Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקרי "מכונית החלומות" - 125000 ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8021 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

אילו היו לך כ- 125000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:  

186 הצבעות

  1. 1. אילו היו לך כ- 125000 ¤ , "מכונית החלומות" שהיית קונה היא:

    • הונדה סיוויק
    • טויוטה קורולה
    • מזדה 3 1.6
    • סובארו אימפרזה AWD GX
    • סיאט איביזה TDI
    • סמארט קבריו
    • פורד פוקוס 2.0
    • פז'ו 307 1.6
    • רובר 25
    • רנו מגאן 2 1.6


פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני יוצא תחת ההנחה שניתן להזמין את המכונית גם בגיר ידני וגם באוטומט ברוב המקרים. בחלק מהן היא מגיעה רק בגרסה ידנית, למשל האיביזה היא רק ידנית 6 הילוכים. אם אתם לא מכירים את האוטו ולא יודעים את זה, אז אולי כדאי שלא תצביעו לו בכלל :p

 

בנוגע לפוקוס - אני לא יודע אם ניתן להזמין גם ידני, יכול להיות. ובכל מקרה - הגיר לא מהווה כאן את השיקול העיקרי, רק המחיר. במחירים גבוהים יותר בכל מקרה רוב המכוניות מגיעות רק באוטומט (חוץ ממכוניות הספורט).

 

לסיכום - אם אתם רוצים להצביע למכונית מסוימת אבל לא סגורים על הגיר שאיתו היא מגיעה, ומשום מה זה קריטי בשבילכם, אז תעשו קצת שיעורי בית... בשביל מה יש לכם אינטרנט :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בחרתי בפוקוס מתוך הנחה שהיא הכי מהנה לנהיגה מתוך הרשימה

 

ה RUNX הוא לדעתי הרכב הכי משעמם ולא כייפי שקיים...

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

אף רכב פה לא יכול להיות רכב החלומות בשבילי ובסכום הזה הייתי קונה CC 2003 ועוד היה נשאר לי עודף

פורסם
אני בחרתי באימפרזה מכיוון שאני לא אוהב את צורת הסטיישן (כמו של המאזדה, הקורולה וכ'ו..)

 

ברכותיי, זכית לתואר "הסיבה ההזויה ביותר לבחירה".

 

תגידו, אני באמת צריך לכתוב בגדול "התמונות להמחשה בלבד" כדי שתקלטו??

 

:p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אף רכב פה לא יכול להיות רכב החלומות בשבילי ובסכום הזה הייתי קונה CC 2003 ועוד היה נשאר לי עודף

 

 

ואני הייתי קונה אימפרזה GT,אז מה? :wink:

תחשוב שאין יותר רכבים בעולם חוץ מה-10 האלה...אז איזה מהם היית קונה?

 

:lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם
אני בחרתי באימפרזה מכיוון שאני לא אוהב את צורת הסטיישן (כמו של המאזדה, הקורולה וכ'ו..)

 

ברכותיי, זכית לתואר "הסיבה ההזויה ביותר לבחירה".

 

תגידו, אני באמת צריך לכתוב בגדול "התמונות להמחשה בלבד" כדי שתקלטו??

 

:p

 

רוני

 

כנראה, כי אני בחרתי ב-307 בגלל הצבע

 

:p

פורסם
הסקרים הבאים (אחד בכל שבוע, לערך) יכללו מכוניות אשר המכנה המשותף היחיד לכולן הוא סכום הכסף שהן עולות כחדשות בארץ ישראל. עליכם לבחור את הדגם שהייתם רוצים לעצמכם לו היה לכם הכסף הזה להוציא (אך ורק על רכב חדש, כמובן).

רוני

 

להזכירכם (ובמיוחד לך MAX)

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

אולי אני באמת צריך לפרסם את אותו הסקר, רק בלי תמונות. אני מוכן להתערב שהתוצאות יהיו שונות לגמרי...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אולי אני באמת צריך לפרסם את אותו הסקר, רק בלי תמונות. אני מוכן להתערב שהתוצאות יהיו שונות לגמרי...

 

רוני

 

ואז לא יהיו תוצאות אלא רק שאלות איך נראה הרכב, מה ההבדל בין MK1 ל-MK3, מאיזו שנה זה ככה וש-MK2 היה יותר מוצלח.

 

אבל אולי אפשר לשים תמונות בשחור לבן :wink:


×
×
  • תוכן חדש...