Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החלקים מפורקים ונמצאים בבית במצב מצויין.

 

קומפננט הייבריד אודיו קלארוס+ טוויטר L1V1 במצב מצויין ללא סימן בקופסא המקורית שלו. 1300 שח.

 

מגבר 4 ערוצים סאנדאון 100.4 עבר תיקון במעבדה, עובד מצויין כמו חדש. 1000 שח.

 

סאב FI BL בגודל 15 אינץ עם כל השדרוגים האפשריים, 1500rms במצב מצויין, מגיע עם תיבה של 120 ליטר חיצוני, תיכנס לכל באגז. 1500 שח.

 

סאב אוריון h2 הסדרה הגבוהה של אוריון , 10 אינץ 2000rms! עוצמתי ודי מדוייק. מגיע בתיבה אטומה קטנה, במצב מעולה. 800 שח.

 

כל המוצרים בבית וכולם במצב מצויין, המחירים הם סופיים!, אין לי מנטליות ישראלית אז נא לא לבלבל לי במוח.

 

מוכן להחלפה על אקולייזר ברמה גבוהה, מונובלוק ברמה גבוהה שיהיה לפחות 1000rms ב1 אום, עדיף יותר.

 

אני מבת ים, בפרטי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה.

 

כל החלקים מפורקים ונמצאים בבית במצב מצויין.

 

קומפננט הייבריד אודיו קלארוס+ טוויטר L1V1 במצב מצויין ללא סימן בקופסא המקורית שלו. 1300 שח.

 

מגבר 4 ערוצים סאנדאון 100.4 עבר תיקון במעבדה, עובד מצויין כמו חדש. 1000 שח.

 

סאב FI BL = נמכר!

 

סאב אוריון h2 הסדרה הגבוהה של אוריון , 10 אינץ 2000rms! עוצמתי ודי מדוייק. מגיע בתיבה אטומה קטנה, במצב מעולה. 800 שח.

 

כל המוצרים בבית וכולם במצב מצויין, המחירים הם סופיים!, אין לי מנטליות ישראלית אז נא לא לבלבל לי במוח.

 

מוכן להחלפה על אקולייזר ברמה גבוהה.

 

אני מבת ים, בפרטי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הקפצה.

 

כל החלקים מפורקים ונמצאים בבית במצב מצויין.

 

קומפננט הייבריד אודיו קלארוס+ טוויטר L1V1 במצב מצויין ללא סימן בקופסא המקורית שלו. 1300 שח.

 

מגבר 4 ערוצים סאנדאון 100.4 עבר תיקון במעבדה, עובד מצויין כמו חדש. 1000 שח.

 

סאב FI BL = נמכר!

 

סאב אוריון h2 הסדרה הגבוהה של אוריון , 10 אינץ 2000rms! עוצמתי ודי מדוייק. מגיע בתיבה אטומה קטנה, במצב מעולה. 800 שח.

 

כל המוצרים בבית וכולם במצב מצויין, המחירים הם סופיים!, אין לי מנטליות ישראלית אז נא לא לבלבל לי במוח.U]מוכן להחלפה על אקולייזר ברמה גבוהה\ מונו סאנדאון 1500\רוקפורד 10001 יציב ב1 אום\הייפוניקס ברוטוס. מונו בן לא יותר[/u][/b]3-4 שנים כולל Bשלט באס./U]

אני מבת ים, בפרטי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

[b]הקלארוס יושב בבית במצב חדש! מחיר 1300 סופי

 

 

מגבר סאנדאון עבר תיקון במעבדה מקצועית, מה שאומר שהוא עובד כמו חדש. מחיר 1000 סופי, כמו jbl וחבריו רק טוב וחזק בהרבה

 

 

סאב אוריון אמריקאי, ה10 אינץ החזק בארץ 2000rms!, סאב שנשמע מדהים. 800 בלבד.

 

החלפות על מונו חזק לא ישן מדי ( 3-4 שנים) שיציב ב1 אום ( סאנדאון 1500\ברוטוס 2008\2010\רוקפורד 10001 ודומיו)

 

לא לחוץ למכור עקב מכירת הרכב, אז ללא הצעות מצחיקות.

