Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתחדש!

אני פשוט ירוק מקנאה...:ok: וגם אני בא לישון איתך אבל בלי ידיים בבקשה. :lol:

 

ג'וניור באמת מלך.כשהוא רוצה ובמצב רוח טוב ועוד יותר,אחרי עוקץ מוצלח על עוד ירושלמי (:lol:) הוא יכול גם להרכיב לך את הירח על הדש אם תבקש.

אשרייך איש.מערכת מדהימה,מתקין מדהים,וחברים שמפרגנים.מה טוב יותר?

 

ליאור

  • תגובות 152
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דודי הלוואי עלי הציוד הזה, אין יותר ממני אוהב פוקאל ועוד אוטופיה פשוט תענוג.

 

מצפה לך עבודה רבה, ותעשה לנו טובה לפני שאתה משדרג תנסה לנצל את מה שיש לך עד הסוף לפני שאתה עושה שדרוגים מטורפים כאלה שלא יהיה להם ארך כי לדעתי אתה עדין לא משופשף מספיק בתחום לשדרוג כזה שתוכל לנצל אותו, אלה אם אתה מצמיד אלך בחור מנוסה כמו אדי (lanosfore) לשעות רבות של עבודת כיוונים.

 

תתחדש ותהנה ומקווה לשמוע באחד המפגשים, לקרוב (צפמרכז) אני לא יוכל להגיע לצערי עקב סגירת שבת בבסיס.

פורסם

ליאור ויוני תודה רבה.

 

ליאור אני מוכן לישון איתך אבל בלי כפיות...:wink:

 

תאמין לי חברים ופרגון יש ועכשיו גם מערכת טובה אז הכול יצא כמו שצריך , (זה הרבה תודות לישראל.)

 

יוני יש מאחורי צוות שלם של אנשים שיודעים מה לעשות..אבל כמו תמיד עדיף הרבה עזרה גם מאדי, שזה הפולני הראשי שלנו.

 

אני גם חולה פוקל לא רק אתה. מבטיח לך , מהרגע הראשון ששמתי את הפוליגרס הראשון בגיל 17 שזה לפני איזה 7 שנים ככה ידעתי שאני נעול על החברה העולמית הזאת. אז בתחום אני אולי לא הרבה זמן אבל אני יודע מה אני רוצה ולאיפה אני רוצה להגיע עם המערכת שלי, זה אני חושב היי אנד בשבילי, חסר עוד כמה שיפורים קטנים, והדאבל וופר הזה נשמע באמת הזוי אבל אני רוצה לראות איך אני שומע עם זה ולאן זה יוביל אותי, אומרים שלא בנו את רומא ביום אחד, גם לא את המערכת שלי..

 

אבל כמו תמיד יהיה פה אנשים שלא נמשכים לפוקל. כמו אדי שלא סבל את הטויטרים שלהם או לא אהב בכלל את השמיעה שלהם עד ששמע כמה מערכות עם פוקל וזה עזר לו להפתח ולהבין שזה באמת משהו טוב. נכון או לא אדי?!

 

אבל לאט לאט נגיע לכל מקום!!:idea:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

אה דודי... לא! :-D

 

פשוט הבנתי שבאמת אפשר לתת לטוויטרים של פוקל רגיעון - אני עדיין לא חושב שהם מצדיקים את הכסף שיצא עליהם, מצטער - נוט מי קופ אוף טי.

 

אבל הדבר הכי מדהים זה שאתה רוצה שפולני... יכוון לך את המערכת :-D

 

 

צעד קטן לחוסר אנושיות, זינוק אחד ענק ללך ולנסה :-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני ממש אוהב את ההצהרות האלו על פוקאל :)

 

לפני כחודש יצא לחבר פורום מנוסה מעט לשמוע רכב ברמה גבוהה, הוא טען שהוא לא אהב את הטוויטר, שהוא היה לו "רך" מדי, ואולי זה בגלל בגלל שאותו SS עשוי ממשי. כך הוא חשב. עד שהורדתי את הגרילים ונגלו לעיניו הבריליום המוכרים.

אפשר לשנות אופי סאונד באופן דרסטי באמצעות הכלים הנכונים.

