Jump to content

.golf_cl

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי .golf_cl

  1. בשביל לנהוג בארה"ב בפירוש חייבים להוציא רשיון בנלאומי... מכיוון שלארה"ב אין הסכם עם ישראל בנוגע לזה. הרשיון הבנלאומי תקף רק בצירוף לרשיון ישראלי בתוקף.
  2. אני צופה לפעמים בפורום הזה, אולי אצליח גם להשתחל אליו אני נוהג כרגע על גולף 1.8 ידנית. כרגע לפני טיול לארה"ב... ושאלה! האם קיימים בתי ספר לנהיגה מתקדמת/ספורטיבית בפלורידה? או בכלל בארה"ב והאם למישהו יש נסיון עם בית ספר כזה. כמו כן האם קימיים מסלולים מיוחדים בפלורידה. תודה מראש. עוד נשתמע.. איציק
×
×
  • תוכן חדש...