 

מבת ים, בפרטי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

]הקלארוס יושב בבית במצב חדש! מחיר 1300 סופי

 

 

מגבר סאנדאון עבר תיקון במעבדה מקצועית, מה שאומר שהוא עובד כמו חדש. מחיר 1000 סופי, כמו jbl וחבריו רק טוב וחזק בהרבה

 

 

סאב אוריון אמריקאי, ה10 אינץ החזק בארץ 2000rms!, סאב שנשמע מדהים. 800 בלבד.

 

החלפות על מונו חזק לא ישן מדי ( 3-4 שנים) שיציב ב1 אום ( סאנדאון 1500\ברוטוס 2008\2010\רוקפורד 10001 ודומיו)

 

]לא לחוץ למכור עקב מכירת הרכב, אז ללא הצעות מצחיקות]

 

מבת ים, בפרטי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
]הקלארוס יושב בבית במצב חדש! מחיר 1300 סופי

 

 

מגבר סאנדאון עבר תיקון במעבדה מקצועית, מה שאומר שהוא עובד כמו חדש. מחיר 1000 סופי, כמו jbl וחבריו רק טוב וחזק בהרבה

 

 

סאב אוריון אמריקאי, ה10 אינץ החזק בארץ 2000rms!, סאב שנשמע מדהים. 800 בלבד.

 

 

]לא לחוץ למכור עקב מכירת הרכב, אז ללא הצעות מצחיקות]

 

מבת ים, בפרטי.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

למי שלא מבין, הקלארוס במצב חדש לחלוטין!. הטוויטר הוא יותר טוב מהמקורי שבא עם הסט. 1300 זה מחיר מצויין לסט ברמה הזאת שבקושי שומש.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

האוריון נמכר.

הסאנדאון לא רלוונטי.

 

נשאר הקלארוס+l1. מצב חדש, יושב בקופסה המקורית. 1300 שח. אפשרות החלפה בסאב זול, התנגדות סופית 4 אום.

אני מבת ים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

]האוריון נמכר.

הסאנדאון לא רלוונטי.

 

נשאר הקלארוס+l1. מצב חדש, יושב בקופסה המקורית. 1300 שח. אפשרות החלפה בסאב זול, התנגדות סופית 4 אום.

אני מבת ים.[/]

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קלארוס ב1300 ומגבר סאנדאון כולל שלט באס ב1000 רלוונטים. שניהם בבית בקופסאות המקוריות במצב חדש.

 

אפשרויות החלפה על מונו חזק ב1 אום, או ארסנל 12 אינץ 2 סלילים של 4 אום.

אני מבת ים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קלארוס ב1300 ומגבר סאנדאון כולל שלט באס ב1000 רלוונטים. שניהם בבית בקופסאות המקוריות במצב חדש.

 

אפשרויות החלפה על ארסנל 12 אינץ 2 סלילים של 4 אום.

אני מבת ים.

מגיע למפגש מרכז הקרוב עם מישהו מעוניין במוצר תעדכנו אותי..

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

קלארוס ב1300 ומגבר סאנדאון כולל שלט באס ב1000 רלוונטים. שניהם בבית בקופסאות המקוריות במצב חדש.[/b]

 

אפשרויות החלפה על מונו חזק ב1 אום, או ארסנל 12 אינץ 2 סלילים של 4 אום.

אני מבת ים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

הסנדאון נמכר.

 

נשאר רק הקלארוס. 1250 שח לסט שהוא כמו חדש עם טוויטר יותר טוב מהסט המקורי.

 

אפשרויות החלפה על ארסנל 12 אינץ 2 סלילים של 4 אום או מונו חזק שיציב ב1 אום.

 

אני מבת ים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הסנדאון נמכר.

 

נשאר רק הקלארוס. 1250 שח לסט שהוא כמו חדש עם טוויטר יותר טוב מהסט המקורי.

 

אפשרות החלפה על מונו חזק שיציב ב1 אום.

אני מבת ים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...