Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תענוג לראות שפרט לרכיבים אקזוטיים יש השקעה אדירה ברכב על תשתית: חשמל ובידוד.

 

לא פעם נתקלתי במערכת "סופר איכותית" על הנייר ובפועל נשמעה מזעזע בגלל תשתית לקויה.

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

נראה מעולה!!

דודי תתחדש פשוט כל הכבוד על ההשקעה שלך.

 

ג'וניור יש לך פשוט ידיי זהב!

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

עוד תמונות מרהיבות של האומן בפעולה:

 

אני לא אוהב שאוכלים לי דברים!!!:mm_cry:

IMG_3566.jpg

IMG_3570.jpg

IMG_3572.jpg

IMG_3574.jpg

IMG_3576.jpg

IMG_3577.jpg

IMG_3578.jpg

IMG_3580.jpg

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

פשוט אין מילים!

עכשיו יש לך הכי הרבה חשמל בפורום (חוץ מלישראל). אם יפול לי החשמל בבית אני אדע למי לפנות.

מדהים.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

תאמין לי אני אפילו לא מתקרב לישראל, הוא יכול לעזור לחברת חשמל עם מה שהולך לו מאחורה, אבל בכל מקרה אני עושה את זה לעתיד אם אני ירצה לשדרג את הסאב לסאב כפול כזה או עדין לא ידוע,

 

אבל עדין השלב הבא זה הMS-8 שאני ממש רוצה אבל פרה פרה.

 

אני מת לשמוע איך שומעים באקטיבי את הקומפוננט הזה. (אלוהים ישמור נהייתי אדיופיל קשה):mad2:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

הרבה אנשים מזלזלים בחשיבות של מערכת החשמל, ולא פעם אנו רואים מערכות מפלצתיות ללא תשתית חשמלית מתאימה.

אם משקיעים במגברים יקרים, למה לא לנצל אותם ? למה לשים מגבר חזק מאוד אם אתה לא יכול לתת לוט את האמפרים הנדרשים כדי שהוא יעבוד כמו שצריך?

למה לשים צרכני זרם גדולים בלי כבל מתח מספיק עבה שלא יצור צוואר בקבוק?

 

דודי, כל הכבוד על ההשקעה, התשתית הזו תתמוך בכל שדרוג שתעשה.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
תאמין לי אני אפילו לא מתקרב לישראל, הוא יכול לעזור לחברת חשמל עם מה שהולך לו מאחורה, אבל בכל מקרה אני עושה את זה לעתיד אם אני ירצה לשדרג את הסאב לסאב כפול כזה או עדין לא ידוע,

 

אבל עדין השלב הבא זה הMS-8 שאני ממש רוצה אבל פרה פרה.

 

אני מת לשמוע איך שומעים באקטיבי את הקומפוננט הזה. (אלוהים ישמור נהייתי אדיופיל קשה):mad2:

 

דודי

 

אני לא אוהב להיות האיש הרע - אבל אני פולני - זה בגנים שלי.

 

אבל יש כמה דברים שחשוב לאמר אותם עכשיו - היה כאן בפורום חבר בשם רועי שלימים הודבק לו הכינוי - שידרוגפיל.

 

תיזהר ותדע להבדיל עשרות מונים בין אודיופיליה שזה המרדף אחר מיצוי הפוטנציאל המקסימלי מהמערכת שלך תוך כדי שדרוג ציוד אבל בשביל מטרה ברורה - מיצוי הפונטציאל המקסימלי של הציוד הזה.

 

לבין שידרוגפיליה - שזה כבר שדרוג רכיבים בכל הזדמנות אפשרית בכדי לתת למערכת פוטנציאל גדול יותר מבלי באמת לנסות למצות אותו.

 

--------- ברגע שתתקין את הMS-8, יהיה לך אוטופיה שלושה חלקים אקטיבי + סאב + הגברה מטורפת + תשתית פנטסטית

 

תעצור שם!!!

 

אל תשדרג יותר כלום עד שהגעת למיצוי הפוטנציאל המקסימלי של המערכת שלך - אני באמת לא חושב שאתה יודע איזה מפלצת אתה בונה ואיזה פוטנציאל מטורף יש לרכיבים האלה, אני פוחד, שאתה גם לעולם לא תדע...

 

 

------- לגבי ההתקנה עד עכשיו ---------------

 

החיווט ומערכת החשמל - פנטסטי

פלטת המגברים - פנטסטי

 

ישראל באמת עשה לרכב שלך חסד אדיר.

 

אבל הפודים של המידריינג'ים לצערי - נראים כמו כלימגורים - חובבני משהו.

 

אני מתאר לעצמי שזה נראה ככה בכדי להשיג נפח מסויים אבל אפשר היה למשוך קצת את צורת הפוד ולנסות להסתיר כמה שיותר מהשטיח האפור שמאחוריו ולעדן את הקווים שלו.

 

זה משהו שישראל מסוגל לעשות - יש לבחור ידיים טובות, טובות מאוד - למה?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

בוקר טוב אדי מה שלומך ? לגבי הפודים מסכים איתך שהם קצת בולטים הפודים האלו הם עם נפח {אני לא זוכר בידיוק אם אני לא טועה 2וחצי היו כמה היתלבטויות לגבי הנפח }לגבי להסתיר אותם מאחורה השטיח האפור זה כבר היסתבכות עם דודי {המכונה שרק:wink:

} ובצד ימין יש את המחשב בידיוק מאחורה הקיק לא רצינו להזיז אותו אז ככה שגם בלי הקיק יש שם בליטה ונוסיף לזה גם את העומק של האלמנט שהוא לא קטן

דודי תתחדש אני מקווה שאתה נהנה עם היבהובי אורות:-)

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אז מה הבעיה - תראה לו תמונה של פיונה וכשהוא עסוק בלרייר תסדר לו שם את כל העניינים

:-P

 

אפרופו - עם שני המצברים האלה - הוא לפחות שיפר את האלטרנטור? אני לא זוכר אם הוא עשה את זה או לא...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...