Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצוי רישיון בינ"ל ולא לשכוח לקחת גם את הרשיון הישראלי

 

לגבי השכרת רכב לנהג צעיר, קרא את הכתבה הבאה:

http://www.startribune.com/stories/1513/4810757.html

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

מה זה רישיון בין לאומי?! הכרטיס פלסטיק שיש לך בארנק... זה הרישיון נהיגה הבין לאומי שלך כתוב עליו מאחור באנגלית את פרטים שלך ואתה יכול לנהוג איתו בכל מדינה שיש לישראל הסכם איתה...

 

בקשר להשכרת רכב אני בטוח שאף אחד לא ישכיר לך רכב כל עוד אתה מתחת לגיל 24 ואם כן זה יעלה הון!

פורסם
מה זה רישיון בין לאומי?! הכרטיס פלסטיק שיש לך בארנק... זה הרישיון נהיגה הבין לאומי שלך כתוב עליו מאחור באנגלית את פרטים שלך ואתה יכול לנהוג איתו בכל מדינה שיש לישראל הסכם איתה...

 

בקשר להשכרת רכב אני בטוח שאף אחד לא ישכיר לך רכב כל עוד אתה מתחת לגיל 24 ואם כן זה יעלה הון!

 

רשיון הנהיגה הישראלי הקבוע מפלסטיק תקף במספר מדינות בעולם,

בהן הוא מספיק ואין צורך ברשיון נהיגה בינלאומי.

רשיון נהיגה בינלאומי אפשר להוציא במספר מקומות בארץ, ביניהם:

סניפי הדואר, סניפי חברת מ.מ.ס.י ועוד

המחירים נעים ממקום למקום, ומתחילים באיזור ה25-30 ש"ח

 

הרשיון הבינלאומי תקף בכ175 מדינות בעולם, את הרשימה ניתן לראות כאן:

http://www.postil.com/postshirut.nsf/misparid/886?opendocument

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מה זה רישיון בין לאומי?! הכרטיס פלסטיק שיש לך בארנק... זה הרישיון נהיגה הבין לאומי שלך כתוב עליו מאחור באנגלית את פרטים שלך ואתה יכול לנהוג איתו בכל מדינה שיש לישראל הסכם איתה...

 

בקשר להשכרת רכב אני בטוח שאף אחד לא ישכיר לך רכב כל עוד אתה מתחת לגיל 24 ואם כן זה יעלה הון!

 

רשיון הנהיגה הישראלי הקבוע מפלסטיק תקף במספר מדינות בעולם,

בהן הוא מספיק ואין צורך ברשיון נהיגה בינלאומי.

רשיון נהיגה בינלאומי אפשר להוציא במספר מקומות בארץ, ביניהם:

סניפי הדואר, סניפי חברת מ.מ.ס.י ועוד

המחירים נעים ממקום למקום, ומתחילים באיזור ה25-30 ש"ח

 

הרשיון הבינלאומי תקף בכ175 מדינות בעולם, את הרשימה ניתן לראות כאן:

http://www.postil.com/postshirut.nsf/misparid/886?opendocument

 

אוקיי אבל הוא שואל ספציפית על ארה"ב ששם אין שום צורך ברישיון בין לאומי

פורסם

זה כולה 25 ש"ח ומקבלים רשיון בינלאומי.

 

זה יכול להיות מאד לא נעים להגיע לחברה להשכרת רכב ולגלות שהם לא מכונים להשכיר לך בלי רישיון בינלאומי.

 

אפשר לשכור בארה"ב רכב גם מגיל 18, אבל התעריפים הם דרקוניים כפי שגם כתוב בקישור שצירפתי למעלה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
זה כולה 25 ש"ח ומקבלים רשיון בינלאומי.

 

ליתר דיוק זה עולה 28 :wink:

 

אין לי מושג אם הרישיון של ישראל תקף גם בארה"ב במקרה של רכב פרטי(!).

אבל לא שווה להסתכן, שכן תמיד יכול להגרם מצב לא נעים (עיכוב לחקירה - במקרה שעצר אותך שוטר)

לכן מומלץ מאד להוציא רישיון בינלאומי.

 

במקרה של חברת השכרה - חל חיוב לרישיון בינלאומי.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם
זה כולה 25 ש"ח ומקבלים רשיון בינלאומי.

 

ליתר דיוק זה עולה 28 :wink:

 

למעשה, אפשר להוציא רשיון בינלאומי באופיר טורס - שעולה רק 20 ש"ח! 8)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

יש מצב שחברות פרטיות יסכימו להשכיר רכבים לנהגים צעירים או שקיים חוק שאוסר על כך...?

 

(בכתבה שצורפה כתוב על חוקי עזר בנושא בכמה מדינות...)

פורסם
יש מצב שחברות פרטיות יסכימו להשכיר רכבים לנהגים צעירים או שקיים חוק שאוסר על כך...?

 

(בכתבה שצורפה כתוב על חוקי עזר בנושא בכמה מדינות...)

 

אין שום חוק שאוסר על כך, להיפך יש מקומות שמחייבים להשכיר לכל דורש, השאלה היא רק מה המחיר...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
צריך רישיון בינלאומי?

 

כפי שכבר אמרתי רשיון בינלאומי כדאי לעשות בכל מקרה, יש חברות השכרה שידרשו רשיון כזה גם אם הנושא אינו מעוגן בחוק. חבל להתווכח בשביל 30-20 ש"ח וחמש דקות בסניף הדואר הקרוב...

 

ולגבי אנגליה באופן ספציפי הייתי חושב פעמיים אם לשכור שם רכב, בשל הנהגיה בצד הלא-נכון של הכביש...

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

בשביל לנהוג בארה"ב בפירוש חייבים להוציא רשיון בנלאומי... מכיוון שלארה"ב אין הסכם עם ישראל בנוגע לזה.

 

הרשיון הבנלאומי תקף רק בצירוף לרשיון ישראלי בתוקף.

×
×
  • תוכן חדש...