Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4960 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דודי - בקצרה



 

תכוון תכוון תכוון - עם הרכיבים האלה, אם המערכת שלך נשמעת לא טוב - אני יורה בך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

העניין עם ה MS-8 זה שלרוב המוחלט של המשתמשים- הוא יהיה נהדר. ויש כאלו שילמדו להעריך את יכולת הכיוון האוטומטי רק אחרי שילכלכו את הידיים בניסיונות כיוון.

 

בסוף, לכל אחד יש את הטעם האישי שלו, אך אני חושב שה JBL נותן חופש ביטוי לטעם האישי, בין אם זה ע"י נקודות החיתוך שניתנות לשינוי ובין אם זה ע"י איקולייזר שפתוח לחלוטין אחרי הכיוון האוטומטי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

הMS-8 יהיה נהדר בגלל ש90 אחוז מהאנשים בארץ לא יודעים לכוון מערכת (ואני עדין עדיין) בכלל או חושבים שהם יודעים.



 

ואני מוצא את עצמי הרבה פעמים מופתע לקבל חוות דעת שנותנות לי כאפה פה ושם כי גם אם אתה כן יודע איכשהו לכוון מערכת - אתה צריך נקודות ייחוס טובות וגם לדעת לפי מה אתה מכוון ובהרבה מקרים זה יכול להיות מאוד מאוד מטעה.

 

אני אגיד לך שאם אתה יודע מה אתה רוצה לקבל מהמערכת שלך הסיכוי שאתה תסכים שמכשיר יכוון לך אותה באופן אוטומטי הוא בגלל שאתה לא יודע איך להגיע לזה או בגלל שאתה ממש עצלן.

 

הMS-8 נותן לך נקודת התחלה נהדרת שחוסכת ה-ר-ב-ה מאוד זמן אבל עד היום שמעתי רק מערכות שבהן בוצע רק הכוון האוטומטי שהוא טוב, אין ספק שהוא טוב - אבל זה עדיין לא זה.

 

 

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מסכים עם החברה לגבי ה-MS-8, לכוון מערכת ברמה כזאת זה רק ידנית וזה יקח זמן והרבה, אני מדבר על חצי שנה לפחות להגיע לבסיס טוב.

אם הייתה מכיר את יאריק שהוא הבחור שהכי מבין באודיו ברכב בארץ לפי דעתי וזכה מספר תחרויות, לקח לו לכוון את המערכת שלו מעל שנתיים והוא היה עובד אם קרוסים שהוא היה בונה בזמנו.

 

אני עם הציוד הבנוני מינוס שלי לקח לי שנה להגיד לתוצאה שאני אוהב פלוס מינוס ואני עובד 4WAY בשיא הקומבינה עם מפצלים והצלחתי לאחר הרבה מאוד זמן להגיע לתוצאות יפות ביותר.

 

לדעתי כך מכשיר כמו P99פיוניר או קלריון HX D2 ותתחיל לעבוד מנקודות חיתוך שמצויינים בקרוס המקורי, תרד מהפרוססורים האלה למה לא תגיע רחוק, פרוססור זה פיתרון למי שאין במכשיר או שלא רוצה להשקיע במכשיר עם 4WAY, אבל במחיר של הפרוססורים חדשים, מיד שניה אפשר להביא את שני המכשירים שציינתי.

פורסם

מחזק את דבריו של יוני.

לא משנה איזו יחידת ראש תהיה לך דודי,אל תמהר לקנות את הפרוססור.אני מצטרף בנפש חפצה גם לדבריו של אדי.הפרוססור עושה עבודה מדהימה-ועיין ערך השינוי המדהים אצל אופיר-אבל המממה,יש בו משהו שעושה עוול לצליל.לא יודע אם אגדיר זאת נכון,אני מדבר על חוסר "חיות" או עומק בצליל.עניין של טעם אבל לתחושתי מצאתי עוד שותפים.

דודי,ממליץ לך לאט לאט.נסה לכוון ולהגיע למה שאתה רוצה ואוהב.אולי תגיע למחוז חפצך עם קצת עצבים אבל עם יותר שקלים בכיס...:lol: ואם אף על פי כל זאת לא תגיע לאשר חשקה נפשך -קנה את הפרוססור.

לכאן או לכאן איש יקר,שא ברכה והצלחה מכל הלב.