 

אין לי ספק שהסטאפ של דודי יישמע מעולה בסופו של תהליך, הוא הולך לאט ובטוח- רכיבים טובים, התקנה טובה, כיוונים טובים, תמיכה וייעוץ טוב.

זה פשוט כיף לראות מישהו שאומנם לא מנוסה בתחום, אך עושה צעדים מודרכים ונכונים.

תוצאה מובטחת :)

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אפשר לעשות הכל אם רק רוצים, הטוויטרים של פוקל הם טוויטרים נדירים ואנשים לא יודעים את זה, יש להם יכולת לנגן כמו טוויטרים והורנים יחד, בגלל זה קצת קשה לכוון אותם.

 

יש לי חבר עם מורל סופרימו פיקולו והורנים של ID, וה-TN52 הקטן והמסכן הזה מנגן כמו שנהם יחד.

חבר שלי משתגע איזה צליל הוא נותן אצלי.

פורסם

זה כלל לא נכון.

גם המורל וגם הורנים אינם מצטיינים בתחום העליון (>12KHZ) לעומת זאת, טווח אחר הם יכולים לנגן טוב יותר מ- TN52.

זה עובד גם הפוך, הורן מנגן טווח נמוך כמו ש TN52 לא ינגן לעולם.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

ישראל אין ספק שאפשר לשנות גישה של אופי הסאונד לכל אחד.

 

אחרי שגוניור יביא את הms-8 אני חושב יהיה שיפור סאונד אחר כי אז זה יעבד אקטיבי, וזה ישנה את האוטופיה ובכלל זה יעבוד עם דאבל וופר. אז בכלל יהיה שינוי משעמותי.

 

 

חברים תודה רבה לכולכם על התמיכה העזרה.

 

פרויטק הבא יתועד גם כן , בזמן הקרוב.:lol:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

נכנס למשפחה חבר חדש, מגבר שמחליף את הסאן דאון היקר שלי,(1500D) הוא הועבר למכירה.

 

ועובר ל DA2K של סלסטרה, מגבר של הילדים הגדולים זה. מונובלוק של ה"מבוגרים."

 

תודה לישראל סרול ותודה לישראל גוניור על העזרה והשיתוף שלהם בחלק של החשיבה וההדריכו אותי רק לטוב.

 

 

 

1אום *2200 rms.

 

 

תמונה להמכשה בלבד:

 

105176d1299783629-prodam-celestra-da2k-i-ss6000-imgp0292.jpg

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

תתחדש!

במקומך ,הייתי מעביר הכל למשאית וולוו חדשה.ההונדה שלך רק תשתנק מהמשקל בעליות לירושלים. :wink::lol:

אכן מגבר איכותי וחזק מאד מסוגו.

תתחדש איש!

 

ליאור

פורסם

אני חושב שזו הפעם השלישית שאנחנו רואים שילוב של סלסטרה DA2K עם TRU בילט SIX בפורום או שזו הפעם השניה.



 

מונובלוק נהדר

 

דודי - אתה הולך לגלות רק עכשיו מה באמת הסאב שלך יודע לתת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תתחדש תתחדש תתחדש!!!

 

וואו זה פשוט להיט.

אם אין לו מההתקנה הקודמת, אז הוא יצטרך מצבר, אולי גם אלט' חדש ובטוח שלושת הגדולים!

 

אדי, בוא נחזור קצת אחורה... אני מסכים איתך שהMS8 יכול להיות קצת פארטי פופר ושטחי בסאונד שלו אחרי הכיוון האוטומטי. אבל אני אומר דבר אחר, הכיוון האוטומטי בעצם חוסך לך את הבסיס של הבסיס של כיוון מערכת, בעצם נותן לך פלטפורמה יציבה, טובה והכי חשוב מכוונת לעבוד איתה, אפשר להשוות את זה למשאית, מגיעה לארץ שילדה חשופה עם מנוע בתוכה ותא נהג, פה בארץ בונים למשאית את המרכב: פלאט, ארגז, פתוח, עם דלתות, בלי דלתות דלת צד, רמפה וכו'. זה דומה מאוד, בעצם נותנים לנו פה בסיס לעבוד איתו וכל השאר על אחריותנו.

ככה אני רואה את זה.

Volvo S40 T4 MT

 

Volvo For Life :-D


×
×
  • תוכן חדש...