Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נו באמת, הכל עובר עלייך וקקה בידך.

 

אני מזרחי, ואין לי שום בעיה עם זה שכשמדברים על ערסים מתכוונים לרוב בנכדי יוצאי עדות המזרח.

אני מודע לחלוטין לעובדה שרוב אותם צעירים הם ''מזרחיים''.

אני צעיר. (תחת משתמש זה כותבים שני אנשים)

אני בד"כ ממעט לצאת מהבית, אך בימים שאני כן יוצא, אני רואה מי אותם הילדים שמכונים "ערסים". נכון, יש בניהם אשכנזים. אך רובם מזרחיים, אין מה לעשות, כנראה שהחינוך הלקוי רווח יותר בקרב יוצאי עדות המזרח.

לא צריך שום מחקר על מנת להוכיח זאת, זה ברור כמו השמש בצהרי יום קיץ ישראלי.

אני אותו נער שלמד עד לא מזמן בבית הספר, וראה מי הם "המופרעים" של בית הספר. תאמינו לי ששמות משפחה כמו ביטון, שלוש, וסוויסה היו נפוצים שם הרבה יותר משמות כמו דנילוביץ' ופישר, שכמובן שהאחרונים הופיעו, אך לחלוטין לא באותה התדירות.

תפסיקו להצטדק יותר מדי, זה לא נכון ואף שגוי לדעתי. אם בבית הספר היו מעמידים את אותם ילדים במקום, כבר בגילאים מוקדמים, אולי כל המקרים האלו היו נמנעים. (אבל זה כבר נושא לאוף טופיק).

הבוז לך.

 

 

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
כאשר מישהו לא יודע רצוי שישתוק

 

קרא כאן את כלל 5 מכללי הפורום

 

לא יודעים את התשובה בוודאות, אל תענו !

אם ראיתם שאלה שאתם לא יודעים את התשובה עליה, אנא חסכו משאר חברי הפורום את תשובתכם הלא מלומדת. לפעמים אף אחד לא יודע את התשובה, ומכאן מתפתח דיון ;

בד"כ, עדיף לבלום את הפה ולתת למי שיודע לענות. בפעם הבאה שישאלו, גם אתם תדעו את התשובה. כאשר אתם עונים ללא ידע, אתם טועים, מטעים וגורמים לאנשים שיודעים את התשובה לאבד רצון לענות.

 

יקירי,

הייתי מסכים עם דעתך במקרה אשר "בשאלה ותשובה" עסקינן.

לעומת זאת במקרה דנן מתנהל סיעור מוחות ציבורי, כך שטענתך בעניין "כלל 5.." הנ"ל ריקה מתוכן ואינה רלוונטית.

 

נכון שכוונה לרצח לא היתה כאן וזאת כל משפטן בתולי ידע, אך אל נא תשכח כי רוב האזרחים הינם בגדר הדיוטות.

בתור חברה החותרת לסובלנות ושדוגלת בריבוי דעות וליברליזם פוליטי, הייתי מצפה ממך לא לחסום פיות ולהשתיק את חבריך.

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

ישה, מה זו המגננה הזו שנפלה עליך? אתה מכיר את הבחור או שהיית מעורב במקרה דומה? או מכיר מישהו קרוב שהיה?

הרי ברור שהריגה (לפחות לדעתי הבלתי מחייבת) יש פה, בשל הפזיזות, ולא רק רשלנות. אז דימה אותו אחד המשתתפים לרוצח, משום שהנושא בוער בו. ביג דיל. הרי חוסר האכפתיות של הבן-אדם שהרג את חברו ובקלות היה יכול להרוג עוד, ממש גובל בקצה העליון של קריטריון ה"הריגה". והסיבות שיש לברוח מביקורת משטרה הן, בעיקרן, ארבע: אתה מבוקש (אני מניח שלא, משום שהוא חייל); אתה נוהג ללא רישיון (אפשרי, אם כי שוב - הא חייל אז ממילא רוב הזמן הוא לא בבית, אלא אם הוא נהג בוס, ובכל מקרה - טוב שעצרו אותו אם הוא נוהג ללא רישיון); אתה מסומם; אתה שיכור. אם אתה מכיר סיבות אחרות, אשמח לשמוע. נכון, אף אחד מאיתנו לא יודע מה היתה הסיבה באמת - והיחיד שיודע - הנהג הרג אותו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
ישה בהחלט צודק, והשרשור הזה רווי בגזענות כמעט סמויה, הרי אתם משתמשים ב"ערס" כמילת קוד מוסכמת למזרחי,

