Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

במחיר הזה אין בכלל התלבטות, אם איבזור יתר לא עושה לך את זה, הולכים על הפולו 1.4 ידנית.

 

פולו?? מנוע מיושן מתחילת שנות ה90' ואבזור מעליב של מדינת עולם שלישי? תעשה לי טובה.. :lol:

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
במה בדיוק הפאביה מאובזרת יותר ?

הפאביה במבצע מגיעה עם חבילת ספורט שזה כולל לפי מה שקראתי גג, חישוקים, דוושות וכו'. חבילת ספורט בקיצור. הפיאט לא נראיית רע אבל גם אני הייתי מעדיף את הסקודה בגלל השימושיות והאמינות. עדין זכרונות לא טובים מהלנצ'יה ומתוקים מהגולף. תקראו לי משוחד.

פורסם
פולו?? מנוע מיושן מתחילת שנות ה90' ואבזור מעליב של מדינת עולם שלישי? תעשה לי טובה.. :lol:

 

כפי שאמרתי, לא מיועד בשביל אנשים שמחפשים לקבל כמה שיותר איבזור לשקל.

בשבילך יש איביזה , פאביה, הפונטו EVO הרלוונטית.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כפי שאמרתי, לא מיועד בשביל אנשים שמחפשים לקבל כמה שיותר איבזור לשקל.

בשבילך יש איביזה , פאביה, הפונטו EVO הרלוונטית.

למי היא כן מתאימה?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לאלה שמתעלפים מהסמל על הגריל ומהסטטוס שמתלווה אליו! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אתם גם שוכחים את העובדה הקטנה שהסקודות זה חברה מאוד אמינה ומאוד טובה :)

עוד לא נתקלתי במישהו שמאוכזב מהרכב...

ואני מסכים שהרכב נראה קצת מבוגר...

 

רואים שאתה לא הרבה זמן בפורום. עם יבואן נפלא כמו צ'מפיון יש לא מעט מאוכזבים מהפאביה. בצע חיפוש.

emotion of motion

פורסם

האמת היא שהדבר הכי מפחיד בשבילי זה היחס שאנשים מקבלים מצ'מפיון.

 

מסמל"ת לא שמעתי יותר מדי, לא לטוב ולא לרע.

 

יש פה עניין לדעתי של טעם אישי.

אי אפשר סתם להמליץ למישהו על הרכב הזה או הרכב השני.

מה שחשוב לי הרבה פעמים זה ממש לא מה שחשוב למישהו אחר.

 

אותי אופן אישי למשל לא ממש מעניין הכוח של המנוע, אלא כמה הוא יכול לחסוך ושלא יהיה רועש מדי.

 

אני רואה את החברים שלי עם TSI למיניהם (גולף, שירוקו, A1) שצריכים לחשוב בדיוק כמה זמן הם עומדים עם האוטו אחרי נסיעה כדי לקרר את הטורבו (אין לי מושג אם זה בכלל הגיוני אבל זה מה שהם עושים).

 

הרכב לא צריך להפוך למעמסה, אלא לשרת את האינטרסים שלנו.

 

ולא, ממש לא התלהבתי מהפעמיים האחרונות ששכרתי פולו. הרכב די קשיח וזה מעצבן כי הוא לא מרגיש מחובר לכביש יותר מדי).

פורסם

לא מעט רכבים עם טורבו מגיעים עם המלצה להמתין לפני כיבוי של המנוע. לא צריך לשבור את הראש ולהמתין שעות - דקה שתיים וזהו.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם
לאלה שמתעלפים מהסמל על הגריל ומהסטטוס שמתלווה אליו! :wink:

 

שום סטטוס, רכב לא מאובזר מי יודע מה, אך איכותי ונעים. :)

הרי המחיר דומה עד זהה והביצועים טובים יחסית ל TSI המוחלש והמנוע של ה EVO...

נכון, זו אותה רמת מחיר אבל אתה לא מקבל אביזרי גלינג גלינג כמו מגנזיום חתך נמוך שמיותר על רכבים חלשים כאלה למשל.

 

נ.ב. הפולו 1.2TSI דיי הרשימה אותי, לקחתי נסיעת מבחן דיי ארוכה .

ה1.4 80 כ"ס (או 85 ) עושה את העבודה נאמנה , לא חייבים להמציא מנוע חדש כזה בכל דור , גם פיג'ו רצה על הTU 1.4כבר 25 שנה :)

 

 

אגב, הסיפור של לחכות שעתיים לפני כיבוי רכב עם טורבו זה מוגזם. מספיק הזמן שלוקח לך לאסוף את המפתחות, התיק והטלפון ולכבות את האורות. רק שהטורבו לא יסתובב כאשר שאין הזרמת שמן. אף אחד לא לוחץ את הרכב אל קצה גבול היכולת עד הכניסה לחניה של הבית...

