Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5314 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצער שזו התרבות של המדינה שלנו ולזה הדרדרנו. כל ילד בן טיפשעשרה ששותה, חושב הוא רמבו במינימום וצאק נוריס במקסימום, וככה זה גם זולג לכביש, חושב שהוא איזה אבדאי ושומאכר, מתלהם, לוחץ על הגז ובזה זה נגמר. באמת מצער לראות ולקרוא דברים כאלה.

 

זה לא ממש קשור לתרבות שלנו.

אלו לא צעירים נורמטיביים (למזלנו).

 

מי לעזאזל בורח משוטרים? בכל מקרה הם מקסימום ירשמו את המספר ואחרי זה יזמנו אותך לחקירה.

שוטרים בדרך כלל לא רודפים אפילו, בדיוק בשביל להימנע ממקרים כמו אלו.

 

אני מקווה בשבילו שהוא היה שתוי, כי אם לא, הוא פשוט אידיוט ברמות שלא ייאמנו.

 

הסיפור פה הוא על ערס עם יכולת שיפוטית לקויה לגמרי.

אולי אני אקבל אזהרה על הדעה הזו אבל חבל שהחבר שלו נהרג במקומו.

מישהו שהיה קיים, עכשיו כבר לא נמצא ולעולם לא יגשים את עצמו, והכל בגלל טעות בשיפוט של אדם אחר.

(אבל, אני לא צבוע. אם הוא היה שותף לזה, הוא גם היה אידיוט)

 

ולמשטרה אין אשמה במקרה הזה, אז שהמשפחה הערסית הזאת גם לא תתערב. הבן שלהם עשה טעות וזה עלה למישהו בחיים.

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק כותבים נאורים שהתעלתם על עצמכם, והמצאתם תורה חדשה בקרימינולוגיה.

 

זיהוי תכונות אנשים (ערס לשיטתכם במקרה שלנו ) על פי תמונות. נקווה שתפתחו אותה ותקבלו את פרס נובל לטפשות.

 

והבחור שנהרג אשם במה שקרה או לא תלוי במעשיו באותו רגע.

 

אם תמך בנהג ואמר לו ברח אחי , אשם.

 

אם צרח עליו עצור מה אתה עושה ,לא אשם.

 

מי מכם יודע מה היה שם?

 

אף אחד, אבל לחרוץ דינו ידעתם גם ידעתם.

 

לפני כמה שנים קרתה תאונה של מספר בחורים בחזרה מבילוי בקיבוץ יגור.

 

הנהג נמצא אשם רק לאחר חקירה מאומצת כיוון שטען כי לא הוא נהג אלא חברו שנהרג , והוא נמצא בכסא הנהג כי הוא הועף לשם בעקבות התאונה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

צעיר עשה שטות, שילם על כך בחייו וכמעט בחיי חברו.

מזל שזה לא נגמר במוות של אנשים אחרים שחפים מפשע, ואני מאחל החלמה שלמה ומהירה לפצוע מהרכב השני.

 

והחבר שלהם שדרס שני הולכי רגל- אם לחוצים, או עצבניים, אז לא נוהגים.

פורסם
אין ספק כותבים נאורים שהתעלתם על עצמכם, והמצאתם תורה חדשה בקרימינולוגיה.

 

זיהוי תכונות אנשים (ערס לשיטתכם במקרה שלנו ) על פי תמונות. נקווה שתפתחו אותה ותקבלו את פרס נובל לטפשות.

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Racial_profiling

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

mystopp

 

זה מבוצע בכל מעבר גבול בכל כניסה לקניון . הבחנה לפי גזע , ולהטיל חשד רק בגלל זה, ולבסוף למרב הפלא 99.99999% נמצאים חפים מפשע לאחר שנבדקו.

 

ולפי התמונה החליטו כאן שהם נמצאים ב 0.0000001% האשמים.

 

מה בגזעם עשה אותם לפושעים?

 

ותודה על ההפניה.

 

אפילו הבריון בוש מתנגד לשימוש בה.

