אני צופה לפעמים בפורום הזה, אולי אצליח גם להשתחל אליו
אני נוהג כרגע על גולף 1.8 ידנית.
כרגע לפני טיול לארה"ב... ושאלה!
האם קיימים בתי ספר לנהיגה מתקדמת/ספורטיבית בפלורידה? או בכלל בארה"ב
והאם למישהו יש נסיון עם בית ספר כזה.
כמו כן האם קימיים מסלולים מיוחדים בפלורידה.
תודה מראש.
עוד נשתמע..
איציק