Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה,רק בשביל שלא תבינו אותי לא נכון היחס של כלמוביל הוא יחס מצויין,גם היחס של המוסך,אבל העבודה שהם עושים אויי ויי זמיר.

אז היום הגעתי לכלמוביל לשוחח עם המנכ"ל של אותו סניף.

קיבל אותי בזרועות פתוחות ובחיוכים,מצידו אמר שאני אכניס שוב את הרכב לתיקון,והפעם לא להוציא אותו עד שהוא מסודר (מה שאמור להיות ככה בכל מוסך נורמאלי) והוא דואג לי לרכב חילופי.

 

אני אתן לזה צ'אנס אחרון לפני שאני פונה לאיגוד המוסכים או כל דבר אחר שיוכל לעזור לי בעניין.

 

בר - אותו סוכן אמר שלא באחריותם "המרימי שמשות" כי זה לא בילד-אין על הרכב,כאמור על הסאנרוף כן באחריותם ועובדה שנתנו לי ישר שובר תיקון עליהם על הסאנרוף.

מרימי שמשות זה דבר שלא מגיע עם הרכב מבחינתם הם לא אחראים עליו,אם הייתה בעיה שהחלונות חשמל לא היו עולים ויורדים,אז שוב,התיקון עליהם כי ככה הרכב מגיע מהיבואן.

ההגה הוא עגול!

פורסם

לאשתי יש יונדאי והיא מטפלת במוסך של החברה שנמצא בת"א ברחוב תוצרת הארץ קרוב מאוד לפינת דרך השלום. הם עושים שם עבודה טובה ושירות טוב. זה לא ממש רחוק מפ"ת ואולי כדאי שתיגש לשם אם יסכימו בכולמוביל. נראה לי שנפלת על מוסך חאפרים חבל על הזמן.

פורסם
ערב טוב לחברי הפורום הנהדרים.

 

לפני שבוע ביום שישי קיבלתי את הרכב שלי יונדאי גטס שנת 2008 1.6 אוט' GLF עם סאנרוף מקורי רכב פרטי ולא ליסינג.

הרכב נקנה מכלמוביל טרייד אין בפ"ת.

באותו יום שלקחתי את הרכב ראיתי שפתאום הסאנרוף לא עבד ( שבאתי לראות את הרכב לפני הקניה הכל היה בסדר גמור והכל עבד).

באמת באותו רגע אמרתי למוסר רכבים של כלמוביל על הבעיה ונתן לי ישר הפניה למוסך של יונדאי המורשה בבני ברק.

הגעתי לשם יום ראשון,ייבשו אותי שם מהבוקר עד 4,רק ב-4 נזכר להגיד לי שהרכב לא יהיה מוכן באותו יום וצריך להשאיר אותו שם מה שזה עוד יותר הרגיז אותי כי לא נתן לי זמן לתכנן איך לחזור הביתה.

בהתחלה טענו שהמתגים שלו לא טובים אז החליפו ועדין לא פתרו את הבעיה,אחרי זה טענו שהמנוע של הסאנרוף לא טוב,בסוף זה לא המנוע...הרכב נשאר מיום ראשון עד שלישי ורק אז אמרו לי כשמסרו לי את הרכב יבום שלישי שהמרימי שמשות של הרכב עושה קצר להכל,החכמים האלה ניתקו לי את המירמי שמשות בטענה שזאת הבעיה ומסרו לי את הרכב ביום שלישי.

כשלקחתי את הרכב והגעתי הביתה קיבלתי את שוק חיי,לא רק שלא תיקנו לי את הבעיה החזירו לי את האוטו עם עוד בעיות!

הסאנרוף שוב אותה בעיה פעם עובד פעם לא עובד,נעילה מרכזית של האוטו גם עובדת לסירוגין,תאורת סלון של הרכב גם עובדת לסירוגין,אזעקה גם עובדת לסירוגין,ןהכי מצחיק שאני יושב באוטו אין סוויצ' אין כלום המפתח ביד ואני יכול לפתוח את החלונות חשמל,והסאנרוף אשכרה החשמל עובד!

יום חמישי שוב חזרתי אליהם ולקחו שוב את הרכב לאותו חשמלאי שעובד עם המוסך (חשמלאי חיצוני שהמוסך עובד איתו) והחזירו לי אותו באותו יום,בהתחלה יצאתי מהמוסך ראיתי שהתאורת סלון עדיין לא עובד פלוס כפתור ימיני לחוץ של התאורה שהחשמלאי שלהם השאיר לי,פה לא נגמר הסיפור,היום אני נוסע עם הרכב והופ! שוב אותה בעיה,אני יכול להוריד חלונות ולעלות אותם שהמפתחות אצלי ביד ולא בסוויצ', והנעילה שוב לא עובדת.

אני כבר אובד עצות,אני לא יודע מה לעשות, אני אחרי ניתוח אני משתגע כבר מהחאפריות של החשמלאי שלהם ומהעבודה שלהם,הטענה שלהם שמרימי שמשות קיצרו הכל ועשו בלאגן ועדין אני מתנגד בכל תוקף שזאת הבעיה,הרי נם ניתקו לי אותו ואמרו שהכל בסדר ועדין יש לי את כל הבעיות.

אני מחר חוזר אליהם שהם יסדרו לי את זה שוב,אבל אני לא יודע מה לעשות כי הרי הם כל הזמן מקלקלים לי משהו אחר ולא מסדרים לי כלום + שאריות לכלוכים בתוך הרכב של החשמלאי + כתמים שחורים של ידיים על האוטו שרק אחרי שפשופים רבים זה יורד.

 

אני מאוד מאוכזב מהשירות שלהם,כשהם מוסרים רכב לפחות שיעשו בדיקה מקיפה גם אם זה מצריך את האוטו עוד יום אצלהם.

אני מרגיש חסר אונים כבר לגבי כל העניין הזה.

 

זהו הייתי חייב לשתף אותכם.

 

לא יכול להיות , רק במכוניות צרפתיות יש תקלות חשמל.

 

אני מבין אותם הרי זה היונדאי הראשונה שהתקלקלה לא היו מיקרים דומים בעבר , הרי עד היום במכוניות יפנית שמים מיים ונוסעים!!

אני בטוח שהם גם שאלו בחול וגם שם אף אחד לא נתקל ברכב מהמזרח שהתקלקל , אני בטוח שבגלל שאתה היחיד בעולם שזה קרה לו יונדאי תחליף לך את הרכב בחדש , פשוט אין מישהו עם נסיון בתיקון של רכבים כאלה בעבר , אולי כדאי לשאול בחברות האירופיות הרי שם כל הזמן הרכבי במוסך שם בטוח ידעו לתקן.:-D

פורסם

היום הגיע לי נציג מהמוסך שלהם בבוקר,לקח את הרכב מהבית ואמור להחזיר אותו אליי הביתה שהוא מוכן.

רק מה,היום התקשרו ואמרו לי שהרכב לא יהיה מוכן היום,אז סידרו לי רכב חילופי מאוויס (דיאטסו סיריון 09) עד שהרכב יהיה מוכן בתקווה מחר.

עדיין שאני שואל את הנציג השירות של המוסך מיהו הבחור\מוסך שעובד על החשמל של הרכב ואני נתקל כל הזמן בתשובות מתחמקות.

מעניין למה.

ההגה הוא עגול!

×
×
  • תוכן חדש...