Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה פיונה הוא בא עם החברה שלו היא כבר מסדרת לו את העיניינים :oops:

לגבי האלטרנטור עדיין לא את האמת שגם הצריכה שלו היא כמעט אפסית כרגע אבל לפחות בקטע של האלטרנטור יהיה לו קל"צ{קרוב לצביקה}

::FEEL THE {XS} power::

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קל"ץ זה טוב!



 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אההה לא פיונה לא ולא שרק.:x

 

אדי הקיקים בצד אחד יש את המחשב של הרכב. ואי אפשר לגעת בו או להזיז אותו, אבל הקיק בצד הזה יושב טיפה רחוק כי אין מה לעשות יש דברים שצריכים לקחת בחשבון, בצד השני הוא יושב מצווין ואפילו ממש בפנים. ממש יפיפיה,השטיחים לא נוגעים בהם. הם מקוריים!! צריך ל:not_worthy: לדברים מקוריים בהונדה.

 

 

אבל כמו אמרתי יש דברים שצריך לקנות בחשבון, אז אני ממש אהבתי איך שזה יצא, כרגע האלטרנטור לא צריך שדרוג, אבל בעתיד אולי יצטרך....:wink:

 

 

ואין יותר אורות היבהובי אורות ברכב, לא יאמן כמה נפלאות המצבר הזה מחולל.:twisted:

 

עכשיו חזרתי משהותי ברכב ובלשמוע את המערכת החדשה פשוט תענוג. אני שוקל לישון שם כמה ימים...:lol:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

חכה לMS-8



 

מי יודע, אולי תשלם ארנונה על הונדה.

 

:-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

חכה לMS-8

 

 

מי יודע, אולי תשלם ארנונה על הונדה.

 

:-D

 

כבר שילמתי יותר מידי על המערכת עכשיו גם ארנונה אני לא יעמוד בזה.:brickwall:

 

 

אדי אתה חייב לשמוע. אני נדהם כל רגע מחדש.

 

ישראל היה בהלם ששמע את זה אחרי כל החיבורים, ואחרי חצי שנה שלא פעל לי הסאב.

 

פשוט :freaky_eyes: :crazyeyes:freaky_eyes::crazyeyes.

 

(אני יהיה במפגש הקרוב של המרכז. )

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

מפגש דרום זה רק ימי שישי לא?

 

אני לא יוכל להגיע.

 

גם בגלל המרחק וגם בגלל יום שישי לא טוב לי . אבל תודה על ההזמנה.

 

 

חברים תודה רבה לכל מי שטרם לשירשור, אני יעלה עוד תמונות של הקורות ועוד כמה דברים טובים.

 

ושוב תודה לישראל גוניור על הכול.:-D

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אני ממש מחכה לשמוע כבר את כל הסטאפ הזה עם הפרוססור.

איך הסאב נשמע עכשיו עם המונו החדש ?

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

נראה ממש ממש טוב ומאוד מעניין. נראה גם שהכפלת את המחירון של ההונדה שלך :-)

תתחדש ותהנה ממנה. יפה שהשקעת ככה.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
אני ממש מחכה לשמוע כבר את כל הסטאפ הזה עם הפרוססור.

איך הסאב נשמע עכשיו עם המונו החדש ?

 

 

המונובלוק הזה ממש מפלצת לא יאמן כמה עוצמה ודיוק הוא יכול לתת לסאב, פשוט תענוג של מגבר ומה שהכי מפחיד שהוא פועל אך ורק על רבע גיין, פשוט סלסטרה חייתי ביותר שיצא לי לי לראות. חבל שהפסקו ליצר את הדגם הזה וירדו טיפה ברמה ל1.6K.

למרות שגם ה1.6 חייתי ביותר לרמות הללו.:twisted:

 

אבל הסאב ממש מדויק מאוד ואיכותי. הרבה זמן שלא אמרתי את זה אבל כיף לי לשבת סתם ככה ברכב.:oops:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

חברים יקרים שלום לכולם.