והצביעות שלכם ממריאה פה לשיאים, קחו לדוגמה את השרשור מלפני שנתיים על ה 911 שהתרסקה איפשהו

עמוק בטריטוריה הלבנה ע"י בן-טובים (קרי אשכנזי) ופגעה בנוסעי מאזדה פשוטה, אף אחד (סרוניס, פרנקוס למשל ) משום-מה לא העז לקרוא לנהג רכב האלים ערס.

 

בז'רגון החדש אתם נקראים גזען 2.0

ציטוט:

"נגד ביקורת השפה: ערס זה לא מילה גסה

הדבר הראשון שניתן להבחין בו הוא שבניגוד לקודמיו, שעדיין גמגמו אל מול הביקורתיות המזרחית, הגזען 2.0 כבר לא מפחד לומר "ערס". במקום לקבור את המילה הזאת, הוא פשוט מנטרל אותה לכאורה וטוען שהיא לא קשורה למזרחים ("מזרחים או אשכנזים… ערסים בדיוק כמו כל השאר"). היא בסך הכל מסמנת התנהגות גסה וולגרית, שלא קשורה לשום עדה. הנדלמן סמית אפילו מגדיל ומייחס אותה לביבי וליברמן, שהם בהחלט לא מזרחים.

ההיפוך משיג את נצחונו בכך שכעת, מי שיטען ש"ערס" הוא כינוי גנאי למזרחים יהיה הוא עצמו עצמו זה שמייחס את הוולגריות למזרחים ויתויג כגזען. ההיפוך אמנם מבריק מבחינה רטורית, אך בסופו של דבר משולל יסוד. הדבר דומה לשימוש במילה "כושי": רבים טוענים כי זו אינה מילה גזענית, אלא בסך הכל מילה תנ"כית שהשימוש בה הורחב כדי לסמן את כל שחורי העור. עובדה, בשנותיה הראשונות של ישראל אף אחד לא ראה בה כינוי גנאי. אולם להוציא מבוגרים מסוימים, שעבורם השימוש במילה הוא אכן ניטראלי, המילה היא בבירור גזענית. זאת מהסיבה הפשוטה, שהיא הפכה כזאת ברגע שהחל השימוש בה כתרגום של הקללה "nigger".

למילים אין משמעות קבועה. כמו ש"faggot" היא מילת גנאי להומואים, למרות שבמקור היא מתייחסת לחתיכת גחל, כך "כושי" היא מילת גנאי משום שזאת המשמעות המקובלת שלה, בלי קשר לשימוש המקורי. עשו ניסוי: האם באמת תרגישו בסדר לקרוא לחבר/ה שחור/ה שלכם "כושי/ת"? אני חושב שלא. באותה מידה, "ערס" מתכוונת למזרחים משום שזהו השימוש המקובל בה. כך השתמש בה הנדלמן סמית במאמרו הראשון, כשלא חשש מביקורת. הוא "ניטרל" אותה רק כשהיה כבר בעמדת מגננה.

כמובן שאם מילים הן משהו שמשמעותו אינה יציבה, אפשר לטעון שמותר לשנות את משמעותן. לפי ניתוח זה, הגזען בעידן שאחרי הרב-תרבותיות לא מיתמם באשר להקשר של המילה "ערס", אלא עושה מעשה אמיץ ומשנה אותו. גם אם אתעלם מכך שבהקשר של מאמרו של הנדלמן סמית זוהי העלמת עין ברורה, הטיעון עדיין לא תקף. זאת מכיוון ששינוי משמעותה של מילה פוגענית הוא אכן מעשה אמיץ, אבל כשהוא נעשה על ידי הנפגע – לא על ידי הפוגע. הדגמה על השחורים באמריקה שוב תעזור: כמו שברור לרובנו למה מותר לשחור לקרוא לשחור אחר "ניגר" ככינוי חיבה, אבל ללבן אסור, כך צריך להיות ברור לנו למה מותר להוגים מזרחים להפוך את המילים "ערס" ו"פרחה" למקור של גאווה, אבל להנדלמן סמית אסור."

