Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרוטים על BX


עפר שורץ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5366 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אל דאגה, זו הBX הרביעית שלי מאז 1998.

עשיתי כבר הכול כולל החלפת תמנון, סטרטר, אלטרנטור, פירוק ראש וצינורות לחץ גבוה.

אני מכיר את המחלות בעל פה.

והבחורה היפה שלי בקושי נסעה 20 קילומטר בשנתיים האחרונות ומצבה הבריאותי אמור להיות שפיר.

 

כתוכננה הסיטרואן לראשונה היא נועדה להימכר רק למכונאים מומחים ומהנדסי מכונות (שנה ד').

משהו השתבש שם והיא נמכרה בטעות גם לאוכלוסיה תמימה. וכשלא היתה ברירה, כל אחד

מבעליהם של הסיטרואנים הסב מקצוע למכונאי רכב....

 

אגב, בעל סיטרואן בעבר או בהווה מתקבל אוטומטית לטכניון ללא בחינות קבלה, המגבלה

היחידה היא הגעה בנסיעה בסיטרואן עד לחניון והחוצה...אף אחד לא מימש את הזכות הזו עד היום...

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אתה לא מדייק.

הרכב תוכנן ע"י צרפתי שהיה מאוהב בבחורה איטלקית.

הצנרת נבנתה בהשראת הספגטי.

הבלמים נבנו בהשראת הרוטב והבולמים בהשראת מיטת המים בבית המלון.

 

אבל מה? יצאה לו בחורה צרפתיה שמחפשת צומי 24 שעות ביממה ואבוי לך אם לא...שפריץ בעין מובטח.

 

אגב, ד"ש לבעל הBX מהמפגש שלכם בימי שישי. מאחיו...:wink:

×
×
  • תוכן חדש...