 

כל השבוע שהיה הרכב שלי היה אצל ישראל גוניור האגדי, ועבר כמה שינויים עצומים.:lol:

 

כפי שכולם ידעו, שמתי את הMS-8, שעכשיו משתלב עם המערכת, (מי שרוצה לדעת רכיבים שיסתכל בחתימה),

בנוסף לMS-8 הפכתי את כל הקונסולה של ההונדה לתצוגה של המסך של הMS-8, ישראל בנה במיוחד בשביל הרכב שאין בו כל כך אפשריות לשחק שמה הרבה, הוא בנה לי שמה את המסך שנכנס ליד הקונסולה של הגיר, ממש בנייה ברמה גבוהה ואיכותית.

כמה שאני ינסה להסביר איפה המסל של הMS-8 מורכב רק תמונות יעזרו לכם.

 

ובגלל שאין מקום מאחורה בגלל הטרו, אז ישראל בנה עוד פלטה עם הDA2K, והMS-8, כך שהם יושבים ביחד מאחורי הטרו,

פשוט יפייפה!

 

בנוסף לחלק של הגיר, שבו הMS-8 יושב הוא גם הזיז לי את הקונסולה של המזגן והעביר אותה למטה תוך כדי שהוא בונה לי כמו קונסולה של הVTI, מי שלא מכיר זה שידפדף באי ביי . (הקונסוליה באיי בי עולה בסביבות ה300 דולר- חבל להשקיע):shock:

 

זאת אומרת שנשאר לי מקום לדבאל דין עתידי שהוא יכנס במקום הקלריון ובמקום הקונסולה של המזגן שהיא ירדה למטה בקונסולה שישראל בנה לי, אז בעתיד הלא חוק יחליף את הקלריון דאבל דין ,

 

עוד חלק בהרכבה שישראל עשה וממש אהבתי זה המצלמה הDVR 037, שישראל שם לי אותה למעלה מתחת למראה, ובו לא רואים אפילו את החוטים שיורדים ממנו הוא הכניס לי את כל החוטים לתוך תעלת הגג של הרכב עד למטה שבו הוא מתחבר אוטומטית לשקע מצת, שגם לא רואים אותו וגם שמדליקים את הרכב זה נדלק אוטומטית פשוט תענוג לעיינים. :shock2:

דרך אגב: רואים ממש מצוין למצלמה הזאת גם בלילה.

 

 

עוד חלק שממש עשה לי את זה החיבור מצת מאחורה ליד המצבר השני בבגאז, שישראל הפתיע אותי עם המצת מאחורה.

ממש אהבתי את זה, עכשיו יהיה יותר קל להדליק את הלדים. :roflmao:

 

עכשיו כרגע הקיקים ישראל סידר אותם והם קבועים עכשיו ויושבים כמו שצריך בלי לזוז. כמו שאני אוהב!! :lol:

 

 

בכל מקרה כמה שאני ינסה להסביר זה לא יעזור רק תמונות ישבחו את העבודה המופלאה שנעשתה על הרכב הישן הזה.

ורק תמונות ישטפו את העיינים, אז התמונות יעלו בהמשך היום!

ובסוף אני רוצה להודות מי יודע כבר כמה פעמים למלך האגדי של התחום הזה, ישראל תודה רבה לך על כל שניה שהשקעת מזמנך ונתת הכול מהלב למרות שאני משגע אותך ומתקשר אליך אפילו באמצע הלילה רק בשביל איזה שטות!

רועי תודה רבה גם לך על העזרה בכיון הMS-8, אני יודע שזה לא קל! תודה רבה.

 

 

ישראל באמת שאתה :king: , עבודה כזאת באמת שלא רואים כל יום, כל ההשקעה וכל הבניות והזמן והשקעה פשוט ראוי לשבח!

 

ישראל תודה רבה!!!

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

תתחדש גבר!! רואים שאתה מרוצה ואני לא מתפלא בחרת באחד ה-מתקינים! מי אם לא ישראל.

אבל כל זה לא שווה בלי תמונות,מחכה בקוצר רוח.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם

א. תתחדש.

ב. תעלה תמונות.

ג. זה לא חדש לראות לקוחות מרוצים של ישראל ג'וניור.

ד. אני מת לשמוע את זה כבר !

5. מחכה להמשך :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference


×
×
  • תוכן חדש...