Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרוטים על BX


עפר שורץ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו,

זה קרה,

קניתי מחדש את הסיטרואן הישנה והאהובה שלי.

לבן שלי יש בר מצווה, ואין מתנה טובה יותר מהרכב האהוב והמפתיע - סיטרואן BX GTI ידנית שחורה שנת 1992.

אומנם היא עדיין לא "אספנות" לפי תקנות משרד התחבורה, אבל :

רכב שיש לו נשמה,

רכב שיש לנו (אני ובני) סנטימנטים עצומים אליו,

רכב שאין יותר מדי רכבים כמותו בארץ (וממש לא חשוב למה :-) )

רכב שנמכר לפני חמש שנים ומאז מבוצעים חיפושים אחריו עד שנרכש בחזרה.

 

כל אלו מעידים כי זה רכב אספנות אמיתי.

 

אז מייד אחרי הקניה הוא הגיע למוסך וובקלות מדהימה (אפילו לסיטרואן) התמלא דף שלם בתיקונים הנדרשים.

 

בשלב ראשון הוחלפו כל הבומבות והנוזל ההידאולי - לאחר ניקיון המערכת כמובן,

הוחלפו ציריות וגומיות לשני הגלגלים,

תושבת מנוע תחתונה, ומיסב מרכזי לציריה,

כרגע מבוצע טיפול למזגן ואח"כ נתחיל בפעילויות האמיתיות של הקוסמטיקה, הסאלון, הפלסטיקים (....ויש הרבה) ועוד הרשימה ארוכה.

לא סתם כינוי החיבה שלה הוא : ביאיכס (Bאיכס),

בקרוב אשתף את התמונות.

 

מטרת השירשור היא לתעד את הפרוייקט אך גם לשמוע אם יש כאן אנשים עם חלקים או רכבים לפרוק שאוכל להשתמש ולהעזר בהם (בסכומים המתאימים לBX)

חג שמח ומועדים לשמחה

 

עפר שורץ

פורסם

אז מייד אחרי הקניה הוא הגיע למוסך וובקלות מדהימה (אפילו לסיטרואן) התמלא דף שלם בתיקונים הנדרשים.

לא סתם כינוי החיבה שלה הוא : ביאיכס (Bאיכס),

:brickwall:

פורסם

ה-1.6 היא חד או רב נקודתית?

 

אגב רכב מקסים, חיפשתי - לא מצאתי, אז קניתי 205 XR (שתי דל' 1.4) עד לאספנות, ובעתיד תהיה לה אחות גדולה (BX).

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

ורק לי יש GTI 1900 ידנית מקורית זרוקה בחניה ומעלה אבק?

אגב, אם לא עשתה טסט שנתיים, אפשר להקפיא רשיונות או שצריכים קודם לשלם?

 

רק לארץ הגיע דגם 1600 (כמו אחותה ה205 GTI) בגלל בעייות מיסוי.

וההזרקה היא רב נקודתית של בוש.

פורסם

הדגם של ה1600 הגיע עד שנת 1989 (למיטב ידיעתי). אחרי זה כולן הגיעו 1900.

שלי כמובן 1900.

 

כמו בצבא כך בבי-איכס,

אין דבר כזה "זרוקה",

היא בהמתנה להשבחה ..... :-)

פורסם

עופר ידידי,

המון בהצלחה.

כל אחד והשריטה שלו :-)

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם

תתחדש!!!

 

לאייל: אין בעיה להפקיד את הרישיונות- אבל האוטו בכל מיקרה כבר חייב בבדיקת התקינה... אגב נראה לי שגם האדום שלי, אני חושש שלא הספקתי לעשות לו טסט!:-(

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אז זה אומר שכשאחליט להחזיר אותה לכביש אצטר לשלם 2 אגרות ובדיקת תקינה?

אם זה כך אז לא נורא.

בינתיים לפחות אשמור עליה ואעשה טיפולים לפי הספר.

פורסם

תמונות?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

1.9 ידנית...

אין כמוה!

אני רק חושש שללא ידע טוב במכונאות וגריז בציפורניים אתם אולי קצת תתאכזבו...

דורשת תחזוקה מונעת והיכרות מעמיקה,

אני אומר את זה מניסיון של מעל 12 שנים עם ה- BX שלי...

תתחדשו!

יש לי חומר טכני בלי סוף - אם תצטרך משהו אל תתבייש,

אלעד.

פורסם

אל דאגה, זו הBX הרביעית שלי מאז 1998.

עשיתי כבר הכול כולל החלפת תמנון, סטרטר, אלטרנטור, פירוק ראש וצינורות לחץ גבוה.

אני מכיר את המחלות בעל פה.

והבחורה היפה שלי בקושי נסעה 20 קילומטר בשנתיים האחרונות ומצבה הבריאותי אמור להיות שפיר.

פורסם

אייל?

האמת שפניתי לפותח השרשור,

בידנית 1.9 התכוונתי ל"נורית" שלי...

בכל מקרה אם תצטרך עזרה כלשהי (עצה, כלים, חלקים, עזרה או כל דבר אחר) אשמח,

אלעד.

×
×
  • תוכן חדש...