Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בורות לא בורות, לקרוא לפונטו בשם "EVO" ,ו"לצייד" אותה במנוע כזה,זה שיא הטיפשות.

לפיאט היו רק 2 יציאות טובות כל השנים: פיאט קופה ופיאט 500. כל השאר בעיני לא שווה אגורה (היתה לי פעם פיאט אונו 60S)

זו דעתי והיא לא תשתנה.

פורסם

אתה ממש משתדל להראות שאתה לא חכם, אה?

 

מי בכלל אמר שהשם "EVO" אמור לציין משהו ספורטיבי?! אתה חושב על פיאט או מיצובישי? בפיאט "EVO" מתייחס להתפתחות (אבולוציה, אתה מכיר את המילה?, זה מה שמפריד בין בני אדם לקופים) שעברה הגרנדה פונטו - מתיחת פנים עם מנועים חדשים.

 

החופש הגדול כבר כאן, אבל עדיין צריך לעשות שעורי בית לפעמים.

פורסם

מבלי להתייחס לתגובה כזו או אחרת, הרי שגם במיצובישי EVO מייצג כנראה את אותו הדבר, וכנראה נוסף הוא שפיאט היו מודעים לקיומה של מיצו EVO כשבחרו את השם. זה לא שהם עשו שימוש ב- TD עובר טורבו דיזל, כשם גנרי...

על כל פנים, הרכב באמת מאובזר אך עצל. מזכיר לי שמכרו טיפו עם סמל של המונדיאל - היא היתה דיגיטאלית! לו היו מתמחרים אותו ב- 10K פחות, היה לו יותר סיכוי. כך, הוא יישאר סוג של רכב "נישה".

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

השם EVO די ותיק. עוד לפני המיצובישי הייתה האינטגרלה וגם ה-M3 E30. השם מייצג התפתחות, הגיוני לחלוטין. אך אחד לא באמת חושב שעם השם הזה הג'יפונטו נהייתה מכונה חורכת אספלט. היא גם לא אמורה. את מה שהיא תוכננה לעשות היא עושה מספיק טוב, EVO או לא.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אתה ממש משתדל להראות שאתה לא חכם, אה?

 

החופש הגדול כבר כאן, אבל עדיין צריך לעשות שעורי בית לפעמים.

 

משעשע, אני יכול להיות אחיך הגדול מבחינת הבדל הגילאים אז תרגע עם ההשמצות.

פורסם

בגרות לא מעידה על גיל בהכרח, והתגובות שלך תואמות תגובות של ילד. כן זכותך לרשום את דעתך וזכותי לרשום מה אני חושב עליה.

ולא אין לי פיאט... הייתה, עכשיו כבר אין ותמיד הייתי אובייקטיבי בנוגע לרכבים שהיו לי מאז ומעולם.

אולי תודיע גם לפיאג'ו שישנו את שם הקטנוע שלהם מx-evo למשהו אחר, כי הקטנוע שלהם לא חורך אספלט ולא יכול להיקרא evo :-)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

התגובות שלי תואמות את הלך החשיבה שלי,שזה אומר שגם אם זה נשמע ילדותי זה לא אומר שאני ילד או חסר ניסיון

או כל משהו אחר.

ואם כבר קטנועים/אופנועים:

כמו שימאהה עשו שינוי בין ה X-CITY ל- XMAX . השינוי מורגש לא רק בעיצוב,אלא גם במכלולים וגם בביצועים,

ובמקרה של הפונטו השינוי לדעתי לא הצדיק את הכיתוב EVO. זה הכל.

פורסם
משעשע, אני יכול להיות אחיך הגדול מבחינת הבדל הגילאים אז תרגע עם ההשמצות.

 

אח גדול. המילה EVO היא בשבילך משהו כמו אלוהים כנראה. הרי אם מיצובישי או יצרן אחר לא היו יוצרים את השם, היית מקבל את הפונטו EVO בברכה (ונסלח להם באמת שנתנו הספק כה משפיל לרכב, החלאות). אגב פיאט 500 זהו רכב זוועתי. איך אפשר בכלל לתת לרכב כזה את השם "500", יש לו "כולה" 100 כ"ס. היו צריכים לקרוא לה פיאט 100 או 69. ובכלל, הם עוד חושבים לשים בה מנוע 2 צילינדרים. היית מאמין?

פורסם

תאמין לי, פיאט האלה זוועה, פשוט לא יאומן מה עובר להם בראש האיטלקי המפגר שלהם,

כאות מחאה וחרם צרכני אני מפציר בך לא לקנות אף רכב מתוצרת החברה הזוועתית הזאת.

 

לא יאומן מה שנהיה מהפורום הזה:roll:

פורסם

אם אפשר קצת לחזור לדיון בוגר וללא השמצות:

 

שאלתי היום בסוכנות אם הרכב כולל חיבור לאייפון/אייפוד ומערכת Blue&Me. התשובה הייתה לא.

 

*אבל*. אפשר לרכוש באותו המחיר בדיוק את הדגם הקיים של 1.4 עם Blue&Me, רק לא המהדורה של 150, באותו המחיר. בקיצור, הורידו את המחיר של הרכב בכמה אלפי שקלים טובים.

 

אם מישהו יודע איך אפשר לחבר אייפון לרכב הזה, אני אשמח לקבל מידע. זה הדבר היחיד שמונע ממני לבצע רכישה כרגע. לגבי השאר אני מרוצה. כאחד שיש לו פיאט פנדה עם 60 כוחות סוס, זה נחשב בעיניי לשדרוג :).

פורסם

עם כבל AUX? או שפשוט קונים ב 250 שקלים דיבורית BT איכותית?

סלח לי, אבל אם זה מה שמונע אצלך קניית רכב, מדובר על מקרה דבילי למדי....

פורסם
עם כבל AUX? או שפשוט קונים ב 250 שקלים דיבורית BT איכותית?

סלח לי, אבל אם זה מה שמונע אצלך קניית רכב, מדובר על מקרה דבילי למדי....

 

השאלה היא האם יש בדגם הזה כניסת AUX. הנציג לא ידע את המידע הזה.

 

וכן, זה מונע ממני קניית רכב ופסלתי הרבה מאוד דגמים בגלל זה. אני רואה בזה דבר בסיסי ביותר, במיוחד אם בקיה פיקנטו זה משהו סטנדרטי ברכב של 60,000 שקלים בלבד.

 

כל אחד ומה שחשוב לו, לאחד זה יותר כוחות סוס, לשני זה לשמוע את המוסיקה שלו ולהשתמש ב-GPS שיש לו באייפון. אין לך מושג כמה שזה חשוב לאנשים מסויימים.


×
×
  • תוכן חדש...