Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

הוזמן MI5 לבן.

לא בגלל הכמה שקלים יותר שעלה הזהוב, אלא כי בסוף מכשיר בגוון צעקני נמאס, וגם מגביל את כמות הכיסויים המתאימה.

 

המון תודה לכל המסייעים, ביחוד לאייל!

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

הגיע ה S6 האיטלקי, כמובן עם נעילה אזורית.

עם הסים של וודפון אפשר להשתמש במכשיר אבל עוד לא הצלחתי למצוא לאיזה מספר אפשר לחייג ללא בעיה.

רכשתי גם את הסים שהזכירו כאן, בערב אנסה לוודא שאין שום חוזה שאני הולך לשלם עליו ולנסות לפתוח את הנעילה.

נשלח כבר מייל לסמסונג איטליה, וגם שאלתי באמזון האם המכשיר הוא SIM FREE ולא הזכירו כלום לגבי REGION LOCK (למרות שהנחתי שזה מה שיהיה),

אם למישהו יש סים בינלאומי שאפשר לחייג ממנו אשמח לעזרה, אם הסים שלי יעזור אעדכן.

פורסם (נערך)

למי שמעוניין במכשירים גדולים:

5da1dbc0-31f7-49b8-8a60-a41a0bf7e75d.jpg

ה-Xiaomi Mi Mi5s Plus 5.7 inch Dual Camera 4GB RAM 64GB ROM Snapdragon 821 כעת ירד ל295$ עם הקופון 5splus100

http://www.banggood.com/Xiaomi-Mi-5s-Mi5s-Plus-5_7-inch-Dual-Camera-4GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-821-Quad-Core-4G-Smartphone-p-1091270.html?p=2O09152737382013098T

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אגב, מה הבעיה להתקין לאונצ'ר אחר בשיומי? שואל כי אחד כזה בדרך אליי (mi5)?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

אין שום בעיה.

אני עם MI4 ונובה לאונצ'ר. גם NOW היה עליו ועוד כל מני.

 

 

בעקבות הפוסט שלך ניסיתי להתקין google now launcher. לא פעל, מגירת האפליקציות נותרה ריקה.

תנסה נובה.

עובד לי בלי בעיה.

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

אהלן חברה.

מאז ימי ה MOTO G העליזים לא התעדכנתי במה שקורה בשוק. מחפש מכשיר (אפשר מאמזון) עם המפרט הנ"ל:

1. חברה מוכרת

2. אמין

3. באזור ה 800 ש"ח

4. ישמש לדברים בסיסיים (איש מבוגר)

 

יש משהו עדיף מה MOTO G?

תודה.

 

פורסם

מוטו G עכשוי (דור רביעי של הליין) הזמנה מאמאזון אנגליה תשאיר כמה לירות עודף.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הגיע ה S6 האיטלקי, כמובן עם נעילה אזורית.

עם הסים של וודפון אפשר להשתמש במכשיר אבל עוד לא הצלחתי למצוא לאיזה מספר אפשר לחייג ללא בעיה.

רכשתי גם את הסים שהזכירו כאן, בערב אנסה לוודא שאין שום חוזה שאני הולך לשלם עליו ולנסות לפתוח את הנעילה.

נשלח כבר מייל לסמסונג איטליה, וגם שאלתי באמזון האם המכשיר הוא SIM FREE ולא הזכירו כלום לגבי REGION LOCK (למרות שהנחתי שזה מה שיהיה),

אם למישהו יש סים בינלאומי שאפשר לחייג ממנו אשמח לעזרה, אם הסים שלי יעזור אעדכן.

למיטב ידיעתי אתה יכול לפנות לאמזון על ה iemi של המכשיר והם ידאגו לשחרר את הנעילה האזורית

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

פורסם
אהלן חברה.

מאז ימי ה MOTO G העליזים לא התעדכנתי במה שקורה בשוק. מחפש מכשיר (אפשר מאמזון) עם המפרט הנ"ל:

1. חברה מוכרת

2. אמין

3. באזור ה 800 ש"ח

4. ישמש לדברים בסיסיים (איש מבוגר)

 

יש משהו עדיף מה MOTO G?

תודה.

 

חורג בהרבה מהתקציב אבל מה עם גלקסי J7? (סביב ה1000 ש"ח,בארץ)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מי שמעוניין במכשיר גיבוי מתחת לרף ה75$ -הרגע הגיע במייל, סמארטפון חדש של Ulefone בהזמנה מוקדמת ב69$ בימקום 86$.

קופון:U20off

לינק לבאנג

https://www.youtube.com/watch?v=zxlOHa4eeCM

 

לא מכיר את המכשיר, אז לא רוצה לקחת אחריות איך הוא בפועל :wink:

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)
שי - יש רושם שהמכס התחיל להכביד ידו על טלפונים.

אפילו משלוחים של אמאזון באמצעות UPS מתעכבים מספר ימים והחבילות נפתחות.

אם לפני 2-3 שנים קיבלתי לפחות פעמיים זיכוי מס מאמאזון (ברכישת טלפונים) - היום מה שאני מקבל הוא מסמך מעמיל המכס עם פירוט המס שנגבה.

המחשבה הבסיסית צריכה להיות שהמכס ידרוש את 34% שלו, ואם הסיני יצהיר על ערך לא סביר (לפי הקריטריונים של המכס) גם קנס. לכן חישוב העלות צריך להתחשב במיסוי הישראלי, הסיכוי להחליק במכס ירד פלאים.

הבן שלי קיבל היום את ה-G4 plus שלו.

משלוח מאמאזון בריטניה באמצעות UPS. מקור מכובד, לא סיני עלום שם.

הקופסא של מוטורולה נפתחה, טביעות אצבע בכל מקום.

לא מבין מה הם מחפשים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

בדיוק כמו הנקסוס שקיבלתי היום.

עושה רושם שחיטטו בתחת לפני שפתחו את האריזה.

כמה קשה לשטוף ידיים?

 

בני בליעל.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

×
×
  • תוכן חדש...