Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה שהאדם נהרג לא הופך אותו לקדוש או מוחק את מעשיו או מחדליו. מה בדיוק יש פה לכבד? איזה ערך כיבד אותו הנהג באותה הנסיעה האחרונה של חברו?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

רחמים על משפחת החבר והנוסעים ברכב שנפגע.

עם כל הצער שבדבר, חבל שהמנוול הזה לא נהרג.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
זה שהאדם נהרג לא הופך אותו לקדוש או מוחק את מעשיו או מחדליו. מה בדיוק יש פה לכבד? איזה ערך כיבד אותו הנהג באותה הנסיעה האחרונה של חברו?

אותו אדם היה לוחם בצה"ל,שירת והיגן על המדינה,זה מספיק כדי לכבד אותו?או שגם על זה יש לך משהו להגיד?

 

ולא אין לי שום קרבה אל ההרוג או חברו.

פורסם
אותו אדם היה לוחם בצה"ל,שירת והיגן על המדינה,זה מספיק כדי לכבד אותו?או שגם על זה יש לך משהו להגיד?

 

ולא אין לי שום קרבה אל ההרוג או חברו.

 

ללא קשר לפרטי הדיון, הבחור היה טירון בחטיבת ח"יר, מכאן ועד לוחם שמגן על המדינה המרחק רחוק שנות אור.

פורסם

אין לי ענין רב להכנס לדיון ה"מאוד מעמיק" הזה על חטאים, עונשים, נהגים פזיזים, סמים, מזרחיים, אשכנזים ועוד כל מיני דברים שהולכים כל כך יפה בחברה שלנו. רק מענין שאף אחד כאן לא טרח להתייחס לשאלה אם הוראות המשטרה אוסרות או לא מרדפים מסוג כזה, במיוחד כשכל פרטי הנהג והרכב ממילא מצויים בידי השוטרים. וכמובן בהתחשב בכך שאותן הוראות נוסחו בשל תוצאות טרגיות של מקרים מאוד דומים שארעו בעבר. אבל באמת מה הטעם להתדיין בענין כל כך שולי כשיש לנו כאן הזדמנות להפרע מכל ה"ערסים" וה"מאניאקים" שבורחים מהמשטרה כי הם בטח שיכורים או מסוממים או סתם בנים למשפחות הרוסות שמחפשים רק איך להשתולל בכבישים ולחסל כל מיני "בני תרבות" אנינים מהסוג של המגיבים כאן. פשוט בושה.

פורסם

UoUo אתה באמת חושב שזה משנה?

 

בסופו של דבר,ההרוג אפילו לא נהג ברכב,ולך תדע אם הוא יכל לרדת ממנו בכלל במהלך כל המרדף הזה,גם אם הוא רצה.

 

אני גם לא יודע וכנראה שלא אדע,אבל אני לא ממהר להתנסח כמו רבים אחרים...מבייש.

פורסם
אותו אדם היה לוחם בצה"ל,שירת והיגן על המדינה,זה מספיק כדי לכבד אותו?או שגם על זה יש לך משהו להגיד?

 

ולא אין לי שום קרבה אל ההרוג או חברו.

תעשה טובה, הוא היה בצבא בדיוק שבוע.

פורסם

רועי, איפה ראית שרדפו אחריו ואיפה ראית שיש להם את כל הפרטים?

הרי אם היה להם רק את מספר הרכב, עו"ד של הנהג היה כבר מזמן אומר שזה לא הוא נהג אלא פופציץ, ובכלל הרכב שייך למחלקה אחרת...

מעבר לכך, אפשר דווקא לקיים דיון האם חובתם "לרדוף" אחריו כדי לעצרו שלא יגרום לתאונה (בהנחה שהוא למשל מתחמק מבדיקת שכרות), או שמא נזקי המרדף הצפויים חמורים יותר. בנוסף, כדאי לנסות ולחשוב האם התחמקות מבדיקה מעוררת גם חשדות אחרים, של למשל נשק ברכב וכו'.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

רועי5 - כלל לא בטוח שהיה שם מרדף. גם אם היה - לצד אשמת המשטרה יש אשם מכריע של הנהג, בין אם היה מרדף ובין אם לא. המשטרה מקבלת פה את ה-stick כשמגיע לה - כמו שבמקרה של השוטר שחר מזרחי הדברים לא היו כפי שהתקשורת ציירה אותם, כמו במדיניות האכיפה שלה ובעבירות אותן מבצעים השוטרים חדשות לבקרים וכמו, למשל, במקרה ה"עצור" שהיה לא מזמן, ולהבדיל אלפי הבדלות במקרה של השוטר שהרג את האופנוען בזריקת דיקט. המקרה הזה שונה.

 

אביאל - האם לשיטתך אנחנו צריכים להתעלם ממעשי הנהג רק בגלל שחברו נהרג?

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

AvielT

 

כנראה לא קראת את השרשור היטב כי את הביקורת סופג הנהג שרק נפצע קשה והיא לא מופנית כלפי ההרוג, שאפשר לזקוף לזכותו את הגיוס ליחידה קרבית , בניגוד להרבה אחרים שאינם מתגייסים.

 

הביקורת מופנית כלפי משפחת ההרוג שעושה עליהום על השוטרים, שפעלו לדעתם שלא כדין.

 

אם אכן זה כך , נדע על כך כאשר יעמידו לדין את האחראים לכך או שתצא הודעה כי פעלו כיאות.

 

אני אישית מקווה שמותר להם לרדוף אחריו ולגרום לכך שייעצר לפני שקורית תאונה ולא אחרי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה בהחלט צודק, והשרשור הזה רווי בגזענות כמעט סמויה, הרי אתם משתמשים ב"ערס" כמילת קוד מוסכמת למזרחי

 

מציע לכם להסתכל היטב במראה ולהכיר בגזענות שלכם.

 

ואיך הציטוט הדבילי שלא לדבר על ההכללה הגורפת שבתגובה שלך מתיישבים עם הכינוי שלי? :roll:

פורסם

אולי הוא חשב שהיה לך typo והניק שלך בכלל V-TON

 

 

 

זה מהתיקים של המעושרות

 

 

8)

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
תעשה טובה, הוא היה בצבא בדיוק שבוע.

 

...אז הוא מוגדר עכשיו "חלל צה"ל" ?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

כן

 

ופורסמה אף מודעת אבל על ידי הצבא

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש


×
×
  • תוכן חדש...