 

פרנקוס, אני מציע שתמשיך עם הטווינגו.

בקשר לשיכוך- אתה פשוט לא מכיר רכבים מודרניים שלא לדבר על איך מרגישים קפיצים/בולמים של רכב שעדיין מתפקדים ולא עברו 20 שנה על הכביש :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, מה הנזק שלך?

למה כל פעם שאני כותב ביקורת על רכב חדש, אתה ישר תוקף אותי ואומר לי "אתה לא מכיר רכבים חדשים" או "אתה מקבל החלטות גרועות"? מי נתן לך את הזכות לבקר אותי כל הזמן? אתה אפילו לא מכיר אותי.

 

וכן, אני מתחזק את הרכבים שלי כמו שצריך (במיוחד את הטווינגו), אז אני יודע מה ההבדל בין בולמים גמורים ובולמים חדשים.

 

אם אני כותב ששכרתי בזמן האחרון שני פולו, זה די אומר שאני כן מכיר רכבים חדשים.

אני מכיר הרבה מאוד, והאמת היא שהפולו ממש לא לטעמי, וזה בדיוק העניין.

 

אני לא כותב מחוסר ידיעה, אלא בהשוואה לרכבים אחרים.

 

רוצה רשימה של רכבים חדשים יותר נוחים מהפולו?

קיה ריו, שברולט קרוז (למרות שהיא די זבל בעצמה ועצבנה אותי), סיריון, ניסאן טידה (גם לא אהבתי את הגרסה שיש פה בארץ אבל עדיין יותר נוח), קיה פיקנטו, אודי A1, שירוקו, קיה קארניבל, ואלו רק אלו שנהגתי עליהם בחודש וחצי האחרון.

 

אגב, אתמול דפקנו עם הטווינגו נסיעה מחיפה לאילת וחזרה ב12 שעות עם צריכה של 19 קילומטר לליטר, וחזרנו בלי שום כאב גב והרגשה די סבירה.

לא נראה לי שהייתי יכול לעשות את אותה נסיעה באותה נוחות עם פולו.

פורסם

למה? כי לפעמים יש לך משפטים מוזרים כמו : ""קשיח ולכן לא מחובר לכביש יותר מדי" . אתה יכול להסביר את "לא מחובר לכביש יותר מדי" מבחינה מעשית ?

 

האם הטווינגו העייפה עם גלגלי 13 (או 14) אינץ' "מחוברת" לכביש יותר ?

אתה באמת רוצה לומר לי שאתה מרגיש בטוח יותר לנסוע ברכב כמו טווינגו לאילת מאשר כל אחד מהרכבים שהזכרת?

 

אני לא תוקף אלא אומר שמוזר לשמוע ביקורות על רכבים חדשים מאחד שנוסע ביום יום על רכבים ישנים.

 

נ.ב. הכל יחסי, אחרי שעברתי מה GTI לפולו היא הרגישה לי הרבה יותר נוחה. הGTI רכב קשיח יחסית :)

 

קשה לי להתייחס לבליל הרכבים שציינת כאן , מדובר על רכבים שונים ומשונים מקטגוריות שונות, אין דין קיה קרניבל כדין קיה פיקנטו :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

רכב קשיח מדי לא מאפשר לי להרגיש בנוח וליהנות מהנהיגה.

אני מרגיש כאילו שהרכב רק רוצה להעיף אותי מהכביש.

 

הפולואים ששכרתי היו ממש קשיחות ולא הרגשתי בנוח לנהוג עליהן מהר.

בסיבובים בין כרמיאל למשגב נאלצתי לנהוג יותר לאט מבדרך כלל פשוט כי לא הייתה לי ההרגשה שהרכב באמת אוחז את הכביש, בדיוק כמו שהוא לא אוחז בי.

הרגשתי מנותק מהרכב והוא נכנס לי כמה פעמים להיגוי יתר משום מה (או לפחות הרגיש ככה), במצב שבו כל רכב אחר שאי פעם היה לי פשוט ממשיך על הקו שאני מצפה ממנו.

 

בפעם הראשונה חשבתי שזו בעיה עם הרכב הספציפי אבל אחר כך שכרתי אחד של חברה אחרת וזה היה אותו סיפור.

 

 

ולא דיברתי על עניין של בטיחות, אלא על נוחות כללית.

הטווינגו נוחה יחסית.

לא כמו רוב הרכבים החדשים אבל כן יותר מפולו.


×
×
  • תוכן חדש...