Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

מגיב באיחור ניכר :D

 

Murzalika - גם לי יש גלקסי S20+ כמו שהמגיב שלפניי כתב,אותם רשמים בדיוק (מטעין פעם ביום,מצלמה טובה,מכשיר מהיר ולא נתקע מדי פעם או כל מיני תקלות מוזרות)

 

בקיצור - קניה בטוחה,עדיפות ליבואן רשמי רק בגלל העדכונים,בענייני אחריות אל תטרחי איתם בכלל,ישאירו אותך לחכות שבועיים עם מכשיר בשקל 90,וכמובן תודעת שירות בתחתית (אין תקלה,את סתם מדמיינת \ את הרסת את המכשיר \ קורוזיה \ שאר שטויות)

 

גילוי נאות,המכשיר ברשותי כחצי שנה,וכבר כחודש בא לי על הפיקסל 4 XL :)

עריכה אחרונה על ידי ezuf
  • אהבתי 1

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הוואווי פי10 פלוס שלי בתהליכי גסיסה מתקדמת (המצלמה הצבעונית מתה, הבטריה כבר מתחילה לעשות בעיות ונטענת יחסית לאט) לצערי, אם לא לא הייתי מחליף בכלל.

מתלבט אם לקנות את ה- oneplus nord 5g באילת (משהו כמו 1450-1500) או לחכות ל- oneplus 8t שיגיע לארץ. יש למישהו מושג מנסיון עבר מה יהיה המחיר בארץ?

בגדגול השימושים שלי פשוטים לגמרי, ווצאפ אינטרנט וכו'. לא משחק בטלפון. הייתי שמח שתהיה מצלמה טובה (כשקניתי את הוואווי היא הייתה מובילת השוק).

מעדיף לא לוותר על 5g כי אני בד״כ מחזיק טלפון עד שהוא מתפגר ובשלב מסויים זה יהיה משמעותי. ואני מתנגד עקרונית לטלפונים עם מסך קמור זה מעצבן אותי.

מה אומרים?

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

למה לקנות 8T (שיעלה בניחוש מושכל 3K ומעלה, בטח בהתחלה) כשאתה לא משחק וכו'?

 

יש גם את האופציה של הגוגל פיקסל למיניהם. למה אתה צריך כרגע 5G? והאם כדאי לך לבחור טלפון פחות טוב / יותר יקר בשביל זה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תבדוק את הפוקו f2 או oneplus nord, שניהם מעולים, שניהם 5g אתה לא יכול ליפול עם אף אחד מהם. הפוקו חזק יותר, הורד מערכת הפעלה נוחה יותר. שניהם מעולים ועולים סביב ה1500

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

פורסם

שוב, עניין של גודל מסך מועדף.

 

וצריך לזכור, אין ייבוא מסודר של פיקסל לישראל, וכשהם מגיעים, הם יקרים מדי.

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש בייבוא של מובייל ישראל שהם גם ככה היבואן המועדף עליי

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אצל KSP:

 

3a 64GB ב-1600 שקל (1366 באילת)

4a 128GB ב-1925 שקל (באילת 1645)

 

לא מחיר מתורגם מדולרים אבל לא רע בכלל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

כמו שאמרו חז"ל: What Nigga?!

 

3a זה דגם פג תוקף. לא מוכרים יותר.

4a עולה $350, שזה יוצא (אחרי הפיחות...) 1,184.27 ש"ח (בערך)

 

תוספת מחיר בארץ של מעל 60% הופך את המחיר לא רק לרע, אלא גם למחורבן למשעי.

להביא מחו"ל...

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם יש אפשרות להביא מחו"ל זה כמובן עדיף, אבל 1184 שקל זה לפני מכון התקנים וכל השיט הזה (שמובייל ישראל מעבירים מכון התקנים, מביאים קופסה סגורה עם מטען מקורי איפה שרלוונטי וכו').

תוסיף על זה 17% מע"מ שאתה משלם בכלל לכץ ואתה מגיע לפני רווח של יבואן וחנות לאיזה 1600 שקל לדעתי. רק מתשלומים למדינה.

אם אתה מביא במזוודה אתה כמובן לא משלם למכון תקנים ולא מע"מ.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אם יש אפשרות להביא מחו"ל זה כמובן עדיף, אבל 1184 שקל זה לפני מכון התקנים וכל השיט הזה (שמובייל ישראל מעבירים מכון התקנים, מביאים קופסה סגורה עם מטען מקורי איפה שרלוונטי וכו').

תוסיף על זה 17% מע"מ שאתה משלם בכלל לכץ ואתה מגיע לפני רווח של יבואן וחנות לאיזה 1600 שקל לדעתי. רק מתשלומים למדינה.

אם אתה מביא במזוודה אתה כמובן לא משלם למכון תקנים ולא מע"מ.

 

מה מענין אותי מכון התקנים?

כל סלולרי אחר נמכר בארץ, פחות או יותר, במחיר חו"ל. גם הם עוברים תקינה וגם עליהם משלמים מע"מ.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

כי היום כמעט כל טלפון מגיע עם מטען מהיר? ואם לא עובר מכון התקנים אז פותחים את הקופסה בחו"ל, שולפים את המטען, ובארץ נותנים לך מטען של שקל וחצי במקום המטען המהיר.

לך תקנה מטען מהיר תגלה שזה בקלות 150 שקל (ואם זה מיוחד כמו של OnePlus וכאלה זה גם יותר).

 

ואם אתה משווה ליבואן כמו סאני שמביא אלפי יחידות ומשלם פעם אחת מכון התקנים לעומת יבואן מקביל שמשלם פעם אחת מכון התקנים על עשרות אולי מאות בודדות של יחידות אז נו. אני מנחש שאתה יודע מה זה הוצאה קבועה שמתחלקת על X מוצרים לעומת אותה הוצאה קבועה שמתחלקת על 10X מוצרים לא?

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...