Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זאת פאביה מהדור הקודם, מה שבמבצע היא הפאביה מתוחת הפנים, כמו שבתמונה המצורפת.

כמובן שזה עניין של טעם והריח אבל לדעתי הפאביה החדשה נראית טוב יותר ומשדרת אימג' יותר סולידי ו"יוקרתי" מהפיאט.

אגב האבזור של הפאביה ספורט שבמבצע עדיף על האיבו - הוא בין הכי הטובים בסגמנט, נוחות זה כבר עניין סוביקטיבי.

 

אם הייתי בשוק לרכב בטווח מחיר הזה, בין השניים הייתי הולך על הפאביה הן בזכות האבזור העדיף אבל בעיקר בזכות המנוע היותר חזק.

 

03_wa.jpg

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
זאת פאביה מהדור הקודם, מה שבמבצע היא הפאביה מתוחת הפנים, כמו שבתמונה המצורפת.

כמובן שזה עניין טעם והריח אבל לדעתי הפאביה החדשה נראית טוב יותר ומשדרת אימג' יותר סולידי "יוקרתי" מהפיאט.

אגב האבזור של הפאביה ספורט שבמבצע עדיף על האיבו שאין לה אפילו יציאת AUX, נוחות זה כבר עניין סוביקטיבי.

 

אם הייתי בשוק לרכב בטווח מחיר הזה, בין השניים הייתי הולך על הפאביה הן בזכות האבזור והן בזכות המנוע היותר חזק.

 

03_wa.jpg

 

במה בדיוק הפאביה מאובזרת יותר ?

פורסם
זאת פאביה מהדור הקודם, מה שבמבצע היא הפאביה מתוחת הפנים, כמו שבתמונה המצורפת.

כמובן שזה עניין של טעם והריח אבל לדעתי הפאביה החדשה נראית טוב יותר ומשדרת אימג' יותר סולידי ו"יוקרתי" מהפיאט.

אגב האבזור של הפאביה ספורט שבמבצע עדיף על האיבו - הוא בין הכי הטובים בסגמנט, נוחות זה כבר עניין סוביקטיבי.

 

אם הייתי בשוק לרכב בטווח מחיר הזה, בין השניים הייתי הולך על הפאביה הן בזכות האבזור העדיף אבל בעיקר בזכות המנוע היותר חזק.

 

 

נוחות מורכבת משני דברים עיקריים- כיול מתלים (רכות נסיעה) ומושבים.

מושבים זה עניין סובייקטיבי. העובדה שהפאביה מעבירה הרבה יותר מכות מהכביש לתא הנוסעים זה כבר פחות או יותר עובדה.

 

לגבי אבזור- החבילות דומות מאוד: חישוקים קלים, סאנרוף, כיסוי עור להגה וידית ההילוכים, ואם להאמין לתמונה של הפונטו (וסה"כ זו גרסה שנמכרת זהה בכל העולם ואין סיבה שפה לא-) גם פנסי ערפל.

רק שיש הבדל "קטן" שהסאנרוף בפאביה הוא בודד ובהתקנה מקומית, לעומת סאנרוף כפול מקורי של פיאט.

פורסם

[מר פיקה, החוסר ידע שלך / בורות - עולים על עצביי, וזה רחוק מלהיות טוב.

אם אינך יודע / בטוח בדברייך - מומלץ לסייג אותם, או לפחות להצהיר שזה למיטב ידיעתך. אתה קובע עובדות מבלי לדעת אם הן נכונות בכלל, ואתה פשוט טועה ומטעה.

 

יש לנו הסכמה לגבי נוחות הנסיעה של הפונטו - אך ורק בתחום העירוני.

בביניערוני הפונטו פשוט מתנדנדת כאונייה, רכה ורופסת. זאת אחת הנקודות בהן הנוקשות (היחסית...) של מתלי הפאביה באה לידי ביטוי בצורה חיובית (בניגוד לכל השליליות שאתם - כהרגלכם - נוטים להציג).