 

ליאור

פורסם

לא מסכים עם שלושתיכם

ה JBL יתן לו תוצאה מעולה במינימום זמן כך שהוא יוכל להנות מאוד ממוזיקה אצלו ברכב תוך חצי שעה של כיול אוטומטי במקום תוך חצי שנה - שנה של משחקים. לא כולם יודעים לכוון, לא כולם רוצים לכוון ולהרבה גם אם יודעים ורוצים אין את הזמן או התנאים. ומה עם העובדה שרכב, כל רכב באשר הוא, זמני ומתחלף בין אם מבחירה או לא. רק המחשבה על סיטואציה ששנה כיוונתי את המערכת וסוף סוף אני מרוצה ואז חייב להחליף בלוא ברירה גורמת לי לדכאון.

אני שמעתי 2 מערכות עם ה MS8 ושתייהן נשמעו נהדר והגיעו לתוצאה הזו במינימום זמן. בנוסף מקריאה בפורומים אנשים מאוד מרוצים. חוצמזה שאם יש את הידע, הרצון והזמן אז ה MS8 מאפשר לכוון ידנית אז מה לא בסדר איתו שאתם שוללים?

בקיצור תנסו להכניס לפרספקטיבה גם שיקולים פרקטיים ואת נקודת המבט של הבנאדם שהעלה את הנושא ולא רק לחשוב שכולם כמוכם אלילי כיוונים (או כמו שאומרים אצלנו בהיי טק לפעמים עדיף מודל ה 20-80 :) )

פורסם

מורן,



 

אני בכלל לא שולל את הMS-8, אני שולל את הגישה של זבנג וגמרנו כי זה ממש לא ככה.

 

לקח לי להגיע לכוון מערכת שאני ממש הייתי מרוצה ממנו שלושה עד ארבעה חודשים אבל זה גם היה יכול להיות הרבה יותר מהיר אם רק הייתי רוצה, פגישה אחת עם אנשים שאני סומך על הטעם המוזיקלי שלהם ויכולות הכוון שלהם, נקודת ייחוס - כמה שעות של עבודה וגמרנו.

 

אח"כ גם התחלתי לחקור נקודות חיתוך שונות מהמקובל ודווקא שם הגעתי לתוצאות שאני הכי אוהב - את זה הMS-8 לא מסוגל לעשות בעצמו... כי אתה זה שקובע לו נקודות חיתוך והוא עושה את כל השאר.

 

לגבי דודי - ללכת על הפרוססור MS-8 יהיה הדבר הנכון לעשות - מה שאני מנסה לאמר כאן זה שהוא לא ישלה את עצמו בזה שאחרי 30 דקות זה יגמר - הכוון האוטומטי של הMS-8 כמו שארזה ציין הוא באמת יותר מידי שטוח וחסר חיים או צבע או איך שלא נקרא לזה ומורגש שם שחסרה יד אנושית וטעם אישי, לא הצלחתי לשים את זה במקום אבל ליאור אמר את זה פחות או יותר בצורה הכי טובה שאני יכול לחשוב עליה.

 

אז - להביא את הMS-8, לחבר אותו למערכת, לתת לו לעשות את הקסם אבל לא לאבד את הטעם האישי.

 

 

יש לו ציוד פנטסטי וזה גם צריך להשמע ככה אחרי שהוא יכוון את המערכת - אולי סוף סוף אני בפעם הראשונה אשים את הידיים שלי על הפרוססור הזה :-) אם דודי יסכים...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

+1

 

:mm_yeah:

 

מורן ודודי-

שלרגע קל לא יכנס בכם צל צילו של ספק.אנחנו לא "עובדי אלילים וצלילים" ואני לא מכוון ומשחק עם הכיוונים במערכת.

אני ואדי למשל,מבוגרים (לא להעלב אדי! :wink:) נשואים,עובדים קשה ואבות לילדים ולרוב עיתותינו לא בידנו.אבל,כחברי פורום בעלי נסיון ושיקול דעת אנחנו באים להצביע ולכוון על עוד אפשרויות.מה לעשות,לפעמים הדרך הקשה והארוכה היא זו שבעזרתה מגיעים למטרה.

אנחנו ממש -אבל ממש לא - שוללים את הJBL אלא נהפוך הוא! הוא מדהים ונהדר ועושה עבודה פנטסטית אבל ,לי אישית,חסר משהו חי,אמיתי וזו משמיעה של 3 מערכות שונות.