 

מציע לכם להסתכל היטב במראה ולהכיר בגזענות שלכם.

עד כמה שזכור לי מהשירות הצבאי ומהסביבה שגדלתי בה תמיד שמעתי את המשפט או המילים שנפלטו מחברה מזרחים "חתיכת אשכנזי" ולעולם לא הרגשתי פגוע או נעלב.

אני דווקא גאה בלהיות ערס פולני :-D

דרך אגב האתר שממנו תרמת את הקישור הינו מעוז של המזרחים הגאים וגם הפגועים.

איזה כייף לי :)

פורסם
להאשים את הנהג ברצח! ולשוטרים כל הכבוד!

 

להרוג מישהו תוך כדי שאתה נוהג שיכור זה רצח בכוונה תחילה! לא לותר לנהג ולפרסם כמה שיותר הודעות, כדי להגביר את המודעות שמדובר ברצח!

ולהורים שמאשימים את המשטרה, גם העורך דין הכי טוב לא יוציא את הבן שלכם מאשמה! בושה וחרפה להאשים את השוטרים שביצעו את עבודתם.

 

יקירי,

הייתי מסכים עם דעתך במקרה אשר "בשאלה ותשובה" עסקינן.

לעומת זאת במקרה דנן מתנהל סיעור מוחות ציבורי, כך שטענתך בעניין "כלל 5.." הנ"ל ריקה מתוכן ואינה רלוונטית.

 

נכון שכוונה לרצח לא היתה כאן וזאת כל משפטן בתולי ידע, אך אל נא תשכח כי רוב האזרחים הינם בגדר הדיוטות.

בתור חברה החותרת לסובלנות ושדוגלת בריבוי דעות וליברליזם פוליטי, הייתי מצפה ממך לא לחסום פיות ולהשתיק את חבריך.

כאן לא מדובר ידידי יקירי בסיעור מוחות כאן מדובר באחד שאין לו מושג בחוק ולכן הצעתי לו שישתוק.

 

אם תרצה המשפט באדום מדובר בלינץ טוקבקיסטי.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
ישה, מה זו המגננה הזו שנפלה עליך? אתה מכיר את הבחור או שהיית מעורב במקרה דומה? או מכיר מישהו קרוב שהיה?

הרי ברור שהריגה (לפחות לדעתי הבלתי מחייבת) יש פה, בשל הפזיזות, ולא רק רשלנות. אז דימה אותו אחד המשתתפים לרוצח, משום שהנושא בוער בו. ביג דיל. הרי חוסר האכפתיות של הבן-אדם שהרג את חברו ובקלות היה יכול להרוג עוד, ממש גובל בקצה העליון של קריטריון ה"הריגה". והסיבות שיש לברוח מביקורת משטרה הן, בעיקרן, ארבע: אתה מבוקש (אני מניח שלא, משום שהוא חייל); אתה נוהג ללא רישיון (אפשרי, אם כי שוב - הא חייל אז ממילא רוב הזמן הוא לא בבית, אלא אם הוא נהג בוס, ובכל מקרה - טוב שעצרו אותו אם הוא נוהג ללא רישיון); אתה מסומם; אתה שיכור. אם אתה מכיר סיבות אחרות, אשמח לשמוע. נכון, אף אחד מאיתנו לא יודע מה היתה הסיבה באמת - והיחיד שיודע - הנהג הרג אותו.

 

 

באר 72

 

קרא את השרשור לא תמצא מילה אחת שלי על טיב הנהג עדיין.

 

לכן אינני מגן עליו אלא תוקף את אלה מבינינו שעל פי תמונותיו ( גזעו ) קבעו את ערסיותו.

 

ערסים יש מכל העדות ומכל המינים ומכל הגילים.

 

וכאילו לפי הזמנה גזר דין מהיום , מקרה דומה כאילו משוכפל אבל עולה עליו בחומרתו כי....

 

הנהג היה שיכור הנהג היה שלול רשיון ולכן גם ללא ביטוח תקף , חברתו עימה עמד להינשא נהרגה כתוצאה מהתאונה והוא הצליח גם לפצוע אם וילדה ברכב בו התנגשו.

