Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שני צעירים חזרו מבילוי, נסעו במקביל לניידת משטרה בכביש 4 ולא שעו לדרישת השוטרים לעצור.

הנהג האיץ וניסה לברוח במהירות מופרזת תוך שהוא מסכן רכבים אחרים שנסעו בכביש, וחוצה צמתים באור אדום.

כשהגיעו לצומת הרחובות בן יהודה והפועל בכפר סבא, התנגשו הצעירים ברכב אחר. רכבם התהפך מספר פעמים, פגע בתמרור ובמספר שלטים, ולבסוף נעצר סמוך לשפת המדרכה.

תוצאה: הנהג מאושפז במצב קשה וחברו שישב לידו נהרג. הנהג ברכב השני פונה במצב קל.

כתבה ראשונה

 

2_wa.jpg

עוד תמונות.

 

לאחר מכן, חברו הנסער של אותו פצוע קשה מיהר לבקרו בבית חולים ודרס שני הולכי רגל. כתבה שניה

:shock:

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראו תגובתו של סהר דוד (מתנדב מתנ"א אאל"ט) בפורום אופנועים בתפוז.

 

http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=8&MessageId=157655792&r=1

 

שימו לב לכך שלפי דבריו הרכב החשוד עצר בצד הכביש ונמלט לאחר שהשוטר יצא מהניידת, וכמו כן לדבריו לא בוצע מרדף בפועל (מה שאפשר להסיק בהנחה וזו השתלשלות הארועים.)

 

**אני מביא דברים אלו כפי שהם כתובים בפורום השכן**

פורסם

מצער שזו התרבות של המדינה שלנו ולזה הדרדרנו. כל ילד בן טיפשעשרה ששותה, חושב הוא רמבו במינימום וצאק נוריס במקסימום, וככה זה גם זולג לכביש, חושב שהוא איזה אבדאי ושומאכר, מתלהם, לוחץ על הגז ובזה זה נגמר. באמת מצער לראות ולקרוא דברים כאלה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

עוד בלילה לפני שהתפרסם בחדשות אחי הקטן, שהיה באותה מסיבה, סיפר לי על המקרה.

אמר שאיזה רכב כמעט ונכנס בהם מאחור בזיגזוגים על הכביש ובהמשך נמצא מרוסק. עכשיו הכל ברור...

 

בכל מקרה, רק אני קלטתי את התגובות על הונדה בHNN?:roll:

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

ממש חוסר אחריות משווע לנהוג בצורה ברוטלית שכזו (מעבר במספר צמתים באור אדום) ולסכן חיים של חבריך ושל הסובבים אותך באופן כה קיצוני ובלתי סביר בעליל!

 

קשה לי למצוא הצדקה לגיטימית לעניין הזה.

 

אם תשאלו אותי, הבעיה מתחילה בחינוך.. בבית!

 

תנחומיי ה"כנים" להורים השכולים (מקווה שתלמדו דבר או שניים להבא).

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

 

תנחומיי ה"כנים" להורים השכולים (מקווה שתלמדו דבר או שניים להבא).

 

 

ההרוג לא היה הנהג, אלא החבר שישב לידו.

אז נכון- הוא לא היה צריך לאפשר לחברו לנהוג אחרי ששתה, אבל אתה לא יכול לדעת באמת מה קרה בתוך הרכב.

אולי הוא התנגד לבריחה? אולי הוא נבהל וביקש ממנו לעצור? או שבכלל הוא עודד אותו להמשיך?

את זה כנראה שלעולם לא נדע ורק למען הסר ספק ושמירה על כבוד המת, כבר הבנתם באיזה תרחיש אני רוצה להאמין...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם

קראתי כבר מספר כתבת על שהתרחש, אך טרם נתקלתי בהודעה רשמית כי הנהג היה שתוי.

מישהו קרא על כך ויכל לתת קישור?

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

קראתי כתבה גם באותו הקשר בה רשום שחבר של הנהג ששמע על התאונה מיהר לבקר אותו בבית החולים היום בבוקר.

בדרך לשם הוא דרס שני הולכי רגל .

 

נהגת שודים, לא היו אימותים בכלי התקשורת לכך שהנהג היה שתוי.

שונא גזענים !.

פורסם
ההרוג לא היה הנהג, אלא החבר שישב לידו.

אז נכון- הוא לא היה צריך לאפשר לחברו לנהוג אחרי ששתה, אבל אתה לא יכול לדעת באמת מה קרה בתוך הרכב.

אולי הוא התנגד לבריחה? אולי הוא נבהל וביקש ממנו לעצור? או שבכלל הוא עודד אותו להמשיך?

 

 

וזו כוונתי...

גם אם ישב בידיים שלובות לצד הנהג הנפשע, הרי שבאדישותו לא רצה לנטרל את אותה פצצה מתקתקת, מה שהופך אותו לשותף לפשע.

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

חברים , יש גבול לכל תעלול .

 

אמנם אני מצער פה על אובדן חיי האדם אבל תרבות הערסיאדה שצמחה פה בשנים האחרונות והעובדה שכל אחד שנוהג על רכב ( ובמיוחד צעירים לפני , במהלך ואחרי צבא ) מרשה לעצמו לחשוב כאילו החוק זו סתם מילה גסה עברו כל גבול . אין מה לומר , כל אלו פה שרושמים שזו אשמת המשטרה וכו' וכו' - נו באמת אתם רציניים ??? הנהגים המועדים לפורענות האלה היו עושים את התאונה הזו במועד כזה או אחר ללא קשר למחסום משטרתי או בדיקה שגרתית וכו' וכו' והם פשוט פצצה מתקתקת על הכביש .

בעניין המרדפים , אני בעד לחלוטין . רק גישה קשה וחסרת פשרות כלפי הנהגים הפושעים כמו בארה"ב שם למשטרה יש כוח אמיתי תגרום לדיכוי הסברה של הנהגים כי מותר להם לעשות ככל העולה על רוחם ולנהוג כאוות נפשם .

 

גילוי נאות : איני מבוגר במיוחד , בסה"כ עוד מעט בן 24 וגם אני איני נוהג לפי המהירות המותרת בחוק לפעמים אבל גם כשאני ממהר לאנשהו ונוסע במהירויות לא חוקיות ואף מופרזות ( לפי הגדרת החוק כרגע ) , אני מקפיד לנסוע בזהירות , לא להתקרב לאף אחד מאחורה , לאותת בעת מעבר נתיבים ולבצע את הנסיעות המהירות רק בעת נסיעה על כבישים בין עירוניים מהירים ואם יקרה ששוטר יאותת לי לעצור בשל עבירה כלשהי שביצעתי או סתם בדיקה שגרתית , אעצור כמו ילד טוב כי משטרה זו משטרה והיא החוק ואין דבר כזה לברוח ולסכן עוברי אורח בצורה מטומטמת ומסוכנת עד כדי סיכון חיים .


×
×
  • תוכן חדש...