Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5329 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום שלום,

 

ב-2013 לרכבי ימלאו 30 שנה.

בינואר 2012 יפוג הטסט של הרכב, ההתלבטות היא אם להקפיא, וכאן השאלה-

 

אם ארצה לחדש את הטסט במהלך 2012, נגיד בחודש אוקטובר.

האם אני ניגש לטסט וממשיך את החודשיים טסט שנותרו לי, ללא תשלום אגרה?

 

מה בדיוק משמעותה של הקפאת רשיונות מבחינת הטסט?

 

אין לי זמן מיותר לטייל במשרד הרישוי, ולכן מבחינתי לא לשלם טסטים עד האספנות.

השאלה פה אם בשנה הבאה ארצה לנסוע עם האוטו, הקפאה נותנת לי עוד חודשיים ללא תשלום?

 

תודה

פורסם

שאלתך לא לגמרי ברורה, אבל אנסה להבהיר:

 

הקפאה (או "ביטול-הפקדה" במושגי משרד הרישוי) - משמעותה שאתה לא משלם אגרה על תקופת ההקפאה. שום דבר מעבר לכך.

 

אם באוקטובר 2012 תרצה "להפשיר" את ההקפאה, תחויב על החודשים שנותרו עד סוף השנה, ותצטרך לעבור טסט, כמובן (חשבת שבישראל יתנו לך לנסוע חינם?)

 

אבל כיון שאינך רוצה "לטייל" במשרד הרישוי, האפשרות הפשוטה ביותר היא לא לעשות דבר - לא לשלם, ולהמתין עד ינואר 2013, אז תוכל לעבור לסטטוס "אספנות" ללא תשלום כל חובות עבר.

 

ואם "נורא" תרצה לטייל (פעמים בודדות) עם הרכב לפני ינואר, תוכל להוציא (נדמה לי עד 3 פעמים בשנה) אישור תנועה זמני ל- 48 שעות (דאג שיהיה לך ביטוח....). לא תוכל לעשות זאת אם הקפאת את הרשיון. במצב זה, הרכב "קפוא" לגמרי ואסור לנוע בו.

 

מקווה שהפחתתי את לבטיך....

עודד

פורסם
שאלתך לא לגמרי ברורה, אבל אנסה להבהיר:

 

הקפאה (או "ביטול-הפקדה" במושגי משרד הרישוי) - משמעותה שאתה לא משלם אגרה על תקופת ההקפאה. שום דבר מעבר לכך.

 

אם באוקטובר 2012 תרצה "להפשיר" את ההקפאה, תחויב על החודשים שנותרו עד סוף השנה, ותצטרך לעבור טסט, כמובן (חשבת שבישראל יתנו לך לנסוע חינם?)

 

אבל כיון שאינך רוצה "לטייל" במשרד הרישוי, האפשרות הפשוטה ביותר היא לא לעשות דבר - לא לשלם, ולהמתין עד ינואר 2013, אז תוכל לעבור לסטטוס "אספנות" ללא תשלום כל חובות עבר.

 

ואם "נורא" תרצה לטייל (פעמים בודדות) עם הרכב לפני ינואר, תוכל להוציא (נדמה לי עד 3 פעמים בשנה) אישור תנועה זמני ל- 48 שעות (דאג שיהיה לך ביטוח....). לא תוכל לעשות זאת אם הקפאת את הרשיון. במצב זה, הרכב "קפוא" לגמרי ואסור לנוע בו.

 

מקווה שהפחתתי את לבטיך....

 

כרכב מיושן מעל 20 שנה ,כמה פעמים יש לבצע טסט כל שנה ?

פורסם

רכב מיושן חייב טסט כל חצי שנה, רכב אספנות רק פעם בשנה (ועל זה נאמר תודה למועדון ה-5).

אסי

1994 pontiac firebird formula

1971 Ford Torino Brougham 351w

פורסם

שאלה לOFURST

 

אם הרכב קפוא ,ואני רוצה להפשירו אוכל לקבל 48 שעות לסידורים הראשוניים ?

מה קורה אם קיבלתי אישור כזה עשיתי טסט ואחרי כן החלטתי להשיב חזרה את הניירת אחרי ששולמה ?

 

שתי שאלות :

האם הזכות תיזקף לזכותי צמודה לעליות מ.הרישוי ?

האם בעקבות הטסט שעברתי אקבל עוד 23 חודש קדימה ללא מכון תקנים ?

פורסם
שאלה לOFURST

 

אם הרכב קפוא ,ואני רוצה להפשירו אוכל לקבל 48 שעות לסידורים הראשוניים ?

מה קורה אם קיבלתי אישור כזה עשיתי טסט ואחרי כן החלטתי להשיב חזרה את הניירת אחרי ששולמה ?

 

שתי שאלות :

האם הזכות תיזקף לזכותי צמודה לעליות מ.הרישוי ?

האם בעקבות הטסט שעברתי אקבל עוד 23 חודש קדימה ללא מכון תקנים ?

 

אני לא גורם מוסמך, אך מנסיון שלי, ובעיקר מקריאה של התקנות אפשר להבין כי (למעשה "כן" על כל שאלותיך...):

1. רכב "מופקד" אסור בתנועה, אך ודאי כי במעמד "הוצאה מהפקדה" תוכל לקבל אשור תנועה זמני ל-48 שעות (שעת התחלה כרצונך..) לטיפול ונסיעה לטסט.

2. אם עברת טסט, ומיד אתה מפקיד את הרשיון שנית, יש לזכותך 24 חודש (פחות יום. למה רק 23?) עד שתחויב בבדיקת מעבדה. ואכן, התשלום עבור התקופה העודפת יעמוד לזכותך (כנראה שצמוד לאגרות הרישוי).

עודד

פורסם

תודה על תשובתך .

 

לדעתי להשאר תלוי על יום אחד לפני עונש המעבדה קצת מסוכן עם רכב מיושן ,מספיק שהשתבש משהו בדרך היסורים אל הטסט (מכונאי חולה ,תקלה מפתיעה ,או כל מרעין אחרים ) ואז אין רחמים ,ישר לתקינה בתוספת קנס 700 שקל .

לכן בשביל השקט אני סופר תמיד 23 ,הראש שקט ולחוץ פחות .

 

אם יש למישהו השגות לגבי המשיב לשאלתי אשמח להתעדכן .

 

תודה .

×
×
  • תוכן חדש...