 

נגזרו עליו 7.5 שנות מאסר.

 

למעוניינים לקרוא אני מסב אתכם לסעיף 32 מגזר הדין העוסק במהות הענישה

 

http://elyon1.court.gov.il/heb/dover/3567986.pdf

 

ועכשיו לנהג "שלנו "

 

ערס בן ערס לפי התנהלותו והתנהלות משפחתו.

 

מקווה שעמדתי עכשיו ברורה לכולם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ישה, נצא מנקודת הנחה שהוא לא שתה כלל, לברוח הוא ברח? מהירות מופרזת הוא נסע? אדומים הוא חתך?

הוא אשם במוות של חברו, ועזוב את העניין המשפטי לרגע, הוא עשה טעויות שהפכו את המקרה בעייני לרצח, ולדעתי אחד כזה שלוקח הגה לידיים ובמודע (מודע כלומר לא שתוי כמו שאתה טוען) מבצע עבירות שבמזל לא נגמרו בעוד הרוגים, הוא רוצח!!

 

ונעסוק לרגע בעניין השתייה, הוא נעצר לבדיקת ינשוף וברח, אני לא חושב שבן אדם נקי היה בורח, קצת הגיון ישה.

 

מקווה שינקטו עם הנער הזה בהכי חומרה שיש,  ואולי באמת אין לי מושג בחוק אבל זכותי להגיד את דעתי זה פורום ציבורי.

 

 

אני מדבר מתוך כעס, על אף שאין לי קירבה לאף אחד שקשור במקרה, פשוט ההורים שלו מרתיחים אותי שהם מאשימים את השוטרים.

פורסם

ישה, אני בהלם או שאולי גם לא מופתע. קראתי בלינק שצירפת את קורות חייו של הנהג הפוגע ואין מילים חוץ מזילזול ותיעוב כאלה סוגים של חלאות אדם. עבירות סמים, הורים מכורים לסמים,אבא בכלל לא בתמונה כל חיי הנאשם, אבא מת ממנת יתר ועוד כל מיני דברים "טובים". מה יש לבחורה נורמטבית בת 23 לחפש בכזה "יצור"? חסרים היו גברים נורמאליים?

הייתי רושם השם ירחם אבל ברור שהוא לא מרחם. אלוהים שנותן להורים נרקומנים ואלכוהוליסטים להשריץ ילדים ככל העולה על רוחם ושמהם עוד יוצאים גם פושעים זה לא אל עם רחמים. ככה זה. כמו שנאמר "זה שמרחם על האכזרים, סופו שיתאכזר לרחמנים". מה שבטוח שללא כל צל של ספק שהאל הוא מלא מאוד ברחמים שאם לא היו גם רחמים בעולם ולא רק בו (יהודה עמיחי)

לא ייאמן שכאלה חלאות אדם חיים על פני האדמה הארורה הזאת.

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

ערסים - סוג מסוים של אנשים: בעלי רקע עברייני, תושבי שכונות רוויות פשע, בעלי חזות חיצונית מצועצעת, עטויים צמידי זהב ("גורמטים") ושרשראות מוזהבות, דוברים שפה עילגת, לא משכילים, ופעמים רבות נוהגים באלימות מילולית ופיזית.

מילים נרדפות: פושטאק וצ'חצ'ח. הדמות הנשית - פרחה, פקצה.

כיום, נפוץ המונח ערס בקרב בני נוער, חיילים וסטודנטים, והוא מיוחס בעיקר לדמויות "לא נחמדות" ולעיתים אפילו ,ללא קשר למוצא עדתי, כאלה שלא קיבלו את החינוך הנורמטיבי, המדברים בשפה רדודה וגסה, ול"עושי צרות" למיניהם.

 

ללא ספק במקרה של אותה תאונה הראשונה והשניה ("אמור לי מי חבריך ואגיד לך מי אתה") היתה התנהגות עבריינית.

כמו שאיתמר כתב - זו התוצאה של החינוך, בבית ובבית הספר...

לדעתי גם אין שום קשר להורדת גיל הזכאות לרישיון נהיגה ל-16 שנים ותשעה חודשים.

