היי חברים, התלבטתי בין הפיג'ו 208 והפאביה בהתחלה, לאחר נסיעת מבחן והתרבות כללית, הפיג'ו ירדה מהפרק. את הפאביה בגדול אני פוסל עקב האחריות המוקטנת.
ראיתי בשישי את היאריס בלק טופ ברמת האבזור הגבוהה ביותר ומאוד התרשמתי. ראיתי גם את הפולו ברמת האבזור הגבוהה ביותר וגם אותה מאוד אהבתי, להבנתי תהיה מהנה יותר לנהיגה מהיאריס. לטובת היאריס, שוק מעולה וסחורות מצויינת בעתיד (איך הבחירות של הפולו?).
אני נוסע די הרבה ברכב, אזור ה25K בשנה, הרוב נסיעות בין עירוניות. והתכנון שלי להחזיק בגדול את הרכב שלוש שנים ואז להשתדרג שוב.
מישהו יכול לייעץ לי?