזמן קצר, חודש - חודשיים (אבל מצד שני אחרי שתקבע את הכיוונים, ייווצר מגע בתוך הפוטנציומטרים וזה כבר לא יעניין אותך). ספריי לניקוי מגעים תמצא בכל חנות שמוכרת חלקים אלקטרוניים, עדיף שתשאל את המוכר איזה סוג אתה צריך לפי הבעיה שלך (פוטנציומטר רועש). יש כמה סוגים שאני מכיר - עם שמן, בלי שמן על בסיס IPA ועל בסיס פריאון וגם על בסיס אתר (ETHER). לכל אחד יש תפקידים משלו. ויש כאלה שפוגעים בפלסטיק (על בסיס אתר אם אני לא טועה). זה בטח יעלה לך זול יותר מקנייה של פוט' חדשים מיוחדים.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

נראה כמו סוג נכון רק בתמונה שלך זה יחידה כפולה, אתה צריך יחידה מרובעת ועד עם ערכים שונים. פתחתי גם לינק עם SPECS ויש שם הזמנת מינימום של 1400 יחידות. תנסה ספריי מגעים, להרוס זה לא יהרוס, מקסימום תפסיד מחיר של ספריי למרות שהוא לא כ"כ זול.

 

כאן תוכל למצוא הסברים איך לבטל את הקרוסים במגבר שלך. זה יהיה המוצא האחרון. אני שם את הלינק פה כדי לא לאבד.

Skoda Van+ '98 -> Citroen Berlingo '00 -> Citroen ZX '93 -> Suzuki Swift '91 -> Suzuki Jimny '09-> Daihatsu Terios '11

פורסם

תנסה לברר כמה יעלה לך להחליף לוח כזה - vrx6cd.2 מול היצרן

 

בעיניי יתכן ויש שם יותר מכמה רכיבים בודדים פגומים ואולי זו תקלה שנגרמת מגורם אחר בלוח הזה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

שחיקה של גרפיט בפוטנציומטר לא באמת נגרמת מרכיב אחר בלוח. דעתי!!! "בתנאי שהבעיה היא באמת בפוטנציומטר!!!

אני במגעים עם היבואן לגבי חילקי חילוף ועלויות של החלקים והפלטות עצמן.

פורסם

עדיף לפחות שתחליף את כל הפוטנציומטרים - יחד עם זאת תבדוק כמה כבר יעלה לך להביא את כל הכרטיס - אולי ישתלם לך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמה פעמים כבר אמרתי, יש לך ידיים מזהב!!! עבודה יפה

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8


×
×
  • תוכן חדש...