Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה-TS שמותקן ב-164 (וגם ב-75) הוא אכן מנוע אמין יותר מהבוקסר, ובאופן כללי נחשב לאחד המנועים האמינים של היצרן. נדמה לי שרק ה-V6 אמין יותר ממנו.

מצד שני, גם הבוקסר לא כזה גרוע, ואני כותב את זה אחרי שהיה לי אחד כזה במשך חצי עשור. באופן כללי, למעט ה-JTS שמותקן ב-156 ו-GT, לרוב המנועים של אלפא רומיאו אינם נחשבים לבעיתיים. יש בינהם אמינים יותר ואמינים פחות, אבל בגדול לא מדובר על משהו שחורג מהנורמה, בטח כשלוקחים בחשבון שלרוב המנועים הללו עובדים בתפוקה מלאה :wink:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ה-TS שמותקן ב-164 (וגם ב-75) הוא אכן מנוע אמין יותר מהבוקסר, ובאופן כללי נחשב לאחד המנועים האמינים של היצרן. נדמה לי שרק ה-V6 אמין יותר ממנו.

מצד שני, גם הבוקסר לא כזה גרוע, ואני כותב את זה אחרי שהיה לי אחד כזה במשך חצי עשור. באופן כללי, למעט ה-JTS שמותקן ב-156 ו-GT, לרוב המנועים של אלפא רומיאו אינם נחשבים לבעיתיים. יש בינהם אמינים יותר ואמינים פחות, אבל בגדול לא מדובר על משהו שחורג מהנורמה, בטח כשלוקחים בחשבון שלרוב המנועים הללו עובדים בתפוקה מלאה :wink:

 

מסכים עם כל מילה.

ומה מותקן ב145 ו146 ? לא אותו ts. שאני מדבר עליו, זה דגם היותר בעייתי והרגיש?

בכלל דיברתי עם בעל מקצוע אחד שהןא מוכר גם בין הגולשים פה בפורום בזמנו ואני מצטט- אני: " מה דעתך על אלפא לנציה?" הוא: " אני לא סובל אלפא ולנציה למרות שאני מכיר טוב את המכוניות האלה ומחזיק אחת, לא לא שלא תבין אותי לא נכון, אבל כל ילד קונה היום את הגרוטאות בכמה אלפים וחושב שיש לו מינימום פארארי. אבל כאשר צריך לטפל הם משקעים מעט מאד וקשה מאד לעבוד מולם כי הם רוצים שהרכב יטוס בגרושים וזה לא קורה כי כבר צריך לישר קו וזה יקר.

ולבסוף רואים את הגרוטאות האלה למכירה בעוד כמה גרושים, קשה לעבוד מול לקוחות כאלה." עשכיו אפשר להבין מדוע יצא למכוניות איטלקיות שם רע ביחס לאמינות, אז בו נזכר במה נסעו בארץ לפני מהפכת היפניות על איטלקיות וצרפתיות לרוב ומעניין שאף אחד אז לא דיבר על האי אמינות של המכוניות האלה.

כל זה רק אומר שכל איטלקיה שלא תבחר בהחלט תעלה חיוך על פניך ותתן לך אהבה, אבל תריך להשקיע בטיפולים בזמן ורק חומרים איכותיים ובזמן. כך שתכין את עצמך להוצאות בטיפולים יקרים יחסית למען ראש שקט ואז לא תדע בעיות עם הרכב בכלל.

פורסם

מאוד מאוד קשה למצוא אלפות 146, 156, 33 ו 75 שמורות ומטופלות היטב ושלא עברו תאונות, 4-10 ידיים עם חצי מיליון ק"מ! צריך הרבה זמן וסבלונות!

 

33 1500 יהיה עוד הכי קל למצוא!

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

מודה לכם על התייחסותכם.

אני מבין שאין עוד אופציות אחרות (ודומות) למעט אלפא ?

(אם התקציב היה יותר גבוה, אני מניח שהייתי מחפש איזו 147, ללא כל צל של ספק :-().

alfa 156 2.5.

פורסם

אם אתה רוצה לעבור ליצרן אחר, אז במחיר שנכנס בתקציב שלך ניתן להשיג סיטרואן ZX. היתרונות: יחסית נוחה, יותר נפוצה מאלפא רומיאו ויותר קלה לתחזוקה. חוץ מזה,

החסרונות: לא יודע, בחיים לא היתה לי אחת כזאת. או שתחפש חומר עליה או שנמתין עד שמישהו שכן יש לו ניסיון איתה יכנס ויגיב פה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

×
×
  • תוכן חדש...