Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 95
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המשפחה עצמה (לא זוכר של מי מהם) טוענת שזאת אשמת המשטרה.

בין אם היה מרדף או לא, האשם היחיד הוא הערס שישב מאחורי ההגה.

פורסם
מי כאן כתב שזו אשמת המשטרה :shock:

 

כאן.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4156226,00.html

 

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם

בכל פעם שמתרחשת תאונה כזו , אני מקווה שהאידיוטים

שברחו מהמשטרה לא ייקחו איתם עוד אנשים חפים

מפשע הנוסעים בכביש לעולם הבא!

סלע

פורסם

שכל בקודקוד אין לנהגים צעירים

 

(טוב - גם לא לא היה עד 2002)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

מה הקטע עם הסומבררו הצבעוני המצחיק הזה בחלק מהתמונות???

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לי אישית אין רחמים עליהם..הכביש נעשה טיפה יותר בטוח עכשיו

אחרי הכל הם הביאו את זה על עצמם והחוסר אכפתיות שלהם לחיי אנשים אחרים, כמו שניתן לראות כשחבר שלהם,שהיה "נסער" יצא לבקר אותו בבית חולים ועל הדרך דרס שני אנשים חפים מפשע שבמזל לא נהרגו..חלאה.

פורסם

נו, תסתכל על המשפחה ותבין למה הילדים יצאו ככה. גם בלי לדעת את העובדות הם ישר האשימו את המשטרה, ועוד בצורה המטופשת ביותר שהם יכלו לעשות. בושה לכתבים שפרסמו את זה בויינט.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מצטרף לחסרי הלב. גם לי אין שום רגשות חמלה כלפי המעורבים בתאונה זו (למעט הטראומה שנגרמה לשוטרים ונהג השרייד שצריך לומר מחר בבוקר הגומל).

 

זו התוצאה של החינוך, בבית ובבית הספר. נוער טיפש כתוצאה של מערכת חינוך כושלת והורים אימפוטנטיים גרמו להדרדרות של מדינת ישראל בכל התחומים, והמצב הזה רק הולך ומחמיר. במדינה עם כל כך הרבה טיפשים רק אכיפה חזקה וענישה מרתיעה יכולים לשפר את המצב בקלות ומהירות יחסית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אפשר להתנחם בכך שנהגים חפים מפשע בסביבתם לא נפצעו קשה.

 

באיזה מהירות צריך לנסוע כדי לגרום נזק כזה בכביש עירוני?

פורסם

"אב הבית" שבת שלום,

אינני אדם חסר לב כי אם הגיוני ורציונלי!

קשה לי להאמין כי אדם בר דעת היה מאשים את המשטרה במקרה דנן.

הרי ברור כקריסטל (לחלוטין) כי ההורים הם האשמים האמיתיים מאחורי המקרים הללו. הכח מתחיל ונגמר בחינוך!

והנה, אפילו לפני ששמעתי את טענתם (ההזויה) של ההורים לגבי התנהלותה של המשטרה, כבר הצהרתי בריש גלי שלדעתי ההורים הם האחראיים לתוצאה (בעקיפין ולא במישרין כמובן). ההורים הם אלה אשר הפקידו את רכבם בידי ילדיהם כמשחרים לטרף!

הזילות בחיי אדם ובכבודו הפכה מכת מדינה!

לעניין החבר הפושע "הנסער" אשר דרס, נותר לי רק להביע צער על כך שהוא עצמו טרם נאסף אל אבותיו.

ולגבי הנהג שבינתיים "רק" פצוע קשה, מקווה מאוד שבשבילו הגיהנום רק מתחיל.

 

יש בי עוד כל כך הרבה לגולל בנושא המצב החברתי, אך סבורני כי זהו אינו המקום.

 

שאו ברכה וסעו בזהירות,

ערב טוב לכולכם.

איש איש באמונתו יחיה

פורסם

משפחה אשמה או לא, רק אדם אחד ניתן לטעון כי על ראש כל הסיפור הזה קרה.

להלן הנהג. הוא זה החליט מה שהחליט, הוא זה שהפעיל את הרכב, הוא זה שקבע כי הרכב שלו יעבור אדומים, הוא זה שהחליט שהרכב יסכן את הסביבה, הוא זה שהחליט לנהוג בצורה שהוא נהג ובסוף גרם לנזק לעצמו להריגתו של חבר שלו.

 

המשפחה יכולה להיות הכי טובה עם החינוך הכי טוב שניתן, אך לנהג ניתן לבוא בטענות !

 

כמו כן זה שהם באו בתלונות למשטרה, אין מה לעשות,זה הכי נוח. לך תאתר את האדם על פי המספר לוחית. והאם זה רכב חברה או השכרה ? מה לעשות ?

ממה שניתן להבין מהכתבה, כי הרכב הנרדף הבין כי ניידת המשטרה סימנה לו לעצור, והנהג החליט לברוח, והניידת נסעה אחריו, הוא זיהה כי המשטרה אחריו והתחיל לנהוג בפרעות.... אשמת המשטרה ?:shock:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם

הם נראים שני ערסים - בפעם הראשונה אני יכול לומר

"כל הכבוד למשטרת ישראל!"

כואב לי על מותם של אנשים בכביש, אבל זה המחיר שאנחנו צריכים לשלם

על כך שאנחנו מוכנים להעלות אידיוטים לכביש, כמו שני הצרפתים שדרסו

את אותה בחורה (שחכתי לעאזזל את שמה)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
המשפחה עצמה (לא זוכר של מי מהם) טוענת שזאת אשמת המשטרה.

בין אם היה מרדף או לא, האשם היחיד הוא הערס שישב מאחורי ההגה.

 

גם המשפחות של ההרוגים שהתרסקו (לפני שנה לערך) על הטרמפיאדה של החיילים בצומת עין הקורא,

האשימו את "כול העולם ואחותו" ... ובעיקר את צה"ל והרשויות שמאשרות מיגון נגד פח"ע לחיילים.

 

הכול מתחיל מהחינוך בבית ! ועל זה נאמר, "זרעת רוח, סופך שתקצור סופה ..."

 

רענן


×
×
  • תוכן חדש...