 

בגרמניה היו יותר מתוחכמים ושמו ליהודים טלאי צהוב להבחנה, כי אחרת לא הייתה אפשרות להבחנה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה , אם אתה מתכוון גם אליי כשאתה אומר "כותבים נאורים" , אז רק אציין שהתכוונתי בכללי לתרבות הערסיאדה שפשטה בארץ ולא בהכרח לשני הבחורים במקרה הנ"ל . יכול להיות שהם ערסים ויכול להיות שלא אבל אתה חייב להודות בין אם אתה רוצה או לא שרובם של הנהגים הללו המועדים לפורענות באים מרקע תרבות זו וכמובן שיש גם ילדים "טובים" ( הכול כבר יחסי היום ) שעושים תאונות טיפשיות אבל אני מניח שפחות .

פורסם

ישה, להבנתי את המושג "ערס" הוא חל גם על אחד שנמלט מהמשטרה אפילו שבשאר הזמן הוא מעביר זקנות את הכביש, מתנדב ב'יד שרה' ומהווה מופת לשאר חבריו בבית הספר.

 

לגבי הנוסע שליד הנהג, מבלי לנקוט עמדה אסתפק באמירה ש"אמור לי מי חבריך ואגיד לך מי אתה...".

פורסם

דורקי

 

אף ערס לא מבצע את המעשים שאתה מייחס לו .

 

אז כל חבר של פושע הוא פושע.

 

מעניין מה אתה חושב על חברי הכנסת חבריו של קצב הירשזון וכו'.

 

תחסוך לנו , גם אני חושב אותו דבר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
mystopp

 

זה מבוצע בכל מעבר גבול בכל כניסה לקניון . הבחנה לפי גזע , ולהטיל חשד רק בגלל זה, ולבסוף למרב הפלא 99.99999% נמצאים חפים מפשע לאחר שנבדקו.

 

ולפי התמונה החליטו כאן שהם נמצאים ב 0.0000001% האשמים.

 

מה בגזעם עשה אותם לפושעים?

 

ותודה על ההפניה.

 

אפילו הבריון בוש מתנגד לשימוש בה.

 

בגרמניה היו יותר מתוחכמים ושמו ליהודים טלאי צהוב להבחנה, כי אחרת לא הייתה אפשרות להבחנה.

 

הכל נכון, הלינק נועד להראות שלא כאן בפורום המציאו את המושג 8)

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

מישהו יודע לומר באיזה רכב נסעו הצעירים? מעניין אותי לדעת אם זו משפחתומטית אם רכב משופר.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לי זה נראה כמו וולוו S80 או S60, אבל יכול להיות שאני טועה

בכל מקרה אני לא בטוח שמדובר בערס, אלא בבחור שהיה בחופשה מהצבא שהשכל נשאר שם ולא יצא איתו גם ולצערי התוצאה עצובה, מזל שהדבר היה בלילה ולא באיזה יום שבת בבוקר שכולם מטיילים אחרת התמונה היתה נראת אחרת וגרועה יותר.

אין מה להאשים את המשטרה, מי שבורח משוטרים בסופו של דבר יקבל את מקסימום העונש ובמקרה זה העונש היה עונש מוות.

 

עדיף שהמשטרה תעצור את הרכבים הללו במרדף מאשר שיכור שנוסע בפראות בכביש ומסוגל לחסל בני אדם בדרך

פורסם

אקורד שנים 95-99 דגם רגיל שנוסע פה בכבישי הארץ ויש עוד כמוהו, לא משופר ולא כלום.

 

לא אתייחס כלל וכלל לעניין התאונה, אני רק יכול לומר לכם שמי שמלין נגד השוטרים עושה את זה סתם, תאמינו לי שיש לשוטרים הרבה ניסיון והם יודעים טוב מאוד לזהות את מי שהם עוצרים

(גילוי נאות, אני נוסע ברכב שאין מצב לצאת איתו מהבית ולא להעצר בדרך ע"י איזה כחול, 98% מהשוטרים מחליפים איתי מילה וממשיכים הלאה, ה2% הנותרים גם מבקשים הצגת מסמכים)

 

תהיו בסדר הכל יהיה בסדר, בוודאות.

(יש לי גיליון תנועה מאוד לא נקי, וכל עבירה שהורשעתי בגינה הייתה מוצדקת, בחיים לא "עשו לי סתם", אפילו במחסומים יזומים הם לא עוצרים סתם, אלא רכבים שיש עליהם סטיגמות כגון הונדה/גולף/איביזה/שאר ירקות לצעירים)

 

שיהיה לנו שבוע שקט וכבישים נקיים

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7


×
×
  • תוכן חדש...