Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי את האוטו לפני 20 יום. הרכב הוא מליסינג תפעולי והיום בפעם הראשונה הפעלתי את המגבים.

הגומי של המגבים מייצר רעש נוראי במגע עם החלון הקדמי. כאילו אני מנגב חלון יבש לחלוטין (היה גשם זלעפות בחוץ).

האם יכול להיות שבגלל שזה ליסינג הביאו לי מגבים סוג ד'? יש דרך לטפל בזה לבד או לבקש להכניס למוסך?

 

תודה מראש

פורסם

הסיבה לכך שציינתי שמדובר בפולו GTI היא כדי שאם יתקל בשירשור בעלים של אחד כזה, הוא יוכל לומר לי אם גם אצלו זה היה ככה או שאולי חברת הליסינג ביקשה מהיבואן להחילף לדגם זול יותר.

פורסם

תתקשר למוקד של חברת הליסינג ותבקש החלפה למגבים מקוריים באחריות , לא יסכימו תבקש מנהל קצת צעקות ותקבל מה שתירצה .

או שפשוט תבקש שיבואו להחליף לך מגבים למשהו פשוט שהם שמים לרוב הלקוחות בלי הרבה צעקות .

HU: Clarion CZ702 AMP 1 : Celestra FA475x

AMP 2: Phoenix Xenon 400.1 Sub: Seas Lotus

COMP : Ground Zero Uranium

[h=1][/h]

פורסם

אם תגיע למשרדים ישלחו אותך למוסך, מה עשית בזה?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

היתה לי בעיה דומה באודי. לא בטוח שהמגב זהה אבל שווה לנסות: המגב יושב בתוך פרופיל מתכת ויש מעין זנבון כזה של גומי לכל אורכו שצריך להיות מחוץ לפרופיל. לפעמים חלק ממנו נכנס לתוך הפרופיל ואז המגב לא מנגב טוב. נסה לחלץ החוצה את הזנבון הזה בעזרת מברג או מפתחכ

פורסם
הסיבה לכך שציינתי שמדובר בפולו GTI היא כדי שאם יתקל בשירשור בעלים של אחד כזה, הוא יוכל לומר לי אם גם אצלו זה היה ככה או שאולי חברת הליסינג ביקשה מהיבואן להחילף לדגם זול יותר.

ייצרן הרכב לא מספק רכב עם מגבים בעלי איכות יירודה לפי דרישת חברת הליסינג בארץ.

 

אולי ברכבי מאזדה אפשר להזמין רכב עם איבזור יירוד עד כדי בחירה בין מגבים זולים ליקרים.

איזה כייף לי :)

פורסם

יתכן והרכב עמד בשמש תקופה ארוכה לפני שקיבלת אותו והמגבים התייבשו, כל מגב בין הזול ביותר ליקר ביותר בשמש יכול להתייבש, זה רק עניין של זמן.

פורסם
ייצרן הרכב לא מספק רכב עם מגבים בעלי איכות יירודה לפי דרישת חברת הליסינג בארץ.

 

אולי ברכבי מאזדה אפשר להזמין רכב עם איבזור יירוד עד כדי בחירה בין מגבים זולים ליקרים.

בחברת הליסינג עושים כמה דברים .

מחליפים את השטיחים לשטיחים זולים ופשוטים

מחליפים את המגבים לסוג זול

עבדתי תקופה בחברה כזו כך שאני יודע איך דברים מתנהלים .

פורסם
אם תגיע למשרדים ישלחו אותך למוסך, מה עשית בזה?

 

איתמר.

 

לא בטוח. להחליף וישרים זה לא ביג דיל (אבל אני לא יודע לעשות את זה :-))

פורסם
היתה לי בעיה דומה באודי. לא בטוח שהמגב זהה אבל שווה לנסות: המגב יושב בתוך פרופיל מתכת ויש מעין זנבון כזה של גומי לכל אורכו שצריך להיות מחוץ לפרופיל. לפעמים חלק ממנו נכנס לתוך הפרופיל ואז המגב לא מנגב טוב. נסה לחלץ החוצה את הזנבון הזה בעזרת מברג או מפתחכ

 

יש לי ידיים שמאליות אבל זה בהחלט שווה לבדוק.

×
×
  • תוכן חדש...