 

ואגב, המושבים של ה"ספורט" גורמים למושביה של הפונטו להחוויר. מרגישים שטוחים וחסרי כל תמיכה...

 

הפערים באיבזור אינם קריטיים אך יש יתרון לצ'יכית.

ורק אתקן, לפאביה יש:

- AUX מקורי.

- סאנרוף מקורי.

- פנסי ערפל, הכוללים גם DRL.

 

ואל זה תוסיף כמה דברים שאינם (סתם, מהזכרון - מבלי להציץ בנתוני האיבזור של השתיים...) קיימים בפונטו:

- TPM (חיישן לחץ אוויר).

- חישוקי 16', על צמיגי 205/45.

- מראות צד חשמליות ומחוממות.

- מושבים תומכים משמעותית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הרכב עולה 86, אגרה 1200? איפה נוספו עוד 8700 ש"ח? :shock:

 

 

 

קורסה בגירסא הבסיסית בהנחת מועדון HOT עולה 77,900 לא כולל אגרה.

אסטרה באותו מבצע עולה 112,990 לא כולל אגרה.

 

ידני - כן, הצעה של KIA לחבר אטרקטיבית יותר - פורטה - 107 על הכביש לאחר אגרה , קודן וחיישנים, סיד בין 106-108 תלוי בגרסא כנ''ל על הכביש, ב-112 יש כבר סטיישן .

 

אסטרה ב113 שלעיל לאחר אגרה, חיישנים וקודן הופכת בקלות ל-116.

 

שוב, אם היתי קונה ידני, היתי מחכה לקליו ב-70, ואז היתי משווה בינה לבין קורסה אבל אישתי לא נוהגת על גיר רגיל כבר 10 שנים.:-D

פורסם
השאלה היא האם יש בדגם הזה כניסת AUX. הנציג לא ידע את המידע הזה.

 

 

אם יש B&M ברכב, כניסת USB בטוח יש. תאימות לאייפון/פוד/פד מתאפשרת רק עם מתאם.

כניסת AUX בנוסף לUSB יש בסדרות החדשות יותר, כולל תאימות לאייפון/פוד/פד ללא המתאם.

!AWDSOME

פורסם
[מר פיקה, החוסר ידע שלך / בורות - עולים על עצביי, וזה רחוק מלהיות טוב.

אם אינך יודע / בטוח בדברייך - מומלץ לסייג אותם, או לפחות להצהיר שזה למיטב ידיעתך. אתה קובע עובדות מבלי לדעת אם הן נכונות בכלל, ואתה פשוט טועה ומטעה.

 

יש לנו הסכמה לגבי נוחות הנסיעה של הפונטו - אך ורק בתחום העירוני.

בביניערוני הפונטו פשוט מתנדנדת כאונייה, רכה ורופסת. זאת אחת הנקודות בהן הנוקשות (היחסית...) של מתלי הפאביה באה לידי ביטוי בצורה חיובית (בניגוד לכל השליליות שאתם - כהרגלכם - נוטים להציג).

 

ואגב, המושבים של ה"ספורט" גורמים למושביה של הפונטו להחוויר. מרגישים שטוחים וחסרי כל תמיכה...

 

הפערים באיבזור אינם קריטיים אך יש יתרון לצ'יכית.

ורק אתקן, לפאביה יש:

- AUX מקורי.

- סאנרוף מקורי.

- פנסי ערפל, הכוללים גם DRL.

 

ואל זה תוסיף כמה דברים שאינם (סתם, מהזכרון - מבלי להציץ בנתוני האיבזור של השתיים...) קיימים בפונטו:

- TPM (חיישן לחץ אוויר).

- חישוקי 16', על צמיגי 205/45.

- מראות צד חשמליות ומחוממות.

- מושבים תומכים משמעותית.

 

אתה יודע, אם מישהו מתקן אותי, אני אומר תודה ולוחץ לו את היד. אני לא מבין למה אתה מתעצבן על דיונים באינטרנט.