פורסם

dj_dani

 

על ההודעה שכתבת כעת לא היית מקבל ממני אפילו לעמוד בפינה. כאמור זכותך לחשוב כך גם אם מישהו אחר חושב אחרת.

 

בהודעה הקודמת כתבת לא את דעתך אלא נתת מינימום חוות דעת משפטית, ועל כך הערתי לך.

 

בגדול עמדתי לא רחוקה מעמדתך , אבל רצח לא היה כאן.

 

ומעשי הוריו המרתיחים , לא צריכים להשתמש בהם כנגד בנם. מעשיו חמורים גם כך.

 

קשה גם לשפוט את ההורים ואפשר אפילו לנסות להבין אותם כאשר קורית להם צרה שכזו ומנסים להאשים בכך את כל העולם ואשתו.

 

להאשים את עצמם ? נו הגזמנו.

 

ולגבי השתיה אני מניח כי שתה אבל שנית כל עוד אין הודעה משטרתית מוסמכת לא הייתי קובע זאת כעובדה , כי אפשר לשתות ועדיין לא להיחשב כשיכור , אף על פי שלפי גילו כמות השתיה המותרת לו היא שוות ערך אולי להרחת המשקה ולא לשתייתו..

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

קצת חורה לי הכותרת של הנושא הזה:

 

נמלטים, בהגדרה, זה ממשהו רע, שלילי, מאסון, החבר'ה האלה לא נמלטו - הם ברחו (כמו שפנים, כמו עבריינים) משוטר שרק ביקש לעצור אותם. הם אפילו לא הואשמו בשום דבר.

 

בנוסף - הנסיון הזה לא הסתיים באסון.

הוא היה עלול להסתיים באסון לו הרכב הבורח היה דורס ילדה, או פוגע באופנוען, או מתנגש ברכב אחר וגורם לנוסעיו של הרכב האחר לפגיעות קשות.

בסופו של יום, הבריחה האומללה הזו הסתיימה במהלך של ברירה טבעית, בו הפרט החלש יותר הוכחד עקב חוסר היכולת שלו להתמודד עם המציאות.

אסון?

אני לא חושב.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

הנסיך. , תגיד לי אתה רציני?! תעזוב רגע את טיפשות הנהג ,עזוב את זה שאולי הוא שתה , בנאדם נהרג!!! לא משנה בכלל מה הסיבה למותו,זה אסון !!!

תפסיקו לשחק אותה כאלה נאורים ותמימים ,כי אני בטוח שיש פה הרבה הורים שהבנים שלהם נוהגים באופן מאוד פרוע ואם חס וחלילה יקרה משהו דומה למישהו פה דעתו תשתנה באופן קיצוני(ולא ,אני לא מאחל את זה לאף אחד).

 

דרך אגב ,יום שבת שעבר אני וחבריי דיברנו עם אותו אדם ביציאה ממקום בילוי. רישיון יש לו , 90% שהוא היה שיכור ,כי הוא גם חזר ממסיבה (משק 77) שגם כאשר אני הייתי שם(לא בחמישי הזה) ,הייתי יכול להישבע שהיו שם כמה שיכורים שנהגו.

פורסם
בנוסף - הנסיון הזה לא הסתיים באסון.

הוא היה עלול להסתיים באסון לו הרכב הבורח היה דורס ילדה, או פוגע באופנוען, או מתנגש ברכב אחר וגורם לנוסעיו של הרכב האחר לפגיעות קשות.

בסופו של יום, הבריחה האומללה הזו הסתיימה במהלך של ברירה טבעית, בו הפרט החלש יותר הוכחד עקב חוסר היכולת שלו להתמודד עם המציאות.

אסון? אני לא חושב.

 

ומה היתה אשמת הנהג ברכב השני, שרק רצה להגיע בשלום ליעדו ?

למרות שמצבו הוגדר "קל", עדיין לא ניתן לדעת מה יהיה מצבו בעתיד פיזית ונפשית, עם כל ההשלכות שמסביב.

הפציעה הקשה - בד"כ זוהי נכות 100% וזאת בנוסף לכך שחברו נהרג, שתי המשפחות נהרסו ונשאר לו כתם לכל החיים.

אם זה לא אסון, אז מה זה ?


×
×
  • תוכן חדש...