החשש שלנו עבור דודי ,(ואני מקווה שאדי לא כועס עליי שאני מדבר גם בשמו)-שהפרוססור פשוט "יהרוג" את המערכת המצויינת שלו.וזאת בעצם כוונתנו הטהורה והאמיתית,להדריך את הבחור שינסה קודם את יכולותיו האנושיות עם המערכת לפני שינסה את יכולותיו הרובוטיות של הפרוססור,אותו תמיד דודי יוכל לקנות ולהרכיבו בכמה דקות.

 

ליאור

פורסם

קרוב מאוד ליאור - קרוב מאוד



 

אני גם בעד הMS-8 אבל אחרי הכוונים האוטומטיים צריך להתחיל תהליך ארוך של FINE TUNING של המערכת.

 

אני גם חושב שזו הבחירה הכי טובה שדודי יכול לעשות - אבל אני בא ואומר שביצוע הכוון האוטומטי של המכשיר הזה לא יסגור בזה את הכוונים של המערכת ובשביל שהוא יוציא ממנה את הפוטנציאל הוא עדיין יצטרך לעשות עוד קצת כוונים בכדי להגיע לשם.

 

כמו שאמרתי אני אשמח להתנסות סוף סוף בכוונון עדין של הפרוססור הזה ולראות מה באמת אפשר להוציא ממנו.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

דודי ?! מי היה מאמין , איזה מגבר בומבסטי!! אתה חייב להראות לי את ההתקנה פה באיזור ... חבל"ז !!!

 

יאללה מחכה לתוצאות - רכיבים מעולים !

 

 

בברכה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אני גם שמעתי חלק מהמערכות MS8 שיש בפורום, הבסיס קיים זה מסדר באלגן אבל משם לסאונד אמיתי וחיי יש דרך, לא יודע אם זה עניין של FINE TUNING או שזו המגבלה של המכשיר אבל היה חסר משהו.

 

תשמע טוב טוב לפני שאתה קונה כדי לדעת שאתה מתחבר לתוצאה.

פורסם

התיאורים שלכם מזכירים לי את התוצאה שהפיוניר נתן לי בכיול האוטומאטי שלו , הוא עשה עבודת TC טובה מאוד אבל משהו בצליל הרגיש לי קצת יבש וחסר נפח.

 

לא יודע אם זה קשור למכשיר עצמו ספציפית אבל תמיד שאני מכבה את ה TC אני מרגיש כאילו הצליל נפתח והמערכת חזרה לחיים וזה אחרי לא מעט פעמים שעשיתי השוואה בין TC ובלי TC.

ההרגשה שלי הייתה שהוא פשוט ״מחזיק״ את הסאונד כדי שישמע נכון ומדוייק , יש כאלה שיאהבו , אני לא.

 

ה MS8 מכשיר מעולה ויצא לי לשמוע איתו על סט ברמה גבוה ביותר , אבל קיבלתי את אותו רושם ממנו למה שציינתי למעלה.

 

 

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

העניין פה הוא האיזון בין האלמנטים כדי שאף אחד לא יהיה דומיננטי מידי, זה מישחקי גיינים גם במגבר ו FINE TUNING בP99

 

הפתרון זה לשנות ולשמוע.

פורסם

הms-8 עושה רבע עבודה מהכייון האוטומט משם אני יעשה את העבודה כדי שאני אוהב את השמיעה והאיכות שמוסגלים להפיק מזה.

:lol:

 

ברור שאני ידוע שלא יקח לי חצי שעה כדי לסדר את הכיון אבל עדין אני נעול על הMS-8. ולא רוצה ביט 1 או את הP-99.:nono:

 

אדי וארזה תודה רבה על הדאגה , אבל אני חושב שעם כיוונים טובים ישמעו טוב כי הרכיבים צריכים להצדיק את עצמם לא?

 

 

אני רוצה להודיע הודעה חגגית:

 

בשעה טובה ישראל דאג לי והגיעו ליידי סט קומפוננט Focal utopia 3 way.

 

וואי וואי דבאל וופר של הדבר הזה ברכב ואני ישן שמה גם! :crazyeyes:crazyeyes:crazyeyes

 

כמו שהיה לי עד עכשיו אבל דנדנשים!!!! כל הכבוד לישראל על ההשקעה והדאגה!

 

הוא פשוט :king:!

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

דודי

 

לרגע אחד לא אמרתי ולא טענתי שביט אחד הוא הדבר הנכון בשבילך, להפך

אני חושב שאתה עושה החלטות טובות מאוד.

 

אחלה מערכת יש ים פוטנציאל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3


×
×
  • תוכן חדש...