בנוגע לנוחות הנסיעה, זה לא משנה אם הפונטו "מתנדנדת כאוניה" (מה שאני ממש לא רואה גם אחרי נהיגה לא מועטה עליה), הנקודה שפחות מהמורות עוברות לתא הנוסעים עדיין עומדת בעינה.

לגבי המושבים, כמו שציינתי, עניין סובייקטיבי. בשתי המכוניות המושבים מוצלחים גם ככה. "שטוחים"? אתה מגזים ברמות.

 

הסאנרוף בפאביה מקורי? סבבה, מצוין. שחיפשתי בגוגל מידע לגבי הפאביה ספורט לא מצאתי אזכור לסאנרוף, משם הסקתי שמדובר בהתקנה מקומית. (זה, והעובדה שבתמונה של המבצע הסאנרוף נראה פשוט רע. בעיקר בגלל המיקום שלו)

מראות צד חשמליות זה בונוס חביב, בעיקר אם בכיבוי הרכב הן מתקפלות לבד ומונעות מאיזה זבל להוריד לך אותן בחניה.

 

חישוקים גדולים יותר... לא הייתי אומר שזה בונוס גדול במיוחד, אחרי הכל, ככל שהחישוקים גדולים יותר- חוטפים יותר מכות מהכביש לתא הנהג. לדעתי מכוניות סופרמיני צריכות להישאר בתחום ה 14-15". (מצד שני, צמיג רחב= אחיזה טובה, אבל ברכבים עם 75-85 כ"ס כמו המקרה של הפונטו והפאביה המדוברים, אני לא חושב שזה כזה קריטי)

לגבי המושבים, עוד אפשר לדון על הנושא.

 

ראיתי עכשיו שבסמל"ת פרסמו את רשימת האבזור- מסתבר שהפאביה אכן מאובזרת יותר, עם בקרת אקלים שאין בפונטו ומראות שאין בפונטו. פנסי ערפל קיימים בשני הרכים.

פורסם

הפונטו מתנדנדת כאונייה בכביש בין עירוני? אני לא שמתי לב לעניין הזה, ואני נוגע עליה כל יום ביומו, במהירות 110-120 קמ"ש.

פורסם

בתור חובב פיאט מושבע, הפעם הייתי הולך על הפאביה. בגלל המנוע, אבזור וגם לא חסר יופי. אם כבר הפונטו אז רק בגרסת המולטי אייר לפחות. אבל המחיר כבר לא כל כך זול.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אתם גם שוכחים את העובדה הקטנה שהסקודות זה חברה מאוד אמינה ומאוד טובה :)

עוד לא נתקלתי במישהו שמאוכזב מהרכב...

ואני מסכים שהרכב נראה קצת מבוגר...

פורסם
בתור חובב פיאט מושבע, הפעם הייתי הולך על הפאביה. בגלל המנוע, אבזור וגם לא חסר יופי. אם כבר הפונטו אז רק בגרסת המולטי אייר לפחות. אבל המחיר כבר לא כל כך זול.

 

ואני על הרנו קליאו :-)

בכלל, אני מוצא בי איזו אהבה לא ברורה לצפרדעים האלה לאחרונה, מאז נהגתי על המגאן RS.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

לדעתי זו גרסא שהביאו על מנת לנגח את סיאט ומבצע ה86K שלהם על "איביזה ספורט".

 

נ.ב. רק אני לא רואה את ההבדל העצום בין הפאביה המתוחה לקודמת? מה עשו? שינו פנס קדמי?

לי אישית נמאס לראות את הרכב הזה, העיצוב שלו כיום נראה ישן ומאוס, כשיצא הוא נראה מגניב.[אולי זה קרה בעקבות חשיפת יתר שקרתה עקב עודף ימי צילומים מתועדים בפורום של פאביות שונות]

 

במחיר הזה אין בכלל התלבטות, אם איבזור יתר לא עושה לך את זה, הולכים על הפולו 1.